Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
Suggesties voor de Guild Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 24 25 26 27 28 29 ... 32 33 34 35 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Gw3nn0w

Hilarious Member

700 Points
  • Signature Look 250
  • Dressed Up 200
  • Member 100
PostPosted: Sun Feb 04, 2007 7:43 am

Darlaa
xD

kun je een concreet iets noemen gwennow waar helemaal niet op ingegaan is? want op de posts van digypiro is verschillende malen gereageerd.

er is op ingegaan.. maar jullie hebben niks met de post van Digipyro (MAARTEN) gedaan
en het is Gw3nn0w xD.. ik vind het vervelend als mijn nickname verkeerd geschreven wordt.. je mag ook Gwen zeggen xD

User Image
PostPosted: Sun Feb 04, 2007 7:49 am

Er is niets mee gedaan omdat we geen concreet beeld hadden wat er nu precies verbeterd moest worden. Dat beeld hebben we nog steeds niet, dus kunnen we niet meer dan dat er nu is gedaan.

Daarom blijven we vragen om suggesties; we krijgen heel vaak te horen 'dat het anders moet', maar krijgen nooit echte suggesties van HOE het anders moet. Ik hoop dat dat in de toekomst vaker zal gebeuren... pas dan kunnen we er echt wat mee!

Op zich heb ik nog niet het gevoel dat de Guild Home is veranderd; misschien moet ik wat met de plaatjes van de familie Von Dutch doen.

kittyocean
Captain

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Sun Feb 04, 2007 8:58 am

hm, missschien wordt de list niet ondersteund op de homepage, vreemt want kleur doet het wel.

[list]
[*]
[/list]

Dat wilhelmus ziet er wel gaaf uit.. maar is niet iets te.. Nederlands?
ik bedoel dacht dat dat dit dus de guild was om nederlands te babbelen niet om echt nederlands te zijn. dus ook voor Belgen en zo. ik wil niemand afschrikken. sweatdrop

ik denk dat meer maskottes en weet ik wat op de voorpagina zelf wat veel wordt whee

misschiem meer frutseltjes en verzierseltjes?
PostPosted: Sun Feb 04, 2007 9:14 am

Dan zeg ik dat het wilhelmus te nederland is en kom ik hier met me tulpjes
User ImageUser ImageUser Image
whee zijn gehost op gaia zelf

User ImageUser Image
miss kunnen we icoontjes gebruiken inplaats van de list bullets dan.

wordt het quote ook niet ondersteund? zo'n kader is ook wel iets at het wat strakker maakt.

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

Dark Demon Dutch

PostPosted: Sun Feb 04, 2007 9:18 am

we moeten een guildgroepsfoto maken in towns en die op voorpaginna zetten maarja moeten we wel iedereen optrommelen dat ziet er misschien wat leuker uit ik vind deze te onduidelijk ik heb niet zoiets van whoo hier ga ik in het was meer van toen ik pas goed ging lezen het moet iets zijn dat pakt jah ik zelf weet ook niet precies wat maar zoals die dat van idols altijd zegt we missen de X-factor
PostPosted: Sun Feb 04, 2007 9:19 am

Tis iets te texterig na mijn gevoel

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

Dark Demon Dutch

PostPosted: Sun Feb 04, 2007 9:22 am

neej dat maakt niet uit maar gwn je moet ze op het eerste gezicht pakke
dus op het eerste shot zoiets hebben van hier wil ik in
PostPosted: Sun Feb 04, 2007 11:41 am

Goede tips!
En tja Darlaa, we zijn de ADPE XD all DUTCH people enter XD. En tja, echt leesbaar is de tekst van het wilhelmus niet XD Ik heb de tekst overigens ook al ingekort; al het overbodige eruit.

