Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Ylakerran Peliluola // Puhetta peleista ja pelaamisesta Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 24 25 26 27 28 29 ... 51 52 53 54 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Jusu Kilappa

Shirtless Sex Symbol

9,450 Points
  • Money Never Sleeps 200
  • Wall Street 200
  • Signature Look 250
PostPosted: Sat Aug 27, 2005 12:59 pm

Jos minulta kysytte, niin kylla PS2:lla mun pelimakuun ovat kaikki Grand Theft Auto -sarjan pelit xd Sen jalkeen tulee kaikki ajopelit, esim. Grand Turismo 4 yms.
Ja muita pleikkasuosikkeja ovat Konamilta Beatmania, Dancing Stage Fever, eJay Clubworld ja Music 2000.

Mul on Beatmaniaan sellanen DJ-ohjain mis on tama turntable tai skratsari tai mikska sita sanotaankaan ja sit siin on viis pianonappainta. Ja tietysti Dancing Stageen mul on tanssimatto.

Mita tietokoneisiin tulee, olen totisesti hulluna emulaattoreihin, erityisesti MAMEen. Oon imuttanu romppui kaikista lapsuuden ajan klassikoista ja ne tuo yha muistoi mieleen ku niita pelaa blaugh

Tossa alapuolella tama Battle Shark, se on niita suurimpia arkade-suosikkeja biggrin
PostPosted: Sun Aug 28, 2005 6:50 am

[ Message temporarily off-line ]

Taxet
Crew

Liffy Glitter

PostPosted: Mon Aug 29, 2005 1:46 pm

Nyte tuota Kingdom Hearts: Chain of Memorya on tullut pelattua koko ilta. Vaikka minen edelleenkaan voi sietaa sita korttisysteemia taytyy sanoa etta tama on tosi tosi natti peli, ja kivakin.

Tosin nyt tuli spoilittua itseltani sen ensimmaisen Kingdom Heartsin juonta, mutta... no, ei se satu. Olen siinakin pelissa vain viimeista pahista vaille valmis, joten ei paljoa spoilia tule.
PostPosted: Tue Aug 30, 2005 2:36 pm

surprised heart
Rikulla on tassa ihan ihan oma peli! w00t! 4laugh

Se siita nukkumaanmenosta domokun

EDIT: Ja sekin lapi. Jes jes jes hyva peli kaikki pelaamaan sita! Minulta meni vain 13h xD elamastani tuohon.

Liffy Glitter

GrimGent

PostPosted: Mon Sep 05, 2005 8:27 am

Peleja voi syyttaa suoraan talle sivustolle ilmaantumisestani: tuolla RPGnetin puolella virisi toissaviikon lauantaina keskustelua siita, missa roolipelaajien nuorempi sukupolvi naina paivina viettaa aikaansa, ja joku mainitsi ohimennen Gaian. Yhdessa naista perinteisista sopulirynnakoista useampi meista sitten saapui katsomaan mista oikein oli kyse (ja huomasi joidenkin tuttujen olleen taalla jo pidempaan), ja niin tanne jain sitten minakin, ropeltaja vuodesta '88 lahtien... Eli tervehdys.
PostPosted: Wed Sep 21, 2005 12:46 am

Kunhan saan mun gamecubeen mod-piirin nii aion ladata kylla peleja paljon sit ja pelata niita, kun ei meinaa todellakaan rahat riittaa mihinkaan.
Nyt oon saanu vasta Harvest Moon:Another Wonderful Lifen pelin ja kokeilin tietsikalla pelata sita mut ei oikein nakyny peli crying Kun emulaattori ei pyorita hyvin sita pelii domokun Harvest Moon:A Wonderful Lifen pelasin jo ekan kerran lapi ja nyt alotan toisen kerran alusta.

ToraHiksa

YamiEiji

PostPosted: Wed Sep 21, 2005 12:51 am

Rikku86
Kunhan saan mun gamecubeen mod-piirin nii aion ladata kylla peleja paljon sit ja pelata niita, kun ei meinaa todellakaan rahat riittaa mihinkaan.
Nyt oon saanu vasta Harvest Moon:Another Wonderful Lifen pelin ja kokeilin tietsikalla pelata sita mut ei oikein nakyny peli crying Kun emulaattori ei pyorita hyvin sita pelii domokun Harvest Moon:A Wonderful Lifen pelasin jo ekan kerran lapi ja nyt alotan toisen kerran alusta.
meikakin haluaa pelaamaan...taalla on tylsaa istua ja ihmetella sweatdrop
PostPosted: Wed Sep 21, 2005 12:56 am

ToraHiksa

YamiEiji

PostPosted: Wed Sep 21, 2005 12:58 am

Rikku86
Aeris89
Rikku86
kylla... taalla atk:n tunnilla on tylsaa jo nyt... Mitahan pelais kun tunnit on loppuneet?
Harvest moonii vai per䴩 pokemonii mrgreen
mulle ihan sama stare
PostPosted: Wed Sep 21, 2005 1:01 am

Aeris89
Rikku86
Aeris89
Rikku86
kylla... taalla atk:n tunnilla on tylsaa jo nyt... Mitahan pelais kun tunnit on loppuneet?
mulle ihan sama stare
vai haluut sie pelata harvest moonii? Voin ma pelata simsiikin kun sitakaan ei oo tullu pitkaan aikaa pelattuu mrgreen

ToraHiksa

YamiEiji

PostPosted: Wed Sep 21, 2005 1:03 am

Rikku86
Aeris89
Rikku86
Aeris89
Rikku86
mulle ihan sama stare
vai haluut sie pelata harvest moonii? Voin ma pelata simsiikin kun sitakaan ei oo tullu pitkaan aikaa pelattuu mrgreen
en tieda jaksanko kun poikani ei kasva millaan ja vaimoni on niin sydammeton paskiainen neutral
PostPosted: Wed Sep 21, 2005 1:43 am

Liffy Glitter

ToraHiksa

PostPosted: Fri Sep 23, 2005 2:42 am

Aeris89
Rikku86
Aeris89
Rikku86
Aeris89
Rikku86
mulle ihan sama stare
en tieda jaksanko kun poikani ei kasva millaan ja vaimoni on niin sydammeton paskiainen neutral
Kylla se poikas kasvaa kun kerta kolmas vuosi on jo menossa ja vaimos ehka vanhenee vanhemman nakoiseks jos nakyy rolleyes
PostPosted: Sat Sep 24, 2005 2:46 am

Hei te hintatietoiset ihmiset! Kuinka paljon suunnilleen maksaisi konsolin+tanssimaton+DDR (tai muun vastaavan) pelin ostaminen?

En suunnittele viela mitaan, vaikka ajatus olisikin aarimmaisen kutkuttava. Ihan vaan kiinnostaa missa hinnoissa talla hetkella liikutaan.

Wicked
Captain

Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 24 25 26 27 28 29 ... 51 52 53 54 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games