Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 257 258 259 260 261 262 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

number_17

PostPosted: Tue Sep 05, 2006 8:55 am

Eastvane
ja, ik zag vandaag filmpje dat ie stond te huilen omdat die krokodil dood was. vond t best zielig voor m. zie nu trouwens ook ineens een hoop tributes aan m =3
das wel cool 3nodding
zag net een krokodillen show in zijn dierentuin. waarbij een collega de broek van steve plots op zijn knien trok mrgreen
zijn ook een stel kinderen rolleyes
PostPosted: Tue Sep 05, 2006 9:21 am

Hij viel op door zijn accent en zijn liefde voor de natuur. En ook dat zijn hele familie net zo gek was als hij xD
Deze morgen werd er op de radio gezegd da ter beeldmateriaal was en daarna kwam er een bandopname met zijn einde. Allemaal nep en geacteerd. Maar het was precies hem. Zijn accent, niet precies maar toch, en hoe hij altijd over de dieren praatte.

Misschien een beetje cruel, maar ik had hem liever zien doodgaan door toedoen van ee nkrokodil ofzo. confused
Okee ik be ngek, maar wat dan nog! xp

En trouwens xD on my mind: wat een lelijke verkoudheid heerst er zo in de zomer >.>

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Sep 05, 2006 12:22 pm

Persoonlijk vond ik Steve Irwin irritant (Darlaa; mocht je het nog niet weten: The Crocodile Hunter; die australier die ook reclame voor T voor Telecom deed) , maar niet zo irritant dat het me niets kan schelen. Ik vind het heel vreemd dat hij er niet meer is en het doet me wel wat. Ook al vond ik hem irritant (een beetje TE enthousiast; maar goed, blijft een persoonlijke mening! -- oo, pleonasme!), ik baal wel.

En hij heeft mijn stem voor de meest stomme dood van het jaar. Ik bedoel; worstelen met krokodillen, slangen... and what not more... en meneer moet weer nummer 3 van Australie zijn die van dit klein beestje sterft. Het gif was waarschijnlijk niet eens de oorzaak!

Maar blijkt maar weer: de kleinsten zijn de meest dodelijke. Hij heeft in ieder geval zeker zijn sporen achtergelaten. *raises glass* Rest in Peace, mister Hunter.

En Darlaa; mijn favo character was Cisse de Groot uit Spoed; de Vlaamse ziekenhuisserie. Ik baal ECHT dat hij nu niet meer in de serie speelt.
PostPosted: Tue Sep 05, 2006 2:39 pm

kleinste? zo een rog kan ruim 2 meter worden sweatdrop
hij had meer schrok voor vogels.. xp

number_17

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Sep 06, 2006 1:43 am

heb je het over een pijlstaartrog of een manta?
PostPosted: Wed Sep 06, 2006 8:55 am

pijlstaart rog. die soort waar hij door werd gestoken was een grotere soort

number_17

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Wed Sep 06, 2006 10:04 am

kittyocean
Persoonlijk vond ik Steve Irwin irritant (Darlaa; mocht je het nog niet weten: The Crocodile Hunter; die australier die ook reclame voor T voor Telecom deed) , maar niet zo irritant dat het me niets kan schelen. Ik vind het heel vreemd dat hij er niet meer is en het doet me wel wat. Ook al vond ik hem irritant (een beetje TE enthousiast; maar goed, blijft een persoonlijke mening! -- oo, pleonasme!), ik baal wel.

En hij heeft mijn stem voor de meest stomme dood van het jaar. Ik bedoel; worstelen met krokodillen, slangen... and what not more... en meneer moet weer nummer 3 van Australie zijn die van dit klein beestje sterft. Het gif was waarschijnlijk niet eens de oorzaak!

Maar blijkt maar weer: de kleinsten zijn de meest dodelijke. Hij heeft in ieder geval zeker zijn sporen achtergelaten. *raises glass* Rest in Peace, mister Hunter.

En Darlaa; mijn favo character was Cisse de Groot uit Spoed; de Vlaamse ziekenhuisserie. Ik baal ECHT dat hij nu niet meer in de serie speelt.

Hihi whee was confuzzled op de manier dat jij het zei leek het net of het over één persoon ging. Die reclame ken ik, het programma zelf heb ik nooit gezien waar werd het uigezonden sbs?