Verder is Lenny Oakley (goed gespeld?) ook nog bezig met een image; die wil ik graag eerst zien voor we nadenken over een groepsfoto XD

Quote wordt wel ondersteund, maar past niet met de side images. Don't ask me why; het lijkt niet te passen/ samen te werken

kittyocean
Captain

Dark Demon Dutch

PostPosted: Sun Feb 04, 2007 12:17 pm

ok ik vind eigenlijk dat we beetje mening van de hele guild moeten krijgen niet alleen maar zo 10 mensjus ofzo
PostPosted: Sun Feb 04, 2007 10:45 pm

Probeer jij maar eens 800 mensen zover te krijgen dat ze naar towns komen. Dat is helaas niet haalbaar. En zou niet in towns passen XD Als er een groepsfoto gedaan zal worden, zal dat echt iets rond de 10 mensen worden omdat er gewoon niet meer actief zijn en omdat het anders niet haalbaar is XD Natuurlijk; hoe meer, hoe beter XD

Het zou makkelijker zijn om gewoon van iedereen Avatars te verzamelen en die zelf op een screenshot van Towns te plakken XD

kittyocean
Captain

Gw3nn0w

Hilarious Member

700 Points
  • Signature Look 250
  • Dressed Up 200
  • Member 100
PostPosted: Mon Feb 05, 2007 1:11 am

kittyocean
Er is niets mee gedaan omdat we geen concreet beeld hadden wat er nu precies verbeterd moest worden. Dat beeld hebben we nog steeds niet, dus kunnen we niet meer dan dat er nu is gedaan.

Daarom blijven we vragen om suggesties; we krijgen heel vaak te horen 'dat het anders moet', maar krijgen nooit echte suggesties van HOE het anders moet. Ik hoop dat dat in de toekomst vaker zal gebeuren... pas dan kunnen we er echt wat mee!

Op zich heb ik nog niet het gevoel dat de Guild Home is veranderd; misschien moet ik wat met de plaatjes van de familie Von Dutch doen.

Als iemand vind dat het anders moet.. dan moet toch niet alleen die gene dat verzinnen.. een mod/admin hoort zich daar ook in te mengen of zelf ideeen daar mee te krijgen. Als het gezegd wordt dat 'dit' veranderd moet worden dan kan er al een belletje gaan rinkelen.

@ Kitty: over die avi's.. is leuk iedereen er op zetten.. maar er staat zo ie zo al 1 mule van mij tussen xD.. en veel komen er niet.. ik zou de gene dan doen die uberhaupt wat gepost hebben of er wel eens zijn. 800 is wel erg veel xD

User Image
PostPosted: Mon Feb 05, 2007 5:46 am

Er ging inderdaad een belletje rinkelen. Maar goed, als je alleen te horen krijgt dat er wat mis is, kun je nog niets. Wat is er dan mis? darlaa gaf laatst een heel duidelijk en concreet punt: er is te veel text. Kijk, dan kan ik al gelijk een heel stuk meer.

Vergelijkbaar: ik zeg tegen jou: Er is iets mis met je avatar. Zou jij dan weten wat er verbeterd moet worden? 3nodding Gelukkig is er niets mis met je avatar; het is een schatje!!

kittyocean
Captain

Digipyro

PostPosted: Mon Feb 05, 2007 7:25 am

Voor zover ik me kan herinneren (toen ik nog trouw was... niet dat 1 van jullie me heeft gemist ofzo buiten de rp) heb ik serieus gewoon een avond nagedacht om te kijken wat er nou mis was met deze guild. Ik heb letterlijk ieder topic bekeken kwa inhoud kwa functionaliteit en kwa overzicht en heb jullie een HELE waslijst gegeven. Ook heb ik overal bij verteld hoe je het beter zou kunnen doen en beter eruit had kunnen laten zien. Helaas is het enigste wat veranderde dat er out of nothing een mod panel kwam. Was men bang dat ik als 1 van de weingie trouwe leden en NIET mod achter zogenaamde nep besprekingen kwam.... dat ik achter ''geheime'' info zou komen ? het heeft echt een wat negatieve sfeer op mij achter gelaten aangezien ik ook achter wat dingen ben gekomen die mij hebben gekwetst.

