|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 11:32 am
Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry whee heart xd Sorry Memmi! eek Bu䤨! *prova dancer bottom i store* dom 䲠mycket finare. crying xd xp Absolut~ *hotar Edmund med min glock 17* ninja All your dancer bottoms are belong to me. scream oO; Damn. Det är säkert rätt många.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 11:33 am
oni-chan Memmi89 oni-chan Memmi89 oni-chan *ser oförskämt stolt ut* blaugh va betyder det???O.o vilket d堿...det d䲡 iidesu ? O.o *kliar sig i huvudet* ja! gonk tittade du inte efter det eller???? gonk j奥h 3nodding det betyder "okey" *snurrar runt p堧olvet och sjunger p堳panska* whee mmmeeeeh! gonk kunnde du inte ha sakt det tidigare??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 11:34 am
Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry whee heart xd Sorry Memmi! eek Bu䤨! *prova dancer bottom i store* dom 䲠mycket finare. crying xd xp Absolut~ *hotar Edmund med min glock 17* ninja All your dancer bottoms are belong to me. scream oO; Damn. Det är säkert rätt många. Yepp. Dom tar aldrig slut så. eek Nah, jag nöjer mig med två stycken. Så jag kan ge till Miradjii också. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GrimCupid Sostrate GrimCupid *provar att vifta på sin öron* whee bawhahahah XD ^^ kawaii Indeedy 3nodding whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Eeein...Blixtra-pojke! eek heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 11:35 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry whee heart xd Sorry Memmi! eek Bu䤨! *prova dancer bottom i store* dom 䲠mycket finare. crying xd xp Absolut~ *hotar Edmund med min glock 17* ninja All your dancer bottoms are belong to me. scream oO; Damn. Det är säkert rätt många. Yepp. Dom tar aldrig slut så. eek Nah, jag nöjer mig med två stycken. Så jag kan ge till Miradjii också. xd xd Nawww. Så sött att du tänker på din bror. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
=drar i håret för uppmärksamhet= xp Jag är tillbaka nu... ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GrimCupid Eeein...Blixtra-pojke! eek heart ninja Ja?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 11:36 am
Memmi89 oni-chan Memmi89 mmmeeeeh! gonk kunnde du inte ha sakt det tidigare?? men det gj岤e jag jue xp n䨤 gonk johoedå *nickar med pekfingret i luften*..oni har bevis *le gasp*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
När bytte du till pojke då? smile Aldeles för många som bytt kön här nu, håller knappt reda på vem som är vad.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sostrate GrimCupid Sostrate GrimCupid *provar att vifta på sin öron* whee bawhahahah XD ^^ kawaii Indeedy 3nodding whee *gömmer sig i Sostrate's hatt och nynnar på Bamse*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|