|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 11:23 am
GrimCupid Sostrate Tyvär så vet jag inte sweatdrop V_v;; *petar på* Hmm... Oh well. *petar p堨uvudvingarna* OwO *viftar lite på vingarna* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 11:23 am
oni-chan Sostrate oni-chan Sostrate oni-chan *kurar ihop sig och kramar tillbaka*...l䳫ig halvnaken gubbe *pekar p堦ilthy* Ja, det kan man säga eek 3nodding sweet chili mother of god på ett ungefär whee haha 3nodding xd vet i fasen var jag har fått den där frasen ifrån men det shiter vi i xp HahahaXD inte jag heller, men ja, det gör vi xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 11:24 am
Memmi89 oni-chan Memmi89 oni-chan Memmi89 oni-chan *gnyr och lägger armarna om huvudet* elak gonk *s䴴er sig p堫n䪠sumimasen!! gonk *sn?ar lite och gnuggar ansiktet mot sin tr?m*...aaah...iidesu 3nodding hu? sweatdrop *kliar sig i huvudet* ok på japanska whee *stolt över sin ordbok* *tittar på oni med stora ögon*O.O kolla! blaugh *vifftar med sin ordbok framför näsan på* 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry *Dra i svans* Aha. Det var det hon menade. eek Du är ju halvnäck du med ju. surprised Varför är det så konstigt om jag har heart boxers egentligen? xd gonk heart Jag vet inte. xd Memmi tänkte väl inte så långt. razz surprised heart !!1~~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sostrate GrimCupid Sostrate Tyvär så vet jag inte sweatdrop V_v;; *petar på* Hmm... Oh well. *petar p堨uvudvingarna* OwO *viftar lite på vingarna* whee *tittar på med stora ögon* Oooh... eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 11:25 am
Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry *Dra i svans* Aha. Det var det hon menade. eek Du är ju halvnäck du med ju. surprised Varför är det så konstigt om jag har heart boxers egentligen? xd gonk heart Jag vet inte. xd Memmi tänkte väl inte så långt. razz surprised heart !!1~~ whee *Peta på heartboxers och springa iväg*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 11:26 am
GrimCupid Sostrate GrimCupid Sostrate Tyvär så vet jag inte sweatdrop V_v;; *petar på* Hmm... Oh well. *petar p堨uvudvingarna* OwO *viftar lite på vingarna* whee *tittar på med stora ögon* Oooh... eek ^^ bwa~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry *Dra i svans* Aha. Det var det hon menade. eek Du är ju halvnäck du med ju. surprised Varför är det så konstigt om jag har heart boxers egentligen? xd gonk heart Jag vet inte. xd Memmi tänkte väl inte så långt. razz heeyyy!!! scream jag är i samma lägenhet som du så lek inte med ödet tjejen!! scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry *Dra i svans* Aha. Det var det hon menade. eek Du är ju halvnäck du med ju. surprised Varför är det så konstigt om jag har heart boxers egentligen? xd gonk heart Jag vet inte. xd Memmi tänkte väl inte så långt. razz surprised heart !!1~~ whee *Peta på heartboxers och springa iväg* w00t?! sa kissen. eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 11:27 am
oni-chan Memmi89 oni-chan Memmi89 oni-chan Memmi89 oni-chan *gnyr och lägger armarna om huvudet* elak gonk *s䴴er sig p堫n䪠sumimasen!! gonk *sn?ar lite och gnuggar ansiktet mot sin tr?m*...aaah...iidesu 3nodding hu? sweatdrop *kliar sig i huvudet* ok på japanska whee *stolt över sin ordbok* *tittar på oni med stora ögon*O.O kolla! blaugh *vifftar med sin ordbok framför näsan på* 3nodding hu???O.O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry *Dra i svans* Aha. Det var det hon menade. eek Du är ju halvnäck du med ju. surprised Varför är det så konstigt om jag har heart boxers egentligen? xd gonk heart Jag vet inte. xd Memmi tänkte väl inte så långt. razz surprised heart !!1~~ whee *Peta på heartboxers och springa iväg* w00t?! sa kissen. eek whee heart xd Sorry Memmi! eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*provar att vifta på sin öron* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 11:28 am
Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry *Dra i svans* Aha. Det var det hon menade. eek Du är ju halvnäck du med ju. surprised Varför är det så konstigt om jag har heart boxers egentligen? xd gonk heart Jag vet inte. xd Memmi tänkte väl inte så långt. razz surprised heart !!1~~ whee *Peta på heartboxers och springa iväg* w00t?! sa kissen. eek whee heart xd Sorry Memmi! eek scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|