|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 10, 2007 11:13 am
Arisha » Ik heb je wat Ink gestuurd Kitty, ik hoef er niks voor terug alleen MOET je de bruine Ink er ook bij nemen. biggrin
....You.... simply.... rock
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 10, 2007 2:13 pm
  » Ach...ik hoef toch geen tattoos (behalve zwarte gezicht tattoos) en ik verzamel ze ook niet, dus wat moet ik met al dat ink.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 11, 2007 5:36 am
Arisha   » Ach...ik hoef toch geen tattoos (behalve zwarte gezicht tattoos) en ik verzamel ze ook niet, dus wat moet ik met al dat ink.
Ik verzamel ze wel XP Bugs, tatoos XP. Dus als je iets kwijt wilt XP..... Goh, en wat een leuke poststyle wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 18, 2007 2:12 am
Lia krijgt 4laugh (of koopt) : beesten, inkt, papier, bloemen, schoenen, blikjes, banden kortom: al jullie rotzooi (ben net een prullebak).
ALSJEBLIEFT KOOP ME VISSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lia verkoopt:
01 Autumn Stripes Grapefruit Skirt 01 Deer Hoof Shoes 01 Reindeer Chest Fur 01 Puppy’s Mask 01 Sun Daze Marine Dress 01 White Wool Top 01 Emo Glasses 01 Drop Earrings 01 Drop Necklace 01 Sheer Stockings 01 Colonial Sotckings 01 Silver Pocket Watch 01 White Stockings 01 Teal Inflatable Water Wings 01 Flamingo Inner Tube 01 Ebony Butterfly Terrycloth Tube- Top 01 Lime One Piece Swimsuit 01 Rainbow Stripes Speedies Top 01 Rainbow Stripies Speedies Bottom
01 Western Zodiak 01 Cloud 01 Aquatica
01 Single White Daisy – Bouquet 01 Single Blue Daffodil – Blue Bouquet 01 Single Pink Daffodil – Bouquet 01 Single Purple Daisy – Black Bouquet
01 Jingle Bells
01 Jacked Up Cape 01 Jack’s Disgust
01 Green Paper Spiky Hat 01 Dirty Newspaper Combover 02 Newspaper Combover 01 Green paper Crown
01 Prisoner’s Pants 01 Emperor’s Brow 01 Flower On My Head 01 Flower Crown 01 Face Veil
01 Gold Mountain Tie (Black Diamond)
01 Cool Sporter Starter Shorts 01 Neutral Sporter Starter Shirt
01 Lip Ring 01 Mirror Ring
Dark Head Fins Pale Head Fins Green Head Fins
01 Green Bass 02 Blue Bass 01 Brown Bass
31 Green Seedkin 01 Blue Seedkin 28 Frozen Rainbow Trout 26 Warm Rainbow Trout 24 Cool Rainbow Trout 08 Dicy Tuna 09 Spicy Tuna 07 Icy Tuna
15 White Pebbo Feeder 30 Brown Pebbo Feeder 28 Black Pebbo Feeder 03 Blackrocque Biter 07 Pirate Biter 03 Bluestone Biter 01 Stone Boldur 01 Sand Boldur
01 formance Rod Plus
01 Basic Purple Shelving
01 Red Roses Arm Tattoo
Ik denk zelfs dat ik nog wel meer wil verkopen, alles wat je op me avi ziet denk ik. Ik wil een angelic pendant dus dan moet ik denk ik alles wat ik heb verkopen en meer...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 18, 2007 7:31 am
Ik heb met name interesse in MC's; wat vraag je voor de Zodiac en Cloud?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 19, 2007 2:33 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 02, 2007 3:04 am
te koop ;p
mummy mask (500 gold ) syaorons cloak (ofzo iets) (400 gold) Long bull horns (600 gold) mimzy (450 gold) spirited 2k6 corsage (bieden ''wil er wel een mooi prijzje voor'') 4th universary red roman candle (bieden ''wil er wel een mooi prijzje voor'') paperbag cap (150 gold)
pm me als je geinteresteerd bent het gaat naar een goed doel
namelijk....mij rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 03, 2007 7:06 am
kittyocean Ik heb met name interesse in MC's; wat vraag je voor de Zodiac en Cloud? Veel.. 15k each. Sorry maar ik moet wel wat winst maken...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 01, 2007 12:54 am
Ik ben op zoek naar "gift of the goddess"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 01, 2007 7:46 am
Miss Flowerbomb kittyocean Ik heb met name interesse in MC's; wat vraag je voor de Zodiac en Cloud? Veel.. 15k each. Sorry maar ik moet wel wat winst maken... zodiac heb ik al, maar als je tektek checked... zie je dat 15k LAAG is XD Maar voor mij nog te hoog blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 01, 2007 10:02 am
kittyocean Miss Flowerbomb kittyocean Ik heb met name interesse in MC's; wat vraag je voor de Zodiac en Cloud? Veel.. 15k each. Sorry maar ik moet wel wat winst maken... zodiac heb ik al, maar als je tektek checked... zie je dat 15k LAAG is XD Maar voor mij nog te hoog blaugh •♥• Tis natuurlijk wel een maand geleden dat ze dat gepost heeft xD •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 08, 2007 11:11 pm
Heeft niemand gift of the goddess? Ik heb naamlijk het gevoel dat het in de martketplace elke dag duurde wordt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 09, 2007 4:22 am
AngelofAnna Heeft niemand gift of the goddess? Ik heb naamlijk het gevoel dat het in de martketplace elke dag duurde wordt. •♥• Dat.. zal ook zeker zo zijn. Ik zou eigenlijk niet blijven wachten totdat hier iemand opspring want al heeft iemand het zal die em waarschijnlijk niet willen verkopen, tis nogal een mooi item. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 09, 2007 4:46 am
Inderdaad, ik heb 'm ook, maar ik heb er maar 1tje, en ikd enk dat hier nog in marktplaats de prijs wel zo'n beetje even zal zijn, tenzij je de gulle personen die niet zoveel m gold geven vind razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|