|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 18, 2006 7:11 am
Darlaa QYDrop Zakou Nenharma hoe krijgt mijn zusje het voor elkaar... xD
Ze zag kippenborstjes aan voor konijnenoren en ze weigerde om konijn te eten xD sweatdrop oke dat ze geen konijn wil eten oke maar.... kip is wle iets heel anders dan konijn .... of vergis ik mij nou ook xd Agosh whee ik ben ergens blij dat mij vroeger geleerd is om te eten wat de pot schaft lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 18, 2006 7:13 am
Als je ouders echt iets heel vreemts op je bord leggen piep je wel anders XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 18, 2006 7:26 am
ik eet bijna alles ^_^ maar champignonnen en rabarber krijg je er bij mij echt niet in... en van die rauwe uienringen ook niet xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 18, 2006 7:32 am
Darlaa Als je ouders echt iets heel vreemts op je bord leggen piep je wel anders XD ja oke maar ik bedoel normaal eten geen ... ruber schoen zool of zo die ik moed op eten
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 18, 2006 7:35 am
Ik bedoel abnormaal eten dingen die in princiepe wel eetbaar zijn maar...
Ik ga ze niet opnoemen want als ik dat soort dingen moet bedenken ga ik aan dingen denken waar ik helemaal niet aan wil denken.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 18, 2006 7:36 am
Over eten gesproken.. die wortel doet het eindelijk XD ik heb hem in mijn huis geplaats! Dat oranje staat echt niet maar ik heb hem zovermogelijk de grond ingestampt, ja je kan hem de grond instampe XD en achter een tafel. zo leuk XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 18, 2006 7:49 am
Darlaa Over eten gesproken.. die wortel doet het eindelijk XD ik heb hem in mijn huis geplaats! Dat oranje staat echt niet maar ik heb hem zovermogelijk de grond ingestampt, ja je kan hem de grond instampe XD en achter een tafel. zo leuk XD ik kom niet in towns *cries*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 18, 2006 7:56 am
Zakou Nenharma Darlaa Over eten gesproken.. die wortel doet het eindelijk XD ik heb hem in mijn huis geplaats! Dat oranje staat echt niet maar ik heb hem zovermogelijk de grond ingestampt, ja je kan hem de grond instampe XD en achter een tafel. zo leuk XD ik kom niet in towns *cries*Nee ik ook niet de oplossing is om telkens voordat je towns ingaat je internetfiles the deleten.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 18, 2006 8:11 am
Darlaa Zakou Nenharma Darlaa Over eten gesproken.. die wortel doet het eindelijk XD ik heb hem in mijn huis geplaats! Dat oranje staat echt niet maar ik heb hem zovermogelijk de grond ingestampt, ja je kan hem de grond instampe XD en achter een tafel. zo leuk XD ik kom niet in towns *cries*Nee ik ook niet de oplossing is om telkens voordat je towns ingaat je internetfiles the deleten. Linkje wortel: http://i41.photobucket.com/albums/e281/Darla-pics/huisgaiagrootkopie.jpg
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 18, 2006 10:54 am
Awe! Ik wil mijn wortel plushie knuffen!!! crying Oh well
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 19, 2006 1:49 am
*doet nog even snel een tapdansje voor ze naar school moet*
Doeidoei ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 19, 2006 2:00 am
Ik haat het zo als DA in Read-Only status is. Dan krijg ik minder berichten crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 19, 2006 7:58 am
*blinkblink* IK HEB EEN 8 VOOR MIJN NATUURKUNDE... en het proefwerk telt voor 15% mee voor mijn eindexamen. *het dringt nu pas echt door* YEEEEEEEEEY!!!! een echte 8
Koekies voor iedereen!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 19, 2006 8:53 am
Zakou Nenharma *blinkblink* IK HEB EEN 8 VOOR MIJN NATUURKUNDE... en het proefwerk telt voor 15% mee voor mijn eindexamen. *het dringt nu pas echt door* YEEEEEEEEEY!!!! een echte 8
Koekies voor iedereen! *smult van het koekje en zegt met volle mond* WOW gefeliciteerd!!! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 19, 2006 11:32 am
Zakou Nenharma *blinkblink* IK HEB EEN 8 VOOR MIJN NATUURKUNDE... en het proefwerk telt voor 15% mee voor mijn eindexamen. *het dringt nu pas echt door* YEEEEEEEEEY!!!! een echte 8
Koekies voor iedereen! Wauw! Da's zo'n 4 punten hoger dan MIJN gemiddelde XD Gefeli! *Geeft taart!*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |