|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 19, 2006 11:38 am
kittyocean Zakou Nenharma *blinkblink* IK HEB EEN 8 VOOR MIJN NATUURKUNDE... en het proefwerk telt voor 15% mee voor mijn eindexamen. *het dringt nu pas echt door* YEEEEEEEEEY!!!! een echte 8
Koekies voor iedereen! Wauw! Da's zo'n 4 punten hoger dan MIJN gemiddelde XD Gefeli! *Geeft taart!* Oei ^_^; Gefeli *hapt koekje*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 20, 2006 5:19 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 20, 2006 7:50 am
HoiHoi!!! Welkom terug weer es smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 20, 2006 7:52 am
Darlaa kittyocean Zakou Nenharma *blinkblink* IK HEB EEN 8 VOOR MIJN NATUURKUNDE... en het proefwerk telt voor 15% mee voor mijn eindexamen. *het dringt nu pas echt door* YEEEEEEEEEY!!!! een echte 8
Koekies voor iedereen! Wauw! Da's zo'n 4 punten hoger dan MIJN gemiddelde XD Gefeli! *Geeft taart!* Oei ^_^; Gefeli *hapt koekje* De reden dat ik het heb laten vallen XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 20, 2006 7:59 am
kittyocean Darlaa kittyocean Zakou Nenharma *blinkblink* IK HEB EEN 8 VOOR MIJN NATUURKUNDE... en het proefwerk telt voor 15% mee voor mijn eindexamen. *het dringt nu pas echt door* YEEEEEEEEEY!!!! een echte 8
Koekies voor iedereen! Wauw! Da's zo'n 4 punten hoger dan MIJN gemiddelde XD Gefeli! *Geeft taart!* Oei ^_^; Gefeli *hapt koekje* De reden dat ik het heb laten vallen XD Dank U allen ^_^ nu maar hopen dat de rest van mijn SE's niet tegen vallen sweatdrop
@ ktty: tja normaal ben ik ook niet echt goed in het vak, maar ik had echt super veel geleerd =3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 20, 2006 8:19 am
Zakou Nenharma kittyocean Darlaa kittyocean Zakou Nenharma *blinkblink* IK HEB EEN 8 VOOR MIJN NATUURKUNDE... en het proefwerk telt voor 15% mee voor mijn eindexamen. *het dringt nu pas echt door* YEEEEEEEEEY!!!! een echte 8
Koekies voor iedereen! Wauw! Da's zo'n 4 punten hoger dan MIJN gemiddelde XD Gefeli! *Geeft taart!* Oei ^_^; Gefeli *hapt koekje* De reden dat ik het heb laten vallen XD Dank U allen ^_^ nu maar hopen dat de rest van mijn SE's niet tegen vallen sweatdrop
@ ktty: tja normaal ben ik ook niet echt goed in het vak, maar ik had echt super veel geleerd =3ik leerde veel en kon er nog niets van XD Anyway, soon een nieuwe sig!! Weee!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 20, 2006 9:29 am
ik zie hem ik zie hem... oooowww Shiiiiinneeeeeyyy xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 20, 2006 9:57 am
Cool huh? Heeft me al 1 carrot opgeleverd!
En 1 of ander kreng kaapt steeds de carrots waarop ik biedt voor mijn neus weg op de marketplace stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 20, 2006 10:19 am
Dit is nou een piraat!!! ennuh zijn zoon.. 
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|