Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Koulu ja kaikki siihen liittyvä Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 24 25 26 27 28 29 ... 34 35 36 37 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Pidätkö/piditkö koulunkäynnistä?
  Kyllä, ihan oikeasti.
  No joo...
  Whatever.
  Ei kai se pahaa tee/tehnyt, mutta...
  Lyhyesti ja ytimekkäästi: EN.
  Eipä tee/tehnyt minulle muuta kuin pahan mielen.
  Olen omena.
  MUAHHAHHAHHAH kärsikää pienet koululaiset, kärsikää!
View Results

Taxet
Crew

PostPosted: Tue Oct 17, 2006 4:42 am

Saatiinpa kokeita takas.

Meni aika vituralleen, niinkuin oli odotettavissa.
PostPosted: Tue Oct 17, 2006 7:05 am

Sellasta se on... Minäki ootan et jos huomenna saisin vihdoinkin äikän aineeni takaisin... Jonka otsikko on Matkaan Suolakurkkumies! 8D'
Vähän pelottaa numero... sweatdrop Mutta hauskaa oli.

jenovaranger

5,400 Points
  • Risky Lifestyle 100
  • Conversationalist 100
  • Entrepreneur 150

sadettaja

PostPosted: Tue Oct 17, 2006 8:39 am

Lomaa. Mut huomenna taksvärkki D: Oiskohan sittenki pitäny jäädä kouluun, damn!
PostPosted: Thu Oct 19, 2006 12:44 pm

Itse olen nyt ollut koko viikon syyslomalla. (Ja nyt kaikki kateelliset pistää muistiin sen, että 2.1 tämä tyttö palaa sinne koulunpenkille wink )

Peruskoulun suorittanut olen. Tällä hetkellä opiskelen sekä ammattia että yo-lakkia eli toisin sanoen kaksoistutkintoa aherretaan. Olen toisvuosikurssilainen ja hyvin on mennyt tähän mennessä. Yhtään ammatillista ainetta en ole reputtanut ja muutaman uusimisen kautta on ne lukioaineetkin menneet lävitse. Ei huolen häivää.

Ensimmäiset kirjoitukset ovat tosin jo vuoden päästä ja se alkaa kohta hirvittämään. Kun kirjoituksiin lisätään työharjoittelu joka kestää puoli vuotta, plus joka viikko joudun tulemaan kouluun yhdeksi päiväksi että tulee kaikki lukiokurssit suoritettua. Sitten keväällä on kirjoitukset edelleen ja päättötyön teko. Onneksi tuo kaikki on vasta edessäpäin. xd

Itse henkilökohtaisesti olen aina pitänyt koulusta. Sinne on aina ollut kiva mennä. Tosin nyt on alkaneet nuo ihanat äikän tunnit puuduttamaan sen verran, että viime kurssin lopussakin vain skippailin niitä ihan urakalla. Ja en edes tiedä pääsinkö läpi kokeesta koska lintsasin yhdet tunnit jolla ne jaettiin takaisin. Mutta nyt on sentään jo viides kurssi. Tämän jälkeen enää yksi niin oih mikä vapaus! biggrin

mirkacerena

Zeggo

PostPosted: Sun Oct 22, 2006 1:50 am

tutkielmat on sieltä syvimmmästä.

Tylsä aihe (tuki- ja liikuntaelinten sairaudet), tylsät luettavat tekstit ja esityspäivä omina synttäreinä...

gonk minäenjaksa
PostPosted: Sun Oct 29, 2006 1:48 pm

Oh no,huomenna taas kouluun. gonk I don't wanna!!!

Carmen LaVihta

-Shin_kai-

PostPosted: Fri Nov 03, 2006 6:46 am

Huh huh...Ihanaa kun on viikonloppu...vaikka pidänkin koulusta niin on hyvä pitää välillä vapaata.
Mut vaa ärsyttää kun "koekausi" alkaa taas ens viikolla...(oon peruskoulun toka vikalla luokalla eli siis 8...)ja kokeet jaksottuu aina jakson puolväliin ja lopuun.... se ÄRSYTTÄÄ tosi paljon exclaim exclaim exclaim Ja sit viel on se et koht pitäis tietää minne menee peruskoulun jälkeen, ja siitähän mulla ei ole hajuakaan...
joten nyt stressaa tosi pahasti.... eek
PostPosted: Mon Nov 06, 2006 12:26 pm

Nykyinen koulutilanteeni on, että olen abiturientti ja siis keväällä 2007 kirjoitan ylioppilaaksi ja toivottavasti pääsenkin siksi... >.<

Niin nykyinen menestykseni on... huono... ainakin kahden aineen kohdalla, nimittäin pitkä-matikka ja keski-pitkä-ruotsi... molemmista kokeista viimejaksossa 5 (asteikolla 4-10) eli just läpi... Ruotsin kirjotuksis on mahikset päästä läpi, koska sanasto on mun huono puoli ja jos vain sitä rakennetta pänttään, niin saatan siedettävän numeron saada, mutta matikka ei jaksa innostaa... >.<

paras aineeni on tällähetkellä (numerona ainakin) äikkä ja psykologia... joista olen saanut kasin... no, on mulla kuvis 9, mut sitä ei lasketa... Mut periaattees parhaiten pärjään enkussa, josta saan lukematta 7... mutta lukemallakin sain vain 7... O.o; mutta kaippa se on lempiaineeni silti, ope on ihan kiva... tai no, itseasiassa se on niin pöllö, et siit ei voi olla tykkäämättä... Ihanainen heppanainen... XD Älkää kysykö...

tulevaisuuteni näyttää... aika pimeeltä... O.o; en tiedä, et pääsenkö yliopistoihin, enkä TOSIAANKAAN tiedä, mihin ammattiin lähden... Ja kirjoitukset... stressed

Kesakeru

Taxet
Crew

PostPosted: Tue Nov 07, 2006 2:09 pm

Hmmh.. Tämä nyt kuullostaa teinin ranttaukselta, mutta menkööt.

Olen oppinut vihaamaan englannin opettajaani tavoin, joita en osannut edes kuvitella. Ei siinä muuten mitään, mutta tunneilla oma osaaminen ei pääse edes esille kun jo verbi kokeissa on vain yksi ja ainoa oikea vaihtoehto, vaikka niitä olisikin enemmän.

Tiedän tiedän... se on ihan vaan sitä varten että sanavarasto karttuu, mutta silti.. Koen sen vain jotenkin suurena loukkauksena itseäni ja muita kohtaan kun oikea vastaus on merkattu vääräksi.. gonk
PostPosted: Tue Nov 07, 2006 10:27 pm

Ärsyttää ihan hirveästi, tänään on eläinlajituntemuskoe >_> Arvatkaa kuka alkoi kertaamaan vasta nyt. Linnuissa ja nisäkkäissä osaan ihan hyvin, mutta muuten... no joo.
Kokeita tässä kuussa vielä 5, joulukuussa taitaa olla vain yksi tai kaksi. En kyllä yhtään jaksa lukea, ei vaan jaksa.

sadettaja

Carmen LaVihta

PostPosted: Wed Nov 08, 2006 1:13 am

Kyaah,tänään toimin sihteerikkönä virallisessa kokouksessa koulun ulkopuolisille ihmisille. Kyaah! Saa nähdä montako kynän terää rikon...
PostPosted: Wed Nov 08, 2006 6:00 am

Jes. Pääsin yhteiskuntaopin testin läpi edes lukematta. Ja kaverini, joka luki sai huonommat pisteetkin jopa. Aina sitä voi vaan todeta, että veikkaamalla pärjää parhaiten. Aivan mahtavaa.

jenovaranger

5,400 Points
  • Risky Lifestyle 100
  • Conversationalist 100
  • Entrepreneur 150

Carmen LaVihta

PostPosted: Wed Nov 08, 2006 9:03 am

Miksi just mun kannettavan/videotykin oli hajottava tämänpäiväisessä kokouksessa? gonk Onneksi ryhmän työskentely ei siitä paljoa järkkynyt...Sihteerikön roolissani sain pyöritellä 45 minsaa peukaloitani, kun ryhmä jakautui pienemmiksi ryhmiksi workshop-työskentelyä varten. Pääsin tositoimiin vasta loppuyhteenvedon aikaan. rolleyes
PostPosted: Mon Nov 13, 2006 2:59 am

Noni... Taasen on koko koulunkäynti minullakin ihan päin helvettiä.

Sanotaan näin, että minulla oli tänään kahdeksaan koulua, mutta heräsin vasta tossa n. 50 minuuttia sitten. Siinä meni siis taasen yksi kurssi poikki, mutta myös mahdollisesti toinen. Tosin siitä toisesta en tiedä koska en tiedä poissa olo määriäni.

Että jeesh... juhlistakaamme.

..Ehkä se amis ois parempi vaihtoehto ihan suosiolla... gonk

Taxet
Crew

jenovaranger

5,400 Points
  • Risky Lifestyle 100
  • Conversationalist 100
  • Entrepreneur 150
PostPosted: Wed Nov 15, 2006 8:15 am

Ihan kamala päivä koulussa tänään D: En ollut nukkunut ollenkaan mutta menin silti kouluun ja joka välissä joko oksetti tai sitten vain nuupotin käytävällä... D: Olen ihan kipeänä. Paranisimpa huomiseks.
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 24 25 26 27 28 29 ... 34 35 36 37 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games