Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 256 257 258 259 260 261 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Sun Sep 03, 2006 10:23 pm

Heb het ook nooit gelezen ^_^; je weet zelf wel wat over het algemeen acceptabel is. Ik ben heel erg braaf meisje dus heb het nooit nodig gevonden, maar als je emand ben die twijfelt of wat ie doet wel oke is... sweatdrop
PostPosted: Mon Sep 04, 2006 1:52 am

ik verveelde me een keertje XD Heb niet alles gelezen, maar wel de grote lijnen. Daarom weet ik nu ook dat Gaia zichzelf tegenspreekt op het gebied van signatures: je mag alleen in je signatures hebben wat je zelf hebt gemaakt... wat de wet van copyright dus bevestigd... maar anime plaatjes etc mag weer wel! (wat dus volgens copyright niet mag omdat je geen toestemming hebt gehad dus valt het onder stelen XD)

Heerlijk is dat zeg *sarcasm* XD

kittyocean
Captain

Morticia Parintjir

PostPosted: Mon Sep 04, 2006 11:08 am

Op al die spelletjes sites zijn de TOS het zelfde. Eigenlijk komt het er op neer dat je je netjes en fatsoenlijk moet gedragen. Iemand met een goede dosis verstand weet dan wel wat wel en niet mag.

Ik zou zeggen, rapporteren die handel.
PostPosted: Mon Sep 04, 2006 12:11 pm

on my mind: Muziek en keelpijn

Hmm zou ik keelpijn hebben van de verkoudheid of van het keihard meezingen? confused xD

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Mon Sep 04, 2006 12:45 pm

Darlaa
Eastvane
hahahaah, wij hebben op t mbo ( grafisch lyceum utrecht) ook een assistent leraar die 21 is... die gozer is 2 jaar ouder dan mij, maar er zijn mensen inj me klas die gewoon ouder dan hem zijn hahahahaha XD .

Ik had ooit een wiskunde leraar die was 22 ( ja wiskunde!) wat waren wij? 14 ofzo.. een paar jaar later ging ie trouwen en toen kreeg ie een kind..

oh dit; Lief dood konijntje heeft een vliegje op zijn neus... lief dood konijntje heeft een vliegje... overal eigenlijk. Ik vraag me af hoelang zoiets midden op het trottoir blijft liggen?

Konijn lag er nod steeds confused zag erre niet zo meer... sweatdrop
ik vraag me af of je daar niet iemand voor moet bellen er lopen niet veel mensen maar het is wel gewoon voetpad. of is het wachten totdat het vanzelf helemaal.. of een of andere hond voorbij komt.

Kitty, heb je de nieuwe toss ook gelezen? tis helemal veranderd he.
PostPosted: Mon Sep 04, 2006 1:08 pm

ik had JUIST de nieuwe gelezen XD De oude had ik eens geskipped XD

On my mind: Braindead.

En best vreemd:
Gisteren overlijdt mijn fav character in 1 serie (karakter, niet acteur!!)
Vandaag Steve Irwin...

Okay, de eerste is dan wel minder erg, maar dat karakter was DE reden dat ik keek XD Dus toch wel een shock.
En Steve Irwin... vecht met krokodillen, worstelt met slangen... en overlijdt door de steek van een pijlstaartrog!!! Hoe kan DAT nou weer??! Okay, ik weet wel hoe enzo; ik weet wat een pijlstaartrog is bla bla bla, maar dan nog...

Grote uitspraak van vandaag: HE??!

kittyocean
Captain

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Mon Sep 04, 2006 2:17 pm

kittyocean
ik had JUIST de nieuwe gelezen XD De oude had ik eens geskipped XD

On my mind: Braindead.

En best vreemd:
Gisteren overlijdt mijn fav character in 1 serie (karakter, niet acteur!!)
Vandaag Steve Irwin...

Okay, de eerste is dan wel minder erg, maar dat karakter was DE reden dat ik keek XD Dus toch wel een shock.
En Steve Irwin... vecht met krokodillen, worstelt met slangen... en overlijdt door de steek van een pijlstaartrog!!! Hoe kan DAT nou weer??! Okay, ik weet wel hoe enzo; ik weet wat een pijlstaartrog is bla bla bla, maar dan nog...

Grote uitspraak van vandaag: HE??!

Na een rondje pollen in de chatterbox heb ik een grote vraag. who thee ******** is Steve Irwing!?
In welke serie is het dan een charakter?
PostPosted: Mon Sep 04, 2006 2:55 pm

Damn man, k heb niet veel programma's/afleveringen van m gezien, maar ik vond hem echt een held. Niet eens omdat ie met krokodillen vocht slangen uitdaagden enz, maar omdat hij respect voor de natuur had omdat hij zo goed omkon gaan met dieren enz. en dat is iets wat verdwijnt. Vooral aangezien de meeste van dit soort presentatoren op 5 km afstand blijven en te bang zijn om er zelfs ook maar naar te wijzen staat hij er mooi naast te lachen enz.

het is het hem dus niet zo zeer dat ik zijn programma's zal missen, maar ik voel me toch kut omdat er toch iemand dood is waar ik veel respect voor had. iemand die de wereld nog wel wat te leren had.

Digipyro

The Forbidden Angel

PostPosted: Mon Sep 04, 2006 3:06 pm

kittyocean
Nou, het maakt Gaia wel uniek. Anders had ik ook op een ander forum kunnen zitten!

Ik zie Gaia als een geheel spel, met een forum erbij. Alleen het spel is nu weg, en we hebben het forum over.

Het spel is niet weg, het is nog steeds veel meer dan een normaal forum natuurlijk. Je hebt de mini games, de huizen, kleren kopen en je ava aankleden kan nog steeds. Alleen verdien je wat minder gold? Achja, wennen we ook wel weer aan!
(Sorry beetje late reactie, maar had niet eerder gekeken.)

On my mind; Pfft had demo van Dark Messiah gedownload, geinstalleerd. Doet ie het niet sad voor de 2e keer
PostPosted: Mon Sep 04, 2006 11:46 pm

vandaag school. Heaven or hell !!!
btje de schooltijd door gaia en ehhh komen.

Digipyro

QYDrop

PostPosted: Mon Sep 04, 2006 11:53 pm

Eastvane
vandaag school. Heaven or hell !!!
btje de schooltijd door gaia en ehhh komen.

ik moed morgen pas mrgreen
PostPosted: Tue Sep 05, 2006 3:24 am

Eastvane
Damn man, k heb niet veel programma's/afleveringen van m gezien, maar ik vond hem echt een held. Niet eens omdat ie met krokodillen vocht slangen uitdaagden enz, maar omdat hij respect voor de natuur had omdat hij zo goed omkon gaan met dieren enz. en dat is iets wat verdwijnt. Vooral aangezien de meeste van dit soort presentatoren op 5 km afstand blijven en te bang zijn om er zelfs ook maar naar te wijzen staat hij er mooi naast te lachen enz.

het is het hem dus niet zo zeer dat ik zijn programma's zal missen, maar ik voel me toch kut omdat er toch iemand dood is waar ik veel respect voor had. iemand die de wereld nog wel wat te leren had.
ja wat jij zegt.
al was heel zijn famillie zo wink

number_17

Digipyro

PostPosted: Tue Sep 05, 2006 5:06 am

JA KLOPT !! z'n vrouw deed ook zulke dingen hoorde ik biggrin ! vond t alleen ook wel zielig voor z'n kinderen... 1tje van 3 en 1tje van 8.
PostPosted: Tue Sep 05, 2006 8:41 am

Eastvane
JA KLOPT !! z'n vrouw deed ook zulke dingen hoorde ik biggrin ! vond t alleen ook wel zielig voor z'n kinderen... 1tje van 3 en 1tje van 8.
niet alleen zijn vrouw..wat dacht van van die krokodil van hem die 202 is geworden, dat was famillie bezit wink heeft hij van zijn vader gehad. die is eigelijk net zo als hem..maar dan iets te oud voor het vak razz

en die kinderen, tja das wel rot confused
misschien worden die ook zo..het zit in hun bloed

number_17

Digipyro

PostPosted: Tue Sep 05, 2006 8:46 am

ja, ik zag vandaag filmpje dat ie stond te huilen omdat die krokodil dood was. vond t best zielig voor m. zie nu trouwens ook ineens een hoop tributes aan m =3
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 256 257 258 259 260 261 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games