En als stank voor dank is er gewoon niks met mijn ''kritiek'' gebeurd. Ik kom hier een paar maanden later per ong en zie gewoon dat er niks is veranderd (zelfs minder active) Je zult je vast wel behoorlijk aangevallen voelen en helaas niet inzien dat ik het altijd met goeie bedoelingen heb gepost en toch echt mijn expertise in overzicht heb gebruikt (sorry maar met multi-media leren ze je wel kijken naar een goed en duidenlijk overzicht) over de frontpage zal en ga ik niks zeggen omdat ik niet van iedereen kan verw8en dat het er pro uitziet en naar mijn smaak en blah blah blah kortom wees er blij mee smile die engelse zinnetjes... tjah ze waren overbodig en gelukkig nu weg gehaald (een vooruitgang dus)

er staat op t begin bij guild home dat er een paar honderd (weet niet hoeveel precies) members zijn maar er zijn er maar 4 of 5 active..... zou het niet super/mega/uber tof zijn als het hier wat drukker werd. als men meer geprikkeld werd om hier even een berichtje achter te laten. Als de nederlanders die hier op gaia zitten trots zijn hier lid van te zijn.

Ik wil je geen schuld of slecht gevoel aanpraten, maar het heeft me best wel wat gedaan dat ik zo erg me best op iets heb gedaan en echt alleen maar slape excuusjes kreeg en men niet keek naar wat het punt was.

Ik ben dus btw maarten ( m'n echte naam) en die weten kuma en gwen omdat ze me vertrouwen en andersom ...... als jullie dit nou ook doen en ipv boos of verdrietig zijn de tips/commentaar/kritiek en alles even door lezen (niet alleen van mij) dan zou dat best wat toevoegen.

en als je me nu haat omdat ik een wat aanvallende houden heb (wat niet zo is) pm me je hate mail maar maar hou dit hier schoon en voor de discussie zelf.
PostPosted: Mon Feb 05, 2007 8:23 am

wat een verhaal wat een gezeur
peoh poeh
wat moet er dan in het belang van iedereen veranderd worden dan volgens jou

Dark Demon Dutch

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Feb 05, 2007 8:28 am

Jammer dat je dit gevoel hebt gekregen. Wij hadden het gevoel dat wij er serieus mee omgegaan waren en hebben gekeken wat we er mee konden doen. De waslijst herinner ik me wel en ik herinner me ook wat we er mee hebben gedaan; blijkbaar delen wij niet dezelfde visie over wat we al gedaan hebben en over deze Guild. Erg jammer.

De opmerking van 'nepbesprekingen' in een modforum stoot me wel tegen de borst; ik herinner me dat enkele leden, waaronder jij, het nodig vonden dat deze er kwam. Was dit niet jouw mening, dan mijn excuses voor de verkeerde interpretatie.

Ik moet mij helaas nu terugtrekken uit deze discussie omdat ik het gevoel krijg dat dit persoonlijke aanvallen worden en ik dit niet wil laten escaleren. Het is duidelijk dat we een andere visie hebben en ik vind het niet nodig dat ik mij nog verder verantwoord. Sterker nog; bij navraag blijkt dat ik mijzelf niet eens hoef te verantwoorden voor mijn keuzes. Dit heb ik steeds gedaan om een zogehete open politiek te houden maar krijg steeds meer het gevoel dat mensen vergeten dat ik de Guild Owner ben en dat ik mijn best doe, net als mijn mods.

Zoals ik al zei, ik trek me terug uit deze discussie om te zorgen dat ik niet dingen vanuit mijn emoties ga zeggen. Ik zal ook mijn best doen om NIET meer te reageren, hoe moeilijk dit ook voor mij is.

Visies kunnen verschillen. Het geeft kleur aan de wereld.
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 24 25 26 27 28 29 ... 32 33 34 35 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces