|
|
|
|
Posted: Fri Apr 21, 2006 8:03 am
Dat klopt, maar als wij hier ook niet meer komen, wordt het wel heel stil!!!
New stuff op www.kittyocean.tk !!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 21, 2006 8:12 am
kittyocean Dat klopt, maar als wij hier ook niet meer komen, wordt het wel heel stil!!! New stuff op www.kittyocean.tk !! tja anders galmt het zo als je praat en sta je gewoon tegen je zelf
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 21, 2006 9:05 am
Ach, ik praat zo vaak tegen mijzelf XD niets nieuws
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 21, 2006 1:13 pm
kittyocean Ach, ik praat zo vaak tegen mijzelf XD niets nieuws ik ook wel maar niet als het de bedoel ing is om tegen iemand anders te praten en het echt galmt om dat er niemand is " Hallo ... lo ... lo ...lo ...lo.........
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 21, 2006 1:42 pm
QYDrop kittyocean Ach, ik praat zo vaak tegen mijzelf XD niets nieuws ik ook wel maar niet als het de bedoel ing is om tegen iemand anders te praten en het echt galmt om dat er niemand is " Hallo ... lo ... lo ...lo ...lo......... ja het galmt hier XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 21, 2006 2:19 pm
XDmaster4 QYDrop kittyocean Ach, ik praat zo vaak tegen mijzelf XD niets nieuws ik ook wel maar niet als het de bedoel ing is om tegen iemand anders te praten en het echt galmt om dat er niemand is " Hallo ... lo ... lo ...lo ...lo......... ja het galmt hier XD Lijkt het toch nog of je niet alleen bent XD Praat je met je echo Jij: Praat me niet zo na! Echo: Praat me niet zo na! Jij: Ja, jij begint! Echo: Ja, jij begint! Ah....ruzie met je echo. Heerlijk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 21, 2006 2:22 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 22, 2006 6:17 am
Wauw, PM's in mijn inbox van 2004 O.o Holy Wow!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 22, 2006 6:53 am
Ik heb helemaal niets gevonden cry miss geld het alleen voor pmmetjes uit 2003 en 2004 want toen was ik er nog niet. Off miss stonden mijn eerste pmmetjes er toch nog in want die had ik gestuurd naar mensjes die niet verder gingen op gaia en hun pmbox nooit hebben geleegt. XD
Uh ligt het nou aan mij of doet je site het niet kitty? Ik krijg alleen een wit scherm.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 22, 2006 12:45 pm
Heb je soms een Ad-blocker? De pagina laadt immers pas als de advertenties geladen zijn. Zo werkt .tk nou eenmaal
Uit mijn hoofd zou het oorspronkelijke adres ook dit kunnen zijn:
www.geocities.com/serenaymoon/personal/index.htm
If I remember well
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 22, 2006 1:09 pm
Ehmjah dat zal et zijn, mijn computer vertikt het gewoon adds te laden XD handig wel op Gaia, ik heb geen adds, alleen ziet ie sommige banners avatars en buttons naar buiten als adds XD.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 23, 2006 12:22 am
Hallo ... lo ... lo ...lo ...lo......... heb ik wat ge mist ?mist... mist ...mist ...mist.........
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 23, 2006 4:26 am
Neu, niet echt
Op de Site Feedback gaat de theorie rond dat Guilds tegenwoordig zo dood zijn, omdat het er gewoonweg te veel zijn, en dat het niet boeiend meer is er 1 te hebben.
Guilds zouden niet meer speciaal zijn
Wat vinden wij daarvan?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 23, 2006 5:04 am
kittyocean Neu, niet echt Op de Site Feedback gaat de theorie rond dat Guilds tegenwoordig zo dood zijn, omdat het er gewoonweg te veel zijn, en dat het niet boeiend meer is er 1 te hebben. Guilds zouden niet meer speciaal zijn Wat vinden wij daarvan? Onzin, het gaat er niet om dat het er veel zijn, maar om de sfeer e.d.. De leegte in guilds komt tuurlijk wel omdat er zoveel zijn, maar daardoor wordt het niet leeg, maar het wordt leeg omdat mensen die zomaar een guild kopen, er niks mee doen en het ook niet druk proberen te krijgen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 23, 2006 8:59 am
Oranjekorfbalpizza! kittyocean Neu, niet echt Op de Site Feedback gaat de theorie rond dat Guilds tegenwoordig zo dood zijn, omdat het er gewoonweg te veel zijn, en dat het niet boeiend meer is er 1 te hebben. Guilds zouden niet meer speciaal zijn Wat vinden wij daarvan? Onzin, het gaat er niet om dat het er veel zijn, maar om de sfeer e.d.. De leegte in guilds komt tuurlijk wel omdat er zoveel zijn, maar daardoor wordt het niet leeg, maar het wordt leeg omdat mensen die zomaar een guild kopen, er niks mee doen en het ook niet druk proberen te krijgen. Dat klopt, maar ik ben het er ook mee eens dat er zoveel guilds zijn, dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Welke zijn echt actief? Welke zijn verlaten? Kyaaah! Maar jouw argument = Erg waar
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|