|
|
|
|
Posted: Sun Jan 30, 2011 11:37 pm
LeannaAnne Dan moeten we eens een tijdpunt afspreken en een fototje van ons allen maken ^-^ En dan is het afspreekpunt natuurlijk bij kitty wink Blijf het humor vinden XD Twee mods, 1 Guildowner, allemaal op dezelfde con... en de mods hebben een tijdje met elkaar opgetrokken. De guildowner en mod 1 en later mod 2 en weer terug... maar steeds niet met zijn drieën XD Konden we nog geen Staff Meeting houden XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 31, 2011 6:30 am
kittyocean Ik sta waarschijnlijk iets verder dit keer; het laantje om het hoekje. Voor het kasteel links ik moet en zal het vinden >3 het was wel lekker weer de vorige keren 4laugh hoop dit jaar ook >v<'
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 31, 2011 1:38 pm
kittyocean LeannaAnne Dan moeten we eens een tijdpunt afspreken en een fototje van ons allen maken ^-^ En dan is het afspreekpunt natuurlijk bij kitty wink Blijf het humor vinden XD Twee mods, 1 Guildowner, allemaal op dezelfde con... en de mods hebben een tijdje met elkaar opgetrokken. De guildowner en mod 1 en later mod 2 en weer terug... maar steeds niet met zijn drieën XD Konden we nog geen Staff Meeting houden XP lol jah idd ik heb jou en anne vaak zat gezien maar elke keer als wij bij jou waren nergens een anne en andersom XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 01, 2011 12:52 am
Daarom moeten we op de elf echt wel iets afspreken, daar is het zo'n groot terein
Ik kan me niet herrineren dashy te hebben gezien? sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 01, 2011 11:50 am
Die heb ik ook gemist ja...
Ach, ik sta op de EFF op een vast punt XD Centre of the Universe!! Okay, niet echt, maar laat me maar in die waan
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 05, 2011 12:38 pm
Iemand naar Tsunacon geweest en gaat iemand naar Animecon? XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 06, 2011 2:04 am
risa ai Iemand naar Tsunacon geweest en gaat iemand naar Animecon? XD
Ik had een stand op de Tsunacon en ik zal weer een stand hebben op de Animecon
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 06, 2011 7:04 am
LeannaAnne Daarom moeten we op de elf echt wel iets afspreken, daar is het zo'n groot terein Ik kan me niet herrineren dashy te hebben gezien? sad cool ik heb een lange zwarte jas je kan me tijdens de elf zien =P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 06, 2011 3:37 pm
risa ai Iemand naar Tsunacon geweest en gaat iemand naar Animecon? XD
Kom je wel wat laat mee? wink Ergens doe je me denken aan het rolze prinsesje met de koekenpan....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 08, 2011 1:25 am
welke dag gaat iedereen naar de elf?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 08, 2011 12:02 pm
als standhouder heb ik geen keuze XD ik moet er gewoon zijn XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 10, 2011 10:44 am
Ik weet het nog niet zeker x.x.....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 24, 2011 2:30 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 24, 2011 3:56 pm
Denk zelf ook zaterdag, en benieuwd hoe de andere leden eruit zien die ik nog niet heb ontmoet.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|