|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 1:25 pm
Filthy Allt som hände innan jag föddes är stenålder. xd Du måste ha det tufft på historielektionerna smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 1:26 pm
Miradjii Filthy Yannah 86 var inte stenåldern... men den här filmen handlade om stenåldern -eller egentligen tidigare. Jag har läst boken massor med gånger så jag var mest irriterad på alla fel de hade gjort i storyn Allt som hände innan jag föddes är stenålder. xd Jag föddes -86. gonk HAHA!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 1:26 pm
jiminijon Gandiloulou Inte mycket...Filthy tryckte in en pinne i ögat... aj då eek ähh... Han är väl ganska van vid d här laget tror jag...hehe... XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 1:27 pm
Petsy Starlight Sakura *öppnar dörren och kikar in* Hallo eek eek! *dyker ner bland några jordgubbar* ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gandiloulou jiminijon Gandiloulou Inte mycket...Filthy tryckte in en pinne i ögat... aj då eek ähh... Han är väl ganska van vid d här laget tror jag...hehe... XP *springer runt i bakgrunden skrikandes med en pinne i ögat* Ring ambulansen!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Memmi89 jag e mig själv....*petar på Gandiloulou* Jaha... D låter jue jättebra....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ska lägga mig nu....natt alla smurfar!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 1:28 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth VART TOG HAN VÄGEN DEN JÄVELN?! scream Han blev väl rädd när han såg dig razz Fan. Ville trycka upp ett svärd i röven på honom. <. < Vad har han gjort? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gandiloulou jiminijon Gandiloulou Inte mycket...Filthy tryckte in en pinne i ögat... aj då eek ähh... Han är väl ganska van vid d här laget tror jag...hehe... XP okey xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy *springer runt i bakgrunden skrikandes med en pinne i ögat* Ring Ambulansen! Springer och hämtar ett treorör och lite stilla nuveau.... Du vet aldrig när du behöver d.... XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 1:30 pm
Memmi89 Ska lägga mig nu....natt alla smurfar! VA!?!?!?!? Vaddå smurf? Jag e ingen smurf!!!! XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 1:30 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth VART TOG HAN VÄGEN DEN JÄVELN?! scream Han blev väl rädd när han såg dig razz Fan. Ville trycka upp ett svärd i röven på honom. <. < Vad har han gjort? sweatdrop Någonting som han inte borde ha gjort.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 1:31 pm
Gandiloulou Memmi89 Ska lägga mig nu....natt alla smurfar! VA!?!?!?!? Vaddå smurf? Jag e ingen smurf!!!! XP xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 1:31 pm
Starlight Sakura *öppnar dörren och kikar in* Välkommen till vårt gille smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 1:32 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth VART TOG HAN VÄGEN DEN JÄVELN?! scream Han blev väl rädd när han såg dig razz Fan. Ville trycka upp ett svärd i röven på honom. <. < Vad har han gjort? sweatdrop Någonting som han inte borde ha gjort. ..*Blink blink* Oookej, Ska inte fråga vad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|