|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 09, 2005 1:09 pm
Ik ga het gewoon in delen proberen uit te printen op school, als het mag.. of je k**t het naar een uhm, hoe heet zoiets, uitgever sturen smile en als ze het hier niet accepteren, naar engeland. het zou wel heeeeel cool zijn als die in het echt zou uitkomen. dan zou ik die zeker kopen eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 09, 2005 1:10 pm
Deefkej Ik ga het gewoon in delen proberen uit te printen op school, als het mag.. of je k**t het naar een uhm, hoe heet zoiets, uitgever sturen smile en als ze het hier niet accepteren, naar engeland. het zou wel heeeeel cool zijn als die in het echt zou uitkomen. dan zou ik die zeker kopen eek ik heb al geld opzij gelegd.. hehe geintje, maar ik ga hem idd zeker kopen =3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 09, 2005 1:11 pm
Deefkej Ik ga het gewoon in delen proberen uit te printen op school, als het mag.. of je k**t het naar een uhm, hoe heet zoiets, uitgever sturen smile en als ze het hier niet accepteren, naar engeland. het zou wel heeeeel cool zijn als die in het echt zou uitkomen. dan zou ik die zeker kopen eek Ik ga eerst Nederland proberen ^_^ En er is een site waar je gratis je boek k**t laten publiceren, dus dat is mijn laatste optie. Nadeel is dan wel dat je het online moet bestellen....en ik denk duurder is dan in de winkel!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 09, 2005 1:12 pm
kittyocean Deefkej Ik ga het gewoon in delen proberen uit te printen op school, als het mag.. of je k**t het naar een uhm, hoe heet zoiets, uitgever sturen smile en als ze het hier niet accepteren, naar engeland. het zou wel heeeeel cool zijn als die in het echt zou uitkomen. dan zou ik die zeker kopen eek Ik ga eerst Nederland proberen ^_^ En er is een site waar je gratis je boek k**t laten publiceren, dus dat is mijn laatste optie. Nadeel is dan wel dat je het online moet bestellen....en ik denk duurder is dan in de winkel!! normaal is dat geloof ik net iets goedkoper, maar ja dan komen er wel weer de verzendkosten erbij.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 09, 2005 1:23 pm
Heb alle episode's achter elkaar in Word Gezet...
Iemand 237kb bestandje? blaugh
Ik wouw dat ik zo van goed anima kon tekenen rolleyes , dan zou ik ook fanart maken biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 09, 2005 1:27 pm
Deefkej Heb alle episode's achter elkaar in Word Gezet... Iemand 237kb bestandje? blaugh Ik wouw dat ik zo van goed anima kon tekenen rolleyes , dan zou ik ook fanart maken biggrin Je wilt niet weten hoe groot het hele boek is XD Boek 1: 1.125 kb ; Boek 2: 1.315 kb; en dat nog ZONDER de extra's XD En Boek 3 zal nog dikker worden XD Zit nu op 6 hoofdstukken en heb al 30 pagina's af XD Trouwens, ik ben blij met ALLE fanart! Hoeft niet eens Anime te zijn =D En Zakou, als dat online goedkoper is dan in de winkel, dan wil ik de winkelprijs niet eens weten O.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 09, 2005 1:30 pm
Kun je me een keer alle boeken doorsturen? hoe lang het ook duurt sweatdrop eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 09, 2005 1:32 pm
Deefkej Kun je me een keer alle boeken doorsturen? hoe lang het ook duurt sweatdrop eek Totdat het uitgegeven wordt wil ik proberen per week 1 a 2 afleveringen te posten ^_^ Dus het komt hier vanzelf!!! Trouwens, als het boek uitgegeven wordt... ik zou graag fanart in de boeken willen plaatsen die bij dat boek horen =D Leuk idee?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 09, 2005 1:33 pm
Oe, heel cool biggrin ik begin gelijk met het besturderen van Characters in 1 (of meerdere 3nodding ) tekening(en) te maken..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 09, 2005 1:36 pm
Dat zou cool zijn =D Ik heb al wat character looks verzonnen (zie DA gallery, maar heb je wel een schep voor nodig om alles te vinden XD) Maar ik vind het wel moeilijk mannen te ontwerpen XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 09, 2005 1:41 pm
Nou, ik had wel idee voor 'the hunter' omdat ik hem wel vet vind opzich smile maar k**t U beschrijving geven? hoe hij eruit ziet, hoe oud hij is, is hij groot, klein, heeft hij een hoed, wat voor een, hoe lang is zijn jas? wat voor een soort kruisboog? (is er iets speciaals aan, zoals een adelaars hoofd bij het afschiet stuk van de pijl) waar zit de kras op zijn gezicht? jaagt hij vooral in het donker? want ik wil hem in een donkere omgeving zetten, tegen een paal leunend, met 1 been tegen de paal, andere op de grond, en met een hand op zijn hoed, en ander er langs hangend steunend op het stuk hek langs de paal (zon wild-west stijl zeg maar)
Info please mrgreen
Helaas, ik moet gaan, als ik dit iets eerder had gepost, dan had ik nu naar bed kunnen gaan, en wat beginnende schetsen kunnen maken.. maar dat moet dan maar wachten 3nodding welterusten, en tot morgen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 09, 2005 1:50 pm
Deefkej Nou, ik had wel idee voor 'the hunter' omdat ik hem wel vet vind opzich smile maar k**t U beschrijving geven? hoe hij eruit ziet, hoe oud hij is, is hij groot, klein, heeft hij een hoed, wat voor een, hoe lang is zijn jas? wat voor een soort kruisboog? (is er iets speciaals aan, zoals een adelaars hoofd bij het afschiet stuk van de pijl) waar zit de kras op zijn gezicht? jaagt hij vooral in het donker? want ik wil hem in een donkere omgeving zetten, tegen een paal leunend, met 1 been tegen de paal, andere op de grond, en met een hand op zijn hoed, en ander er langs hangend steunend op het stuk hek langs de paal (zon wild-west stijl zeg maar) Info please mrgreen Wil je je PM's van Friends Only afhalen XD Dan kan ik je terug PMen XD? Ik weet nog weinig van het uiterlijk van de Hunter. Misschien dat zijn haar slordig maar lang is, en hij heeft aardig wat gevechten geleverd. Misschien dat hij trofeeen draagt van een paar van zijn Magic User prooien? Ik stel me iemand voor met veel grauwe kleuren, zoals bruin en zwart. In principe speelt FY zich tijdens de middeleeuwen af, maar het is een fantasy wereld, dus veel kan. Je kan immers voor altijd leven; de Hunter zal dus rond de 500-800 jaar oud zijn, maar ziet er rond de 30-40 uit (komt door de gevechten, anders had ie er jonger uit gezien XD) Ik herinner me trouwens niet dat ik hem een kruisboog had gegeven XD Het ligt me bij dat hij meer type mes is XD His prey upclose and personal XD. Maar een kruisboog kan ook wel als extra wapen. Zolang het er maar middeleeuws uitziet, kan vrij veel. Een lange jas is altijd erg leuk ^_^ Wild West zou best wel bij hem passen ^_^ Mix het met de middeleeuwen en misschien heb je hem dan wel ^_^ Hij heeft geen voorkeur voor dag en nacht... enkel voor een interessante jacht!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 09, 2005 10:04 pm
Ik weet dat je een kruisboog niet hebt genoemd, maar een hunter die net persee voor dieren jaagt, heeft volgens mij wel een kruisboog 3nodding
Maar ik zal vandaag op school wel verder uitwerken, de detials enzo, en ik ga het toch wagen om in mange stijl te doen domokun dus het duurt nog wel even voordat je hem krijgt, cerezoss? jij helpt wel he? rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 10, 2005 12:06 am
kittyocean Deefkej Heb alle episode's achter elkaar in Word Gezet... Iemand 237kb bestandje? blaugh Ik wouw dat ik zo van goed anima kon tekenen rolleyes , dan zou ik ook fanart maken biggrin Je wilt niet weten hoe groot het hele boek is XD Boek 1: 1.125 kb ; Boek 2: 1.315 kb; en dat nog ZONDER de extra's XD En Boek 3 zal nog dikker worden XD Zit nu op 6 hoofdstukken en heb al 30 pagina's af XD Trouwens, ik ben blij met ALLE fanart! Hoeft niet eens Anime te zijn =D En Zakou, als dat online goedkoper is dan in de winkel, dan wil ik de winkelprijs niet eens weten O.o dat wil je ook niet. vooral fantasy boeken zijn echt echt duur. voor een goede serie boeken (drie delen) heb ik ruim 50 euro neer kunnen leggen. en ze waren afgeprijsd! als ik het correct heb is een kinderboek rond de 10 of 12 euro. bij een fantasyboek voor volwassenen kan de prijs al heel gauw oplopen tot 26 euro O.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 10, 2005 2:05 am
Thu HUnter gebruikt wat hij op dat moment nodig heeft ^_^ Maar hij heeft een mes waarin hij een kerf maakt voor elke prooi. Op dieren jagen doet hij niet, wel op Magic Users ^_^ Dus wat is het nut van een kruisboog dan? Niet dat het geen leuk idee is hoor ^_^ Vind het juist wel interessant!!
En Zakou, een DUN kinderboek is 10 euro; daarom ga ik altijd naar de Slegte XD Een stuk goedkoper!!!! Ik ben idd bang dat FY een duur boek zal worden crying En nodig is het niet!!!! Kom op, het is papier! Stel je voor, 10 cent per a4 vel, dubbelbedrukt... dan zou je rond de 15 euro voor mijn boek uit moeten komen! No way dat ze dat doen crying Mensen ruiken enkel geld...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |