Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply Archief - Bijzondere oude Threads
Meeting!!! 10-09 OUWEHANDS DIERENPARK!!!!!!AFGELOPEN Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 24 25 26 27 28 29 ... 44 45 46 47 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Zou jij naar een meeting willen?
Nee
20%
 20%  [ 10 ]
Ja, een pretpark!
18%
 18%  [ 9 ]
Ja, een dierentuin!
22%
 22%  [ 11 ]
Ja, cultuur snuiven!
2%
 2%  [ 1 ]
Ja, shoppen!
4%
 4%  [ 2 ]
Ja, lekker rondhangen in een park ofzo!
2%
 2%  [ 1 ]
Ja, zolang het mij maar geen geld kost
6%
 6%  [ 3 ]
Ja, en ik weet de perfecte plek!!
4%
 4%  [ 2 ]
Ja, maar ik weet niet waar naar toe dan....
18%
 18%  [ 9 ]
Total Votes : 48

number_17

PostPosted: Sat Jul 22, 2006 4:03 am

Darlaa
4/5 mensen is wel heel weinig vind je niet als twee man opeens niet gaan.. en het is gewon weing XD ik denk dat min tien wel als een meeting geld.

Eh miss is het handiger om dit een adpe meeting alleen te houden.. voor het guildgevoel en herkenbaarheid en zo.
dan wens ik jullie veel plezier 3nodding
PostPosted: Sat Jul 22, 2006 4:06 am

number_17
Darlaa
4/5 mensen is wel heel weinig vind je niet als twee man opeens niet gaan.. en het is gewon weing XD ik denk dat min tien wel als een meeting geld.

Eh miss is het handiger om dit een adpe meeting alleen te houden.. voor het guildgevoel en herkenbaarheid en zo.
dan wens ik jullie veel plezier 3nodding

O_o je/jullie mag.. (moet) wel mee!

sweatdrop

Ik bedoelde om het onder het petje adpe tehouden.. adpe. leden maat verder niet uit of ze ook van de rdvo zijn.

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat Jul 22, 2006 5:36 am

number_17
Oranjekorfbalpizza!
Was dit niet een ADPE meeting? sweatdrop
ze hebben hier ook een hoop posts..
en anders kitty neemt bv ook andere mensen mee..

dus ja als je er een beslote meeting van wilt maken ga je gang. ben dan alleen wel consequent (ofzo rofl ).
en zoals kitty al zei: als er niet genoeg mensen zijn dan gaat het niet door..
ik help je misschien aan meer mensen..

we kunnen natuurlijk ook een drvo meeting houden op dezelfde dag gaan als adpe. en dan samen gaan lopen.
dan is het volgens de papiren correct wink

Kitty neemt mensen mee die ook lid van de ADPE zijn. 3nodding Kitty neemt ouders uit veiligheid mee. Kitty zal ouders alleen laten lopen.

En ik ben het met Darlaa eens; als de leden van DRVO ook ADPE lid zijn, is er geen probleem. Maar het doel blijft een ADPE meeting. Een andere keer kunnen we misschien wel een Gaia Meeting houden, of een DRVO EN ADPE meeting.
PostPosted: Sat Jul 22, 2006 5:57 am

Ga je je ouders wegsturen?! XD

tja ik vind dat ik op mijn 22e mijn ouders niet voor veel meer veiligheid zullen zorgen. lol moet ik ook niet aan denken XD

en je ouders zijn veilig voor de persoon maar tellen mis voor anderen als vreemde volwassenen.. al tel ik nu wss ook zelf al als vreemde volwassene rofl

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

~[Hikari]~

Shy Poster

PostPosted: Sat Jul 22, 2006 6:29 am

maybe kan ik komen weet nie heel misschien wel (als ik dan op die dag tijd en zin heb)... ik kan in iedergeval wel gratis binnen komen denk ik ninja tenminste als pap dat blijdorp abo. met vrijkaartjes voor andere dierentuinen/parken dan nog heeft (weet nie zeker offie da heeft vroeger in iedergeval wel altijd we gaan vaak naar blijdorp zoo)
User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.
PostPosted: Sat Jul 22, 2006 7:07 am

Darlaa

tja ik vind dat ik op mijn 22e mijn ouders niet voor veel meer veiligheid zullen zorgen. lol moet ik ook niet aan denken XD

en je ouders zijn veilig voor de persoon maar tellen mis voor anderen als vreemde volwassenen.. al tel ik nu wss ook zelf al als vreemde volwassene rofl

Ik kan je best via PM vertellen waarom ik iemand bij me moet hebben die ik vertrouw. Waarom mijn ouders? Niemand anders kan tot nu toe. En mijn ouders genieten van een dierentuin.

Eerlijk gezegd steekt jouw opmerking wel een beetje bij me sad

kittyocean
Captain

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Sat Jul 22, 2006 7:34 am

kittyocean
Darlaa

Ik kan je best via PM vertellen waarom ik iemand bij me moet hebben die ik vertrouw. Waarom mijn ouders? Niemand anders kan tot nu toe. En mijn ouders genieten van een dierentuin.

Eerlijk gezegd steekt jouw opmerking wel een beetje bij me sad

o.o is goed ik pm je wel...
PostPosted: Sat Jul 22, 2006 7:41 am

Wat is eigenlijk een goed aantal mensen om het door te laten gaan?

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

number_17

PostPosted: Sat Jul 22, 2006 8:16 am

ligt niet aan een aantal maar aan de personen zelf.
PostPosted: Sat Jul 22, 2006 9:18 am

Ik kan niet, ben mensenschuw =3

[Norwood]

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Sat Jul 22, 2006 9:32 am

[Norwood]

Hier ook hoor.. ik probeer het een beetje te doorbreken..
PostPosted: Sat Jul 22, 2006 11:47 am

Darlaa
[Norwood]

Hier ook hoor.. ik probeer het een beetje te doorbreken..

Ik ook, maar op het moment gaan er eh... weinig jongens mee, dat maakt het voor mij ook wat minder makkelijk xD Verder heb ik weinig excuses, tis 4 minuten verderop... sweatdrop

Oranjekorfbalpizza!

[Norwood]

PostPosted: Sat Jul 22, 2006 1:41 pm

Wel ik kan niet zeggen dat ik kom opdagen maar als ik van gedachten mocht veranderen en ik beslis op de 10e van september toch te komen, ben ik dan nog welkom?
PostPosted: Sat Jul 22, 2006 2:16 pm

[Norwood]
Wel ik kan niet zeggen dat ik kom opdagen maar als ik van gedachten mocht veranderen en ik beslis op de 10e van september toch te komen, ben ik dan nog welkom?
Jah tuurlijk ^_^
Meer mensen zijn altijd leuk en het is een vrij land.

Alleen als we denken dat je niet komt zullen we niet op je wachten natuurlijk mocht je vertraging hebben of zoiets.

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
Reply
Archief - Bijzondere oude Threads

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 24 25 26 27 28 29 ... 44 45 46 47 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games