|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 11:58 am
.. *Tar några kakpaket från hyllan och släpper* .. Det var inte jag.. <.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Åh Nej! eek Du ska inte vara dum mot mig för det kommer du ångra tillslut. ninja Vad kan du göra åt det? xp Du kan ändå inte hämnas förens j-cult. *pokes* Nanananaaa!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*glomp* Mushi Då får vi ta det nån annan gång.. *pank*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 11:59 am
Aleeeeen! xd =glomps= whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy Chibi Strawberry Åh Nej! eek Du ska inte vara dum mot mig för det kommer du ångra tillslut. ninja Vad kan du göra åt det? xp Du kan ändå inte hämnas förens j-cult. *pokes* Nanananaaa! Var inte så säker på det du. twisted KITTEN!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
.. *Ställer sig långsamt upp och hostar till lite, börjar sen gå längre ifrån affären* ..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blixtra *glomp* Mushi Då får vi ta det nån annan gång.. *pank* 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 12:00 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nightmare Asura .. *Ställer sig långsamt upp och hostar till lite, börjar sen gå längre ifrån affären* .. *glomp*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
oni-chan Sostrate oni-chan Sostrate oni-chan Sostrate Evil ish nice XD well..för det mesta <__<; det beror på O_o! XD precis 3nodding så länge det är lagom så är det bra...annars är det inte bra X.O;; xp Precis...@.@ *nickar inst䭭ande*...som n䲠min lillebror jagade mig med k?niven..d堶ar det inte kul l䮧re sweatdrop eek din bror verkar ju l䳫ig!O_O;;; @__x;; han är 14 så det är att förväntas xp I och för sig <__<;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 12:02 pm
wääääääh! *hoppar upp och ner och skakar frenetiskt på händerna* äckligt äckligt äckligt äckligt äckliiiigt! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Åh Nej! eek Du ska inte vara dum mot mig för det kommer du ångra tillslut. ninja Vad kan du göra åt det? xp Du kan ändå inte hämnas förens j-cult. *pokes* Nanananaaa! Var inte så säker på det du. twisted KITTEN!!! ARGH! *springer och gömmer mig* xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|