|
|
|
The Not So Doomed Account
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 12:23 pm
... Ni undrar säkert (inte alls) när jag ska visa migsjälv här? >__> Jag -skulle- verkligen vilja ta en bild och posta den.. men.. eh.. jag.. .. .. har ingen ren tröja! Just det ingen tröja! ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 12:24 pm
Anniehh Sephyre *lägger till lite random folk på MSN* domokun Så det var du xd ..Undrade vem dt va xp ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 12:28 pm
Sephyre Jetzudan Rebirth Sephyre *lägger till lite random folk på MSN* domokun Lägg till mig också då!! gonk xd Men jag kan inte lägga till dig ju...du finns ju redan på min MSN lista. DK!! Jag vet det!! K<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 1:06 pm
Blixtra Anniehh Blixtra Anniehh Sephyre Anywhoo, måste dra mig iväg.. är tillbaka om ca 10-15 minuter or so. Ses domokun
Blixtra-Vadå?? du är ju också söt!!! gonk Jag ser ut som en groda XD Nehheeej du xd jooohooo du!! Tycker inte jag i alla fall domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 27, 2004 1:15 pm
*försöker få fart på posten igen* Det är ju super kul att se allas nunor!! Så!! Här är äntligen en normal bild på mig!!  Nyu! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 28, 2004 1:56 pm
Kan ju posta igen så jag inte tappar bort det... Alltså... Okej, allvarligt talat har jag tråkigt, så jag skriver lite överallt... ochskriver jag här måste jag ju göra något med bilder så... Mikusagi Det här är jag:  Okej... det kanske inte är mitt IRL-jag... Det här är iallafall mitt gosedjur:  Det här är jag:  Usch, jag måste scanna in en snyggare... Mikusagi Jag i The Sims:  Jag, nyduschad: 
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 8:39 am
Jag som Yannah på j-cult mötet i helgen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 8:45 am
 chibi_chan på miradjiis axlar. (Nisse i bakgrunden)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 8:58 am
Awwww. Va SÖTT!!! 4laugh heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 9:03 am
Tack! Men jag gillar chibi_chans look bättre. Hon passar så bra!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 9:36 am
Petsy Älskar hatten som chibi_chan har på sig xd heart det gör vi alla! 4laugh heart fast den blv ju lite blå *skrattar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 9:47 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 9:50 am
Omg vilka söta blider på folk domokun heart Har du bilden på mig o CoCo när vi håller i Herr Utter o Kanin?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 10:04 am
Yannah  chibi_chan på miradjiis axlar. (Nisse i bakgrunden) Jag ser typ skräckinjagande ut på den bilden. <<;; Anna är söt och Nisse... Just det ja... Nisse... xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 31, 2004 10:52 am
Den här gjorde jag bara för tråkighetens skull.....jag ser alltså INTE ut såhär i vanliga fall xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|