|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 11:18 am
Vafaen har jag med någons heartboxers att göra.. .______.;;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Memmi89 vad ska Anna säga?? du borde skämmas stressed oO;; Snackar du om mig Memmi? w00t? Är det förbjudet att ha heart boxers? eek Vem har sagt det? Va? Jag är förvirrad. >__< VAD HAR JAG MED SAKEN ATT GÖRA?!?! gonk Fråga Memmi. o_o .___.;; MEMMI!!! jaauuu?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 11:19 am
Sostrate oni-chan *kurar ihop sig och kramar tillbaka*...l䳫ig halvnaken gubbe *pekar p堦ilthy* Ja, det kan man säga eek 3nodding sweet chili mother of god på ett ungefär whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 11:19 am
*Dra i svans* Aha. Det var det hon menade. eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 11:20 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 11:20 am
GrimCupid Sostrate GrimCupid Sostrate Yargh!! eek Jag skojade jueh eek Inte mama? *hoppar ner igen och tittar upp mot med huvudet p堳ne* Neh, inte mama sweatdrop *klappar på huvudet* whee sad Var er min mama..? Tyvär så vet jag inte sweatdrop V_v;; *petar på*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 11:21 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry *Dra i svans* Aha. Det var det hon menade. eek Du är ju halvnäck du med ju. surprised Varför är det så konstigt om jag har heart boxers egentligen? xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Memmi89 oni-chan Memmi89 oni-chan *gnyr och lägger armarna om huvudet* elak gonk *s䴴er sig p堫n䪠sumimasen!! gonk *sn?ar lite och gnuggar ansiktet mot sin tr?m*...aaah...iidesu 3nodding hu? sweatdrop *kliar sig i huvudet* ok på japanska whee *stolt över sin ordbok*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
oni-chan Sostrate oni-chan *kurar ihop sig och kramar tillbaka*...l䳫ig halvnaken gubbe *pekar p堦ilthy* Ja, det kan man säga eek 3nodding sweet chili mother of god på ett ungefär whee haha 3nodding xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 11:22 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sostrate oni-chan Sostrate oni-chan *kurar ihop sig och kramar tillbaka*...l䳫ig halvnaken gubbe *pekar p堦ilthy* Ja, det kan man säga eek 3nodding sweet chili mother of god på ett ungefär whee haha 3nodding xd vet i fasen var jag har fått den där frasen ifrån men det shiter vi i xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy Chibi Strawberry *Dra i svans* Aha. Det var det hon menade. eek Du är ju halvnäck du med ju. surprised Varför är det så konstigt om jag har heart boxers egentligen? xd gonk heart Jag vet inte. xd Memmi tänkte väl inte så långt. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 11:23 am
oni-chan Memmi89 oni-chan Memmi89 oni-chan *gnyr och lägger armarna om huvudet* elak gonk *s䴴er sig p堫n䪠sumimasen!! gonk *sn?ar lite och gnuggar ansiktet mot sin tr?m*...aaah...iidesu 3nodding hu? sweatdrop *kliar sig i huvudet* ok på japanska whee *stolt över sin ordbok* *tittar på oni med stora ögon*O.O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|