Spoed heb ik nooit leuk gevonden so amateuristisch ( en kan per definitie niet zo tegen series waar iedereen een accent heeft) heb is een stukje gezien, werd er iemand op een brancard het ziekenhuis in gereden vraagt de arts "Wat is er met deze patient?" ambulance medewerker "overreden door een trein!" eh ja.. confused boeie, het letsel? hardslag bloedruk dat soort dingen? nee? oh ja overreden door een trein dat zecht al genoeg rolleyes
PostPosted: Wed Sep 06, 2006 10:53 am

kun je dat wel overleven eigelijk?

over dat accent, dat is juist grappig blaugh maar dat hoord niet in een ziekenhuis soap >.<

number_17

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Sep 06, 2006 1:17 pm

On my mind: Mirai Lady Aqua is leuk om te ontwerpen XD

En Spoed is een BELGISCHE serie. Voor BELGEN heeft het geen accent. Maar goed, niet iedereen kan het leuk vinden. Ik vind het geweldig. En Darlaa, de Crocodile Hunter was verbonden aan Animal Planet dacht ik... kan ook Discovery zijn hoor. Of beiden.
En 17; de Manta is de grootste rog. Een pijlstaartrog kan wel flink worden hoor, maar misschien heb jij het dan over een sub-specie ofzo. En daar weet ik dan weer niets van, want het nieuws meldde enkel een pijlstaartrog.
PostPosted: Wed Sep 06, 2006 2:01 pm

Oef naar school van word je moe van, ookal voer je geen zak uit!!

The Forbidden Angel

number_17

PostPosted: Wed Sep 06, 2006 2:06 pm

kittyocean

En Spoed is een BELGISCHE serie. Voor BELGEN heeft het geen accent. Maar goed, niet iedereen kan het leuk vinden. Ik vind het geweldig. En Darlaa, de Crocodile Hunter was verbonden aan Animal Planet dacht ik... kan ook Discovery zijn hoor. Of beiden.
En 17; de Manta is de grootste rog. Een pijlstaartrog kan wel flink worden hoor, maar misschien heb jij het dan over een sub-specie ofzo. En daar weet ik dan weer niets van, want het nieuws meldde enkel een pijlstaartrog.
er waren een stuk of 50 verschillende sooren pijlstaart roggen versprijd over heel de wereld.
die aan de australische kust zijn het grootst. en die in de middellandsezee het kleinste (dacht ik)
PostPosted: Wed Sep 06, 2006 3:53 pm

kittyocean

Dat zal dan wel animalplanet zijn want dat kan ik hier niet ontvangn.. discovery heeft ook wel zo iemand.. die met krokodillen vecht maar die hete anders... dacht ik.

Ja kweet het XD maar toch. ik denk idd dat je ziekenhuis drama niet zomaar kan overzetten naar Nederland. Ik vraag me af hoe baanjer overkomt op Belgen, bij andere dingen zoals politieseries die van belgie naar nederland komen met wat lol humor er in kan het weer wel. Maar ik vind het gewon wat irri kijken net als engelse series dat echte Brits dat klinkt zo vrezelijk. >_<

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

Digipyro

PostPosted: Wed Sep 06, 2006 4:10 pm

jullie maken nu lol over belgen maar ooit wel eens een interesante duitse serie gevolgt... die zijn ook zo droog en saai als wat ( heb t nu niet over de serie rex die ik per toeval ken uitzondering op de rest v.d serie's)
PostPosted: Wed Sep 06, 2006 4:33 pm

Eastvane
jullie maken nu lol over belgen maar ooit wel eens een interesante duitse serie gevolgt... die zijn ook zo droog en saai als wat ( heb t nu niet over de serie rex die ik per toeval ken uitzondering op de rest v.d serie's)

Maak niet echt lol.. het is zo omdat het een soorte van variatie is op Nederlands (en brits < omdat ik amerikaans gewent ben) Duits is net anders genoeg om niet op die manier irri te zijn. Ik heb niet veel belgische series gezien maar denk wel dat spoed en uitzondering is. Eh ja Rex was goed XD daarna kwamen er zoveel dat het allemal nep werd.

Ik heb het even opgezocht op Wikipedia http://en.wikipedia.org/wiki/Stingrays en idd twee meter (die kun je niet aaien bij ons in het dolfinarium) de "pijl" zelf kan als 25 cm lang worden als dat je dus raakt is het echt een soort dolk die zich in je boort. (zulke lange tanden kun je bij krokodillen niet vinden hoor)

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Thu Sep 07, 2006 1:08 am

number_17
kittyocean

er waren een stuk of 50 verschillende sooren pijlstaart roggen versprijd over heel de wereld.
die aan de australische kust zijn het grootst. en die in de middellandsezee het kleinste (dacht ik)

Nou, weer wat geleerd dus.

En Darlaa, ik ben ook niet altijd even weg van Britse series. Ik snap de humor niet XD

Maar verder..... Baantjer via Belgie bekijken, en de ondertiteling dan lezen is HUMOR XD
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 257 258 259 260 261 262 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games