|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 07, 2007 1:03 pm
fixfax LostWithin fixfax LostWithin fixfax LostWithin Ja.. elr ja ställde den på snooze men den klockan måste fan ha grymt mycke snoozande inställt för när jag vaknade på hade den fortfarande inte ringt. En gång på hur länge då? : P Typ 1 timme eller liknande :3 Jaja : P men jag menade om de va de här året elr terminen. :3 elr någonsin? :O Det var i sjuan eller åttan :/ O_o och det har bara hänt en gång.. antar att du är väldigt förtjust i skolan :3 Jag gillar inte att missa skolan för det är så jobbigt att hinna med annars. Men jag gillar skolan lite också wink Då gillar antagligen lärarna dej oxå : P Bryr mej inte så mycke om vad jag hinner med.. eftersom jag inte är så mycke för läxor rolleyes (det där sa jag inte högt) Minns inte när men de måste ha varit nångång i 7:an elr 8:an som jag skolkade fett mycket.. sepedeprimerad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 07, 2007 1:12 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 08, 2007 12:28 pm
trött på allt -.- trött på alla..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 08, 2007 12:34 pm
Malkavian är en vampyrklan ju! Tenglina - lajvar eller rollspelar du som Malkav? Jag är Toreador! XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 08, 2007 8:32 pm
LostWithin trött på allt -.- trött på alla.. På gaia eller irl?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 09, 2007 3:58 am
Månadens outfit borde tilldelas mig då jag e lite ledsen eftersom att LostWithin läxade upp mig eftersom att jag inte visste skillnaden mellan en säl och en isbjörn^^ domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 09, 2007 3:58 am
LostWithin fixfax LostWithin fixfax LostWithin Jaja : P men jag menade om de va de här året elr terminen. :3 elr någonsin? :O Det var i sjuan eller åttan :/ O_o och det har bara hänt en gång.. antar att du är väldigt förtjust i skolan :3 Jag gillar inte att missa skolan för det är så jobbigt att hinna med annars. Men jag gillar skolan lite också wink Då gillar antagligen lärarna dej oxå : P Bryr mej inte så mycke om vad jag hinner med.. eftersom jag inte är så mycke för läxor rolleyes (det där sa jag inte högt) Minns inte när men de måste ha varit nångång i 7:an elr 8:an som jag skolkade fett mycket.. sepedeprimerad Jag vet inte om lärarna gillade mej wink Men dem var inte dumma precis, var/är din lärare det? surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 10, 2007 8:55 am
fixfax LostWithin fixfax LostWithin fixfax LostWithin Jaja : P men jag menade om de va de här året elr terminen. :3 elr någonsin? :O Det var i sjuan eller åttan :/ O_o och det har bara hänt en gång.. antar att du är väldigt förtjust i skolan :3 Jag gillar inte att missa skolan för det är så jobbigt att hinna med annars. Men jag gillar skolan lite också wink Då gillar antagligen lärarna dej oxå : P Bryr mej inte så mycke om vad jag hinner med.. eftersom jag inte är så mycke för läxor rolleyes (det där sa jag inte högt) Minns inte när men de måste ha varit nångång i 7:an elr 8:an som jag skolkade fett mycket.. sepedeprimerad Jag vet inte om lärarna gillade mej wink Men dem var inte dumma precis, var/är din lärare det? surprised Njäe de vet jag inte.. kände mej väl inte speciellt uppskattad i allmänhet.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 10, 2007 8:52 pm
Snart ska jag lägga upp några tävlingar inför halloween!
Det blir nog så här: Halloween tektek tävling Halloween lotto och några mer...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 12, 2007 6:57 am
LostWithin fixfax LostWithin fixfax LostWithin O_o och det har bara hänt en gång.. antar att du är väldigt förtjust i skolan :3 Jag gillar inte att missa skolan för det är så jobbigt att hinna med annars. Men jag gillar skolan lite också wink Då gillar antagligen lärarna dej oxå : P Bryr mej inte så mycke om vad jag hinner med.. eftersom jag inte är så mycke för läxor rolleyes (det där sa jag inte högt) Minns inte när men de måste ha varit nångång i 7:an elr 8:an som jag skolkade fett mycket.. sepedeprimerad Jag vet inte om lärarna gillade mej wink Men dem var inte dumma precis, var/är din lärare det? surprised Njäe de vet jag inte.. kände mej väl inte speciellt uppskattad i allmänhet. OK :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 13, 2007 12:22 am
Miss Sweden of 83 Snart ska jag lägga upp några tävlingar inför halloween! Det blir nog så här: Halloween tektek tävling Halloween lotto och några mer... KUL sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 14, 2007 5:30 am
Argh.. jag har sabbat min rygg totalt. Vet inte ens hur det gått till men jag misstänker att min säng är för mjuk ._. oh god it hurts! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 14, 2007 9:24 am
LostWithin Argh.. jag har sabbat min rygg totalt. Vet inte ens hur det gått till men jag misstänker att min säng är för mjuk ._. oh god it hurts! gonk Du kanske staplade tegelstenar i sömnen rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 14, 2007 12:37 pm
fixfax LostWithin Argh.. jag har sabbat min rygg totalt. Vet inte ens hur det gått till men jag misstänker att min säng är för mjuk ._. oh god it hurts! gonk Du kanske staplade tegelstenar i sömnen rolleyes Haha^^ skulle kunna va så. Fast då det ser lika jefligt ut där vi har tegelstenarna. Så jag tvivlar :3
Ska bli spännande att se vem som får månadens outfit. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|