|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 11:36 pm
ButtonFly Shave my legs and call me grandma! Iemand uit mijn klas tekent manga! ?? cool! Jij toevallig?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 23, 2005 1:01 am
HELLUP!!! Over precies 3 uur mijn eerste examen en ik ben BLOEDnerveus!! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 23, 2005 1:40 am
Uumie-chan HELLUP!!! Over precies 3 uur mijn eerste examen en ik ben BLOEDnerveus!! gonk surprised SUC6!!!!!!!!!!!!! 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 23, 2005 1:41 am
crying cry Ik ben kapot. een vriend heeft zeflmmoord gepleegd en mijn beste vriendin haar vader is plosteling overleden. En zal ook niet veel online zijn dus deze week sowieso cry crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 23, 2005 1:54 am
Ice-kit crying cry Ik ben kapot. een vriend heeft zeflmmoord gepleegd en mijn beste vriendin haar vader is plosteling overleden. En zal ook niet veel online zijn dus deze week sowieso cry crying Ow, God, wat erg cry Heel, heel, heel veel sterkte, ik meen het echt! *hug* Het spijt me dat ik niet meer kan zeggen, ik ben hier zo slecht in...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 23, 2005 4:33 am
Uumie-chan Ice-kit crying cry Ik ben kapot. een vriend heeft zeflmmoord gepleegd en mijn beste vriendin haar vader is plosteling overleden. En zal ook niet veel online zijn dus deze week sowieso cry crying Ow, God, wat erg cry Heel, heel, heel veel sterkte, ik meen het echt! *hug* Het spijt me dat ik niet meer kan zeggen, ik ben hier zo slecht in... Aaaaahww.. jezus inderdaad heel erg man sad Ook sterkte van mij, wou dat ik meer voor je kon doen... maar het zit er niet in.. *knuf*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 23, 2005 4:35 am
The Forbidden Angel Uumie-chan Ice-kit crying cry Ik ben kapot. een vriend heeft zeflmmoord gepleegd en mijn beste vriendin haar vader is plosteling overleden. En zal ook niet veel online zijn dus deze week sowieso cry crying Ow, God, wat erg cry Heel, heel, heel veel sterkte, ik meen het echt! *hug* Het spijt me dat ik niet meer kan zeggen, ik ben hier zo slecht in... Aaaaahww.. jezus inderdaad heel erg man sad Ook sterkte van mij, wou dat ik meer voor je kon doen... maar het zit er niet in.. *knuf* dat is idd heeel erg, heel veel sterkte meid, en gecondoleerd.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 23, 2005 5:27 am
Ice-kit crying cry Ik ben kapot. een vriend heeft zeflmmoord gepleegd en mijn beste vriendin haar vader is plosteling overleden. En zal ook niet veel online zijn dus deze week sowieso cry crying eek das niet niks cry gecondoleerd en veel sterkte sweatdrop *knuf* ik hoop dat je der genoeg thuis over k**t praten... ik zal voor jou, je vriend en de vader van je vriendin bidden 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 23, 2005 6:16 am
Ice-kit crying cry Ik ben kapot. een vriend heeft zeflmmoord gepleegd en mijn beste vriendin haar vader is plosteling overleden. En zal ook niet veel online zijn dus deze week sowieso cry crying eek das niet nix gecondoleert en veel sterkte *dikke knuffel*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 23, 2005 11:32 am
number_17 Ice-kit crying cry Ik ben kapot. een vriend heeft zeflmmoord gepleegd en mijn beste vriendin haar vader is plosteling overleden. En zal ook niet veel online zijn dus deze week sowieso cry crying eek das niet niks cry gecondoleerd en veel sterkte sweatdrop *knuf* ik hoop dat je der genoeg thuis over k**t praten... ik zal voor jou, je vriend en de vader van je vriendin bidden 3nodding smile Dat is erg lief van je en dat is ook erg fijn nummer 17!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 23, 2005 11:33 am
Iedereen super bedankt heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 23, 2005 11:33 am
ON my mind: mijn tekening wil niet ><
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 23, 2005 11:37 am
on my mind ik wil Erementar Gerad 07 zien scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 23, 2005 11:51 am
Ice-kit Iedereen super bedankt heart Ik weet dat het heel erg laat is, maar ook van mijn kant sterkte. Ik weet dat het weinig troost bied, maar een vriend van mij heeft ook zelfmoord gepleegd, en ik weet ongeveer wel hoeveel pijn dat kan doen. En uiteraard is de vader van je beste vriendin is ook afgrijselijk! Heel veel sterkte, en als je wilt praten, mag je me altijd PMen!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 23, 2005 11:54 am
ButtonFly Shave my legs and call me grandma! Iemand uit mijn klas tekent manga! Dat hoor ik zo vaak XD En als ik vraag WAT manga nu echt is, dan weten ze nooit WAT manga nu betekent XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |