|
|
|
|
Posted: Thu Mar 17, 2005 8:58 am
Jorke *Pyorii pitkin lattiaa* Jeij. Nyt on sitten Little Ninjan kasikirjotus valmis. Nyt sitten teen viela grafiikoita( stare ) ja sitten vain tekemaan pelia whee teetsie pelia? surprised hienoa, mahtavaa ja fantsua! 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 17, 2005 9:47 am
Nuha... Otettiin asken rippikuvia ja piirsin vahan kuvia tuttujen avoista. Halvat huvit. confused Vois menna lukemaan taas Da Vinci koodia. domokun Loistava kirja, tosin vast asivulla 150 oleilen. Ja "chatterboxina" kun tama nyt toimii, niin alisen turhaa...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 17, 2005 9:51 am
mankitus Vois menna lukemaan taas Da Vinci koodia. domokun Loistava kirja, tosin vast asivulla 150 oleilen. Minaki oon lukenu sen, aika mielenkiintoisia teorioita, vaikka ei kovin taidokkaasti kirjoitettu. En tiia, missa kohassa oot, joten teen ehka hirvean spoilerin, mutta: Eiko se yks J:n vasemmalla naytakki vahan akalta: Viimonen ehtoollinen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 17, 2005 10:36 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 17, 2005 12:15 pm
mankitus Nuha... Otettiin asken rippikuvia ja piirsin vahan kuvia tuttujen avoista. Halvat huvit. confused Vois menna lukemaan taas Da Vinci koodia. domokun Loistava kirja, tosin vast asivulla 150 oleilen. Ja "chatterboxina" kun tama nyt toimii, niin alisen turhaa... Ma sain kyseisen opuksen joululahjaksi ja luin sen aika napparasti parissa paivassa. Yleensa luen pelkkaa fantasiaa ja scifia,mutta taytyy sanoa etta DaVinci Koodi oli hienoa luettavaa. Lopussa vain jarkytyksekseni huomasin,etta olen KAYNYT paikalla,minne "maailmanhistorian suurin salaisuus" on haudattu... stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 17, 2005 12:30 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 17, 2005 10:11 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 17, 2005 10:21 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 17, 2005 10:59 pm
Taa on aikas pelottavaa. confused En voi lukea edes ylempia viesteja, kun tulee kauheita paljastuksia... En ma hidas lukemaan ole, en, mutta kun aika vain ei riita. Ja pitais lukea pian, kun kamu haluaa lainata sen. domokun Se kamu joka sen mulle osti... -_-'
Nyt ilkea kysymys. Mista ihmeesta ma teen aikassa esitelman, kun kahden viikon paasta olis. Vapaa aihe, eli tosi ihanaa... Ajattelin aluksi monologeja/monologiaa, mutta ope haluais mun esittavan jotain niin ei kiitos. domokun Oon ens viikolla kaupungin laajemmassa kirjastossa tetissa, niin voisin ettia aiheeseen liittyvia kirjoja. Aihe? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 17, 2005 11:09 pm
Moon pitanyt esitelmat kreikan mytologiasta (AI), ihmisen evoluutiosta (BI), Venezuelasta (GE) ja munaisen kiinan historiasta (HI). Kaikki oli omalla tavallaan mielenkiintoisia, mutta kannattaa miettia myos sellainen aihe, joka kiinnostaa yleisoa. Joku tunnettu henkilo, jolla on ollut oman taiteenlajinsa kehitykseen suuri merkitys. Jokin historian tapahtuma ja sen syy&seuraus. Jonkin nykypaivan esine/tavara/laite, ja sen synty- ja kehityshistoria.
Toivottavasti on edes jotain apua...
twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 18, 2005 5:30 am
Ihan hyvia ideoita, kaks viikkoa aikaa tehda... confused Mutta taiteilija ois hyva vaihtoehto, mutta Iris teki jo tanaan esitelman Vincent Van Goghista. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 18, 2005 5:34 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 18, 2005 5:36 am
Hyva nimi - Paskatyhma? Vai olenko oikeassa? biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 18, 2005 5:38 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 18, 2005 5:39 am
Hoh. Sitten on subattu Narutossa vaarin kun joku ukko tippuu ja sanoo shimatta. Se oli subattu paska. Vaikka sen olisi pitanyt olla hemmetti. blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|