|
|
|
|
Posted: Tue Sep 18, 2007 9:55 pm
ohz0ne jag är för lat för att lägga upp nån bild gonk Men ja e ful som stryk cool Vilket självförtroende! XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 19, 2007 3:52 am
Miko TokiTokiy  *gömma mig under min scarf* har grönt hår nu X'D men rästen av mig får ni inte see *gömma mig helt* jag vill ha grönt me! fiint 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 19, 2007 3:55 am
Cassandra G Varcolaci Nya bilder (och kläder):   Jag har tre par skor som jag ska ta kort på också.. och ett par andra kortbyxor + svart-rosa överknästrumpor XD snygga kläder blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 19, 2007 4:15 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 19, 2007 2:22 pm
jaha, då var jag här med en ny bild! xD har inte ändrats sen förra bortsätt från att jag har längre hår. : P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 19, 2007 6:02 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 20, 2007 12:55 am
Svea Viking jaha, då var jag här med en ny bild! xD har inte ändrats sen förra bortsätt från att jag har längre hår. : P ah! I see you *vinkar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 20, 2007 4:48 am
irori Svea Viking jaha, då var jag här med en ny bild! xD har inte ändrats sen förra bortsätt från att jag har längre hår. : P ah! I see you *vinkar* how did you see me! D; *vinkar tillbaka* xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 20, 2007 6:01 am
Svea Viking irori Svea Viking jaha, då var jag här med en ny bild! xD har inte ändrats sen förra bortsätt från att jag har längre hår. : P ah! I see you *vinkar* how did you see me! D; *vinkar tillbaka* xD ingen aning.. eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 21, 2007 9:07 am
Svea Viking jaha, då var jag här med en ny bild! xD har inte ändrats sen förra bortsätt från att jag har längre hår. : PWTF du liknar min pappa när han va yngre surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 22, 2007 12:21 am
ohz0ne Svea Viking jaha, då var jag här med en ny bild! xD har inte ändrats sen förra bortsätt från att jag har längre hår. : PWTF du liknar min pappa när han va yngre surprised Vi kanske är släkt! o:
xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 23, 2007 8:06 am
Taihen da ohz0ne Svea Viking jaha, då var jag här med en ny bild! xD har inte ändrats sen förra bortsätt från att jag har längre hår. : PWTF du liknar min pappa när han va yngre surprised Vi kanske är släkt! o:
xd de tror ja inte sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 23, 2007 8:47 am
ohz0ne Taihen da ohz0ne Svea Viking jaha, då var jag här med en ny bild! xD har inte ändrats sen förra bortsätt från att jag har längre hår. : PWTF du liknar min pappa när han va yngre surprised Vi kanske är släkt! o:
xd de tror ja inte sweatdrop jag påminer om många! xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 23, 2007 8:53 am
Svea Viking ohz0ne Taihen da ohz0ne Svea Viking jaha, då var jag här med en ny bild! xD har inte ändrats sen förra bortsätt från att jag har längre hår. : PWTF du liknar min pappa när han va yngre surprised Vi kanske är släkt! o:
xd de tror ja inte sweatdrop jag påminer om många! xDSvea Viking "en bit av allt"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 23, 2007 8:59 am
ohz0ne Svea Viking ohz0ne Taihen da ohz0ne Svea Viking jaha, då var jag här med en ny bild! xD har inte ändrats sen förra bortsätt från att jag har längre hår. : PWTF du liknar min pappa när han va yngre surprised Vi kanske är släkt! o:
xd de tror ja inte sweatdrop jag påminer om många! xDSvea Viking "en bit av allt" självklart cool I am everywhere! >: D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|