|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 10:11 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 10:12 am
Jetzudan Rebirth *sitter och leker med sina fingrar* Duh-duh-duh-duh-duh.... DAH. *Bita fingrarna* domokun
Val Inte här? Nähä.. På msn då? wink xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tickle tickle middle wickle.
Jag går nog offline nu. confused
*Susar iväg*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Kitten Celeste Så ni säger att jag inte har någon charm nu heller? Det där var taskigt. stare Om man har charm eller inte är det ju andra som bestämmer.. Och sanningen är hård ibland..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
oni-chan Sostrate oni-chan heheee whee *spinner självbelåtet och ser söt ut* Ayiiee! eek Kawaii whee heheee kawaii desu ne 4laugh *tuggar i sig ett helt pezpaket till* Hai!! Nyaw whee !!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy Valgarv ... scream scream scream scream *Drar fram en till Uzi och skjuter vilt omkring mig,med Matrix musik i bakgrunden* *dodgar skotten och springer emot* ninja *Förvandlas till en agent och släpper båda Uzi och drar fram en Colt* scream *Springer för att möta Filthy* Oni:....GRAAAAAAAWRRR!!! scream domokun Sos: Vem?O_o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 10:13 am
Nightmare Asura Kitten Celeste Så ni säger att jag inte har någon charm nu heller? Det där var taskigt. stare Om man har charm eller inte är det ju andra som bestämmer.. Och sanningen är hård ibland.. Och vem är du och vart kom du ifrån helt plötsligt? rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Valgarv Filthy Valgarv ... scream scream scream scream *Drar fram en till Uzi och skjuter vilt omkring mig,med Matrix musik i bakgrunden* *dodgar skotten och springer emot* ninja *Förvandlas till en agent och släpper båda Uzi och drar fram en Colt* scream *Springer för att möta Filthy* Oni:....GRAAAAAAAWRRR!!! scream domokun Sos: Vem?O_o *Tar fram asuras golvmopp och trycker in den i solar plexus så du tappar luften*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sostrate oni-chan Sostrate oni-chan heheee whee *spinner självbelåtet och ser söt ut* Ayiiee! eek Kawaii whee heheee kawaii desu ne 4laugh *tuggar i sig ett helt pezpaket till* Hai!! Nyaw whee !! mweep v^.^ v
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 10:14 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 10:15 am
Valgarv Oni:....GRAAAAAAAWRRR!!! scream domokun uwaaaaaaaaaaaaah! eek *springer utav bara fan i motsatt riktning* crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Jetzudan Rebirth *sitter och leker med sina fingrar* Duh-duh-duh-duh-duh.... DAH. *Bita fingrarna* domokun MINA FINGRAR! eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kitten Celeste Så ni säger att jag inte har någon charm nu heller? Det där var taskigt. stare Du har aldrig haft nån?...<.> Asura: All hail! domokun *Trumpeter i bakgrunden* Pet: Njaa..Osäkert..:/ Straw: ._. *Vinkar* Filthy: Vagglar bakåt men skjuter mot Filthy ändå* domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 10:17 am
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth *sitter och leker med sina fingrar* Duh-duh-duh-duh-duh.... DAH. *Bita fingrarna* domokun MINA FINGRAR! eek Bwahahaha whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 10:17 am
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth *sitter och leker med sina fingrar* Duh-duh-duh-duh-duh.... DAH. *Bita fingrarna* domokun MINA FINGRAR! eek Bwahahaha whee *fingrarna brinner upp* sad gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|