|
|
|
|
Posted: Sun Sep 26, 2004 3:34 am
+ HALLÅ MAFFO MAFFO! Ò..Ó + Mina benvärmare. + Mitt nya skärp.
- Har två inlämningar nästa vecka. Tratty. - Hittade inga nya byxor igår på stan. - Lovisa är hos sin pappa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 26, 2004 4:00 am
Arachnaphobia Meh, jag försöker ju se det positiva i saken här så förstör du allt! xp Men ärligt talat, lite tittar jag nog framåt. Men ändå går jag in i en massa väggar hela tiden sweatdrop Sorry, det kanske bara är jag som är lite negativ. Fast...jag kan inte råför att fundera på saker ibland. wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 26, 2004 4:33 am
- Dumma, dumma iPlanet kan inte skicka min mail ordentligt så nu blir min inlämningsuppgift inlämnad för sent sad
+ Hångel whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 26, 2004 4:39 am
- Dumma, dumma iPlanet kan inte skicka min mail ordentligt så nu blir min inlämningsuppgift inlämnad för sent sad
+ Hångel whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 26, 2004 6:55 am
- jag är lat ock orkar inte träna, fast jag sa att jag skulle på gymet - alla baraa gnelar scream - jag vill ha headprotector saken och prisoners shackles...
+ jag tycker om min pojkvän + militärerna igår var roliga + de var kul att storle när dom hade uppställning + jag får sitta på datorn, har inte gjort på ett tag + jag har råd med prisoners shackles xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 26, 2004 6:57 am
+ det är helg + nästa vecka är det projekt vecka, dvs att jag kan sitta med mina lerskulturer en hel vecka nästan xd +har äntligen skaffat mig ett dansspel, efter att haft en matta väldigt lång tid domokun
-jag har blåa händer - min familj har fått smutsnojjan och vill att jag städar mitt rum, vilket jag nog måste moraliskt, eftersom jag inte betalar nån hyra sweatdrop - har skaffat mig fel gygnsrytm på bara 2 dygn stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 26, 2004 7:01 am
+ släkten kommer - sura faster
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 26, 2004 7:08 am
- Oönskad, som alltid - Hoppas jag slipper snacka med en viss person idag - Bilresan hem var förj*vlig..
+ Men en trevlig person var online iaf när jag kom hem
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 26, 2004 11:32 am
+ tog mod till mig och gjorde en quest thread... *modigast*
- det är ingen som bryr sig och jag bumpar åt helvete... crying
Jag får aldrig mina saker!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 26, 2004 1:11 pm
+ Har vart Camilla idag whee + Camilla verkade glad att träffa mig också + Har spelat DDR
- Skola imorrn
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 27, 2004 3:55 am
- Dumma, dumma iPlanet kunde inte skicka mitt mail ordentligt så nu blir min inlämningsuppgift försenad sad
+ Ska titta på ny lägenhet idag biggrin whee + Hångel 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 27, 2004 4:07 am
+ Nytt spel till GC:et. whee + Taichi/Tai var med i Digimon igår.. v.v + Hade kul med Verran, Christina och lillsyrran i helgen. ^^ + Lyssnar på bra musik.
- Förkyld.. +.+ Död åt virusen. - Slösat bort hela månadspengen och krisar snart efter ett minneskort.. - Club Nintendo tidningen har inte kommit än.. gonk - Orkar inte göra läxan, mår för dåligt.. .__.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 27, 2004 12:28 pm
+ Studiedag imorgon
- Har en aning huvudvärk sweatdrop - Banken äter mina goold xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 28, 2004 8:33 am
+ Imorgon är det precis en vecka var tills jag ska åka till Ullared med klassen. razz xd
- Ont i magen. - Fryser. - Somnade i Maddes soffa på rasten och hon glömde bort tiden. o.O Missade en lektion.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 28, 2004 11:30 pm
+ Hittade en bild som jag tappat bort + Ska få en ny garderob och nytt skrivbord 3nodding + Hemkunskap heart
- Mitt PM har blivit ignorerat, fast jag börjar bli van vid det..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|