|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 10:06 am
Valgarv Filthy ...*S䴴er upp Uzi:n mot hans huvud* stare Stop that or I will pull the trigger until it says "Click,click,click" and you will be on the floor with a new hole through yer head. Häftigt. Berätta mer farbror vallgrav. 3nodding *sätta sig ner på golvet framför*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 10:07 am
Ch-charm? .__________.;;
HAHAHAHAH!!! lol xd OMG!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*sitter och leker med sina fingrar* Duh-duh-duh-duh-duh.... DAH.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 10:08 am
oni-chan Chibi Strawberry Brrruuuum.. säger bilen.. *Kastar badbollen på den som skriver under mig* *får badbollen i huvudet och ser fånig ut* