Sakana-sama
Sakana-sama
�gelkille ~ ProfilDemonflicka ~ ProfilDemontjej ~ Framifr��gelkillen: Mest f� att tr�a p�att rita fj�rar, de blev mindre bra.
Demonflickan: Ritade killen f�st, kom p�en id�till en manga och ritade en. B�e profil och framifr�, d�hon var enklare att rita � killen.
Jag vet att id�n � lam, �glar och demoner � uttjatat. Ville g�a min insats bara. XD
( J��TEFULA bilder i �rigt, ingen tvingar er att kolla )
Vad kassa de måste ha varit, jag postade dem för länge sedan, och ingen kommenterade dem. *gömmer sig*
((orkar inte fixa till ä, ö, å))
ville kolla, och ge konstruktiv kritik. ^^ (har börjat titta i tråden på senare tid.)
killen ser ganska bra ut. det finns dock två saker som stör mig.
formen på näsan. den verkar sitta ganska högt upp, men det kan vara din teckningsstil. iså fall ska jag inte klaga. (bara för att jag inte älskar det så betyder det inte att det var annorlunda från vad tecknaren ville)
vingarna. det har blivit något fel när du skapade en 3d-vy av dem. de verkar stå rakt upp och rakt in över huvudet. hmm...
neutral se vad du kan göra med skuggning av dem. det är iaf något som ska göras. jag kan inte riktigt sätta fingret på det.
demonflickan är riktigt bra. det enda som stör mig är näsan. (läs ovan.) jag tycker om detaljerna på saken runt halsen. (kommer inte ihåg namnet på det.
sweatdrop )
demontjejen är även den riktigt bra. det jag undrar över är vad saken till höger är. den verkar inte passa in...
sedan undrar jag om du skulle kunna göra händerna på ett annorlunda sätt.
och igen, saken runt halsen.
heart