|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 03, 2012 2:37 am
Bløf, Bee Gees, Queen... smile
Kijk eens naar links. Wat is er nu rechts van je?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 04, 2012 9:07 am
Als ik naar links kijk zie ik mijn laptop.... En als ik er gewoon recht voor zit van is rechts van mij mijn kapstok waar geen jassen aanhangen... Die ben ik in alle heisa zaterdag vergeten mee te nemen!
Wat voor weer is het nu bij jou.... IJsjes weer, cafetaria weer of stamppot weer?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 05, 2012 10:12 am
Ehm.... beetje tussenin weer... misschien chips weer? Of toastje met een brietje? Sorry, het is raar weer XD
Heb jij een schilderij op je kamer of die je heel erg mooi vindt? Wat staat er op?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 05, 2012 10:32 am
niet echt een schilderij maar meer een plaatje van een luipaard die ik erg cool vind wink
Wat staat er op jou agenda?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 06, 2012 12:02 pm
Morgen werken XP Geen zin in, maar ja, moet toch. Oh ja! Niet vergeten, morgen sollicitatie gesprek O.o (intern)
Welk kinderliedje vind jij nog steeds leuk?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 08, 2012 9:31 am
Hakuna Matata biggrin
Wat doe je als je wilt douchen maar te moe bent om op te staan xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 08, 2012 11:59 am
dan blijf ik helaas liggen XD Moe wint het van douchen->wakker worden XP
Wat heb je liever: - Verzengende hitte - Superharde wind - Gigaveel regen - De hele dag lichte aardschokken
(vuur, wind, water, aarde XP)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 08, 2012 12:06 pm
Superharde wind,
ik haat hitte dan word ik enorm sjaggie met regen kan je nergens heen en aarschokken lijkt me niet zo leuk
Wat werkt bij jou om van je hik af tekomen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 09, 2012 3:20 am
*probeert niet aanwezig te zijn* Ehm... bij mij helpt het laten van een flinke boer... sweatdrop Sorry!!
De deurbel gaat, maar jij staat net onder de douche. De persoon blijft aanbellen, wat doe jij?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 09, 2012 4:35 am
Als de persoon pertinent blijft aanbellen zou ik waarschijnlijk enorm gaan stressen en van het allerergste uit gaan. Ik kan er ook absoluut niet tegen als ik een x aantal keer achter elkaar door een onbekend nummer word gebeld, raak ik ook in paniek. Maarja, dat is met mijn geschiedenis ook niet zo gek.
Heb jij een kledingstuk in je kast hangen waar je echt absoluut dol op bent?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 09, 2012 6:16 am
Een knalrood bandshirt, waar ik laatst een Vhals op heb gezet... Die kraag zat gewoon erg strak. Plus, al die bandshirts hebben alleen maar ronde halzen :O
Je hebt nog 17 euro om twee weken van te leven... Wat doe je om zo goedkoop mogelijk boodschappen te doen? Ga je geld lenen van bekenden? Of toch maar niet?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 10, 2012 2:18 am
2 weken en 17 euro... ik ga ervan uit dat dat dan voor eten is en dat elektra niet is meegerekend...
- ik ga 2 dagen in de week bij mijn ouders eten - maar voor deze uitdaging kan dit niet. Ik heb ook altijd een potje voor noodgevallen en eten in mijn kast, dus eigenlijk kan zoiets niet voorkomen op de korte termijn XP
- Ik haal een grote zak rijst, een zak aardappelen, een pak brood, een fles limonade siroop, een pak hagelslag en wat blikjes mais. Ik denk dat ik dat allemaal wel goedkoop bij de plus of c1000 kan vinden. Ik let ook op aanbiedingen - heeft de lidl het in de aanbieding en goedkoper, dan ga ik daar naar toe. - Indien nodig leen ik geld van mijn ouders, al krijg ik eerder een voedselpakket van ze XD
Je vind een portomonnee met geen gegevens, maar wel 200 euro cash. Wat doe je?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 10, 2012 10:24 am
Hmm, als er geen gegevens in zouden zitten zou ik het geld in ieder geval houden.... Maar hier zit het wel in... Als er een briefje van 20 in zit of zo, dan zou ik dat wel nemen aangezien ik het goed kan gebruiken, maar 200? Nee, ik zou de rest terug brengen en zeggen dat er niet meer in zat. Dat kunnen ze toch niet controleren razz
Nederland verloor gisteren met 1-0 van Denemarken.... Wat vind je daarvan? Jammer, of geen probleem mad d:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 10, 2012 12:21 pm
ik vond het wel jammer nederland speelde opzich goed maar ze lieten zich bij het doel van de tegen partij te veel opjagen
Wat verwacht jij van de volgende wedstrijd die nederland moet spelen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 11, 2012 9:38 am
Ik denk dat ze geen schijn van kans maken. Niet omdat ze geen goede spelers hebben, want dat hebben ze wel, maar ik zie het vuur gewoon niet, het echt wíllen winnen en daar ook moeite voor doen.
Slaap jij wel eens met oordoppen in?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|