|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 17, 2008 12:28 am
Kaito-Tena LostWithin Kaito-Tena jonge Kaito-Tena Tenglina I am worth: 20,190,679 Gold  ...varför skapade nån den här trådeen Dx< haha det var jag fär något år sen typ neutral *bites hard* Varför det?^^ Jag tycker det är kul att kunna hålla koll på ens värde. nää xD då tänker alla bah 'å jag önskar att jag var sådär rik', + lägre självtroende x'D så kan man ju inte tänka, de beror ju på när man gick med i gaia och hur aktiv man varit genom tiden.
det finns säkert många nybörjare som skulle önska att de var lika rika som du är ;P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 19, 2008 9:31 am
I am worth: 213,334,852 Gold
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 19, 2008 10:51 am
Miradjii I am worth: 213,334,852 Gold ...diiie!! DIIIIIE!!!! D: GAAAAAAAH!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 20, 2008 1:14 am
Miradjii I am worth: 213,334,852 Gold och du stiger med miljoner som vanligt ser jag! xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 20, 2008 1:47 am
Miradjii I am worth: 213,334,852 Gold whoaaaa!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 20, 2008 10:27 pm
Svea Viking Kaito-Tena LostWithin Kaito-Tena jonge haha det var jag fär något år sen typ neutral *bites hard* Varför det?^^ Jag tycker det är kul att kunna hålla koll på ens värde. nää xD då tänker alla bah 'å jag önskar att jag var sådär rik', + lägre självtroende x'D så kan man ju inte tänka, de beror ju på när man gick med i gaia och hur aktiv man varit genom tiden.
det finns säkert många nybörjare som skulle önska att de var lika rika som du är ;Pja de e la sant, men ändå, hur bra man än är finns det alltid någon som är bättre >; D förresten vad är max gold man kan ha i gaia? xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 21, 2008 7:00 am
Kaito-Tena Svea Viking Kaito-Tena LostWithin Kaito-Tena jonge haha det var jag fär något år sen typ neutral *bites hard* Varför det?^^ Jag tycker det är kul att kunna hålla koll på ens värde. nää xD då tänker alla bah 'å jag önskar att jag var sådär rik', + lägre självtroende x'D så kan man ju inte tänka, de beror ju på när man gick med i gaia och hur aktiv man varit genom tiden.
det finns säkert många nybörjare som skulle önska att de var lika rika som du är ;Pja de e la sant, men ändå, hur bra man än är finns det alltid någon som är bättre >; D förresten vad är max gold man kan ha i gaia? xD Vet inte om det finns en gränns. Du får fråga men massa "gammla" människor. Sen skulle jag oxå vilja poängtera ett det är ju inte hur mycket man är värd som spelar roll utan hur man väljer att klä sin avatar. Man kan göra skitfina avis om knappt kostar någonting. Gäller bara´att veta hur smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 21, 2008 8:02 am
LostWithin Kaito-Tena Svea Viking Kaito-Tena LostWithin Varför det?^^ Jag tycker det är kul att kunna hålla koll på ens värde. nää xD då tänker alla bah 'å jag önskar att jag var sådär rik', + lägre självtroende x'D så kan man ju inte tänka, de beror ju på när man gick med i gaia och hur aktiv man varit genom tiden.
det finns säkert många nybörjare som skulle önska att de var lika rika som du är ;Pja de e la sant, men ändå, hur bra man än är finns det alltid någon som är bättre >; D förresten vad är max gold man kan ha i gaia? xD Vet inte om det finns en gränns. Du får fråga men massa "gammla" människor. Sen skulle jag oxå vilja poängtera ett det är ju inte hur mycket man är värd som spelar roll utan hur man väljer att klä sin avatar. Man kan göra skitfina avis om knappt kostar någonting. Gäller bara´att veta hur smile a jag vet, men alla har ju olika smaker o så xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 21, 2008 12:54 pm
Kaito-Tena LostWithin Kaito-Tena Svea Viking Kaito-Tena LostWithin Varför det?^^ Jag tycker det är kul att kunna hålla koll på ens värde. nää xD då tänker alla bah 'å jag önskar att jag var sådär rik', + lägre självtroende x'D så kan man ju inte tänka, de beror ju på när man gick med i gaia och hur aktiv man varit genom tiden.
det finns säkert många nybörjare som skulle önska att de var lika rika som du är ;Pja de e la sant, men ändå, hur bra man än är finns det alltid någon som är bättre >; D förresten vad är max gold man kan ha i gaia? xD Vet inte om det finns en gränns. Du får fråga men massa "gammla" människor. Sen skulle jag oxå vilja poängtera ett det är ju inte hur mycket man är värd som spelar roll utan hur man väljer att klä sin avatar. Man kan göra skitfina avis om knappt kostar någonting. Gäller bara´att veta hur smile a jag vet, men alla har ju olika smaker o så xD håller med lostwithin man kan göra mycket snyggt med mindre summor pengar wink
och jag har för mig max gold ligger på rund 2.400.000.000 någonting xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 22, 2008 6:11 am
Svea Viking Kaito-Tena LostWithin Kaito-Tena Svea Viking så kan man ju inte tänka, de beror ju på när man gick med i gaia och hur aktiv man varit genom tiden.
det finns säkert många nybörjare som skulle önska att de var lika rika som du är ;P ja de e la sant, men ändå, hur bra man än är finns det alltid någon som är bättre >; D förresten vad är max gold man kan ha i gaia? xD Vet inte om det finns en gränns. Du får fråga men massa "gammla" människor. Sen skulle jag oxå vilja poängtera ett det är ju inte hur mycket man är värd som spelar roll utan hur man väljer att klä sin avatar. Man kan göra skitfina avis om knappt kostar någonting. Gäller bara´att veta hur smile a jag vet, men alla har ju olika smaker o så xD håller med lostwithin man kan göra mycket snyggt med mindre summor pengar wink
och jag har för mig max gold ligger på rund 2.400.000.000 någonting xDmiljarder alltså xD men då måste det ju vara 9.999.999.999 ? eller..? xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 22, 2008 11:32 am
Kaito-Tena Svea Viking Kaito-Tena LostWithin Kaito-Tena Svea Viking så kan man ju inte tänka, de beror ju på när man gick med i gaia och hur aktiv man varit genom tiden.
det finns säkert många nybörjare som skulle önska att de var lika rika som du är ;P ja de e la sant, men ändå, hur bra man än är finns det alltid någon som är bättre >; D förresten vad är max gold man kan ha i gaia? xD Vet inte om det finns en gränns. Du får fråga men massa "gammla" människor. Sen skulle jag oxå vilja poängtera ett det är ju inte hur mycket man är värd som spelar roll utan hur man väljer att klä sin avatar. Man kan göra skitfina avis om knappt kostar någonting. Gäller bara´att veta hur smile a jag vet, men alla har ju olika smaker o så xD håller med lostwithin man kan göra mycket snyggt med mindre summor pengar wink
och jag har för mig max gold ligger på rund 2.400.000.000 någonting xDmiljarder alltså xD men då måste det ju vara 9.999.999.999 ? eller..? xD jadu, jag vet inte xD jag vet bara att det högsta man kan sälja nåt för i market för är 2,4 miljarder ungefär, där av min slutsatts ;P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 12, 2008 6:13 pm
Svea Viking Kaito-Tena Svea Viking Kaito-Tena LostWithin Vet inte om det finns en gränns. Du får fråga men massa "gammla" människor. Sen skulle jag oxå vilja poängtera ett det är ju inte hur mycket man är värd som spelar roll utan hur man väljer att klä sin avatar. Man kan göra skitfina avis om knappt kostar någonting. Gäller bara´att veta hur smile a jag vet, men alla har ju olika smaker o så xD håller med lostwithin man kan göra mycket snyggt med mindre summor pengar wink
och jag har för mig max gold ligger på rund 2.400.000.000 någonting xDmiljarder alltså xD men då måste det ju vara 9.999.999.999 ? eller..? xD jadu, jag vet inte xD jag vet bara att det högsta man kan sälja nåt för i market för är 2,4 miljarder ungefär, där av min slutsatts ;Pheh 8l då måste det ju vara så, för man kan inte sälja nånting så dyrt i affär det är ju alltid mc's som kan vara så dyra x'D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|