|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 10, 2005 7:15 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 10, 2005 7:25 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 10, 2005 8:02 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 10, 2005 1:12 pm
Uppdaterat din info, Sakana. :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 10, 2005 1:14 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 10, 2005 1:29 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 10, 2005 1:37 pm
Ville uppdatera mitt Info ^^ Namn: Molly. Ŭder: 12. Bor: I Orminge som ligger i Boo som ligger i Nacka som ligger i Stockholm xP. Civilstatus: Upptagen ^^ Har ju Prinsessan min, Albin. Gillar: Kompisarna X), Datorer, musik, gaia, Flummeliflumma med systrarna mina xP. Ogillar: Rasism. Musiksmak: Misfits, The clash, Simple plan....Lite blandat xP Personlighet: T? Kl䤳til: Balettkjol. Eeeh, Ja det ska nu vara jag sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 11, 2005 4:10 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 12, 2005 2:42 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 12, 2005 10:22 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 12, 2005 10:23 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 12, 2005 10:23 am
en liten uppdatering bara domokun
Rastaman
Namn: Max Kallas: Rastaman, Rasta, Rasta-kun, Max-kun, Gurka �lder: 88-09-02, you do the math xp Bor: Åkersberga. Skola: Cybergymnasiet i Nacka, går Mediaprogrammet. (För er som inte vet så är det lååååångt att åka >.<) Civilstatus: Nova_Camui heart domokun Intressen: Dator, Gaia, musik, anime, manga, ööörhm.. saker.. leather n' s**t, yo. Musik: Thrash- , death-, och black metal för det mesta. Men även annat; Punk, Glamrock (Mötley Crüe är väl det ända glambandet jag lyssnar på), Animelåtar ^^ Favoritband: Slayer och Coca Carola Favoritl�t: Just nu: Slayer - Disciple Favorit anime: Slayers, Naruto, Bleach Favorit manga: Shaman King, Chobits, Love Hina. Bild: Finns säkert nån bild på mig nånstans <.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 13, 2005 7:44 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 13, 2005 11:03 am
Blixtra
Namn: Ida Nicknames: Blixtra, Blix, Blixie, Hokage-sama Ålder: 890317 Känd för: Att vara Hokage! ;D Civilstatus: Valgarv.. heart Gillar: Valgarv, tv-spel, rita, trummor, musik osv. Gillar inte: Självklara saker såsom krig och dyl. Saker man bör veta om Blixtra: Finns det något du inte redan vet? Skyll dig själv! razz Favoritfärg: Rosa och svart! Favorit manga: DNAngel, Negima och Power! X3 Favorit Anime: Puni Puni Poemi Favorit Animefilmer: Interstella 5555, Cat soup Idoler: Pappiliott, ~Rufus-kun~ och Tim ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|