|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 10:41 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 10:41 am
Valgarv oni-chan Valgarv Oni: Men jag är snabbare. *Skjuter,fast skjuter bara soft air gun kulor* xd aargh! gonk *gnuggar sig i pannan och skjuter en paintballkula mitt i nyllet på* mwahaa! the order is restored xp Crap :00 crying crying 3nodding hehe crapness indeed *flinar som en varg*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 10:42 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 10:42 am
Valgarv Hopey Valgarv Hopey:...*Hoppar på henne bakifrån från hennes gömställe* xd AHA! Okej, det där var inte snällt! crying Jag 䲠inte sn䬬 ^.~ whee domokun Jodå, men inte när det gäller sånt där.. stare crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 10:43 am
Sostrate oni-chan Sostrate oni-chan *mumsar kakor och bjuder på pez* Hade n䳴an gl?av mina eek *hittar sina pez och 䴥r ett par stycken* whee o.o scary...tror jag *allänt förvirrad* sweatdrop N䳴an scary! tror jag iaf xd haha! blaugh jag har minne som en fryst fiskpinne på ett ungefär så det är nog lugnt 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 10:43 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 10:44 am
Valgarv Ah,m峴e sticka en stund!...<.> *F?inner* tjingeling! 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 10:44 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 10:45 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 10:45 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 10:46 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 10:46 am
.. *Skutta ut till* .. Varför står du här ute och fryser? ..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 10:47 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 10:47 am
Memmi89 oni-chan Memmi89 oni-chan Memmi89 oni-chan eek fluffigt! *drar lite i kaninöronen* whee nääää gonk , mina öron *biter* itteeeh! *försöker desperat få loss handen* crying *sl䰰er* mina ? xp men 宩h ville ju bara k䮮a lite *dimper ner p堧olvet och stortjuter* okej, du f岠k䮮a lite bara sweatdrop *skiner upp som en sol* yehay! whee *pillar lite på ena örat och ser hypnotiserad ut*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 10:48 am
oni-chan Memmi89 oni-chan Memmi89 oni-chan Memmi89 oni-chan eek fluffigt! *drar lite i kaninöronen* whee nääää gonk , mina öron *biter* itteeeh! *försöker desperat få loss handen* crying *sl䰰er* mina ? xp men 宩h ville ju bara k䮮a lite *dimper ner p堧olvet och stortjuter* okej, du f岠k䮮a lite bara sweatdrop *skiner upp som en sol* yehay! whee *pillar lite på ena örat och ser hypnotiserad ut* ehh... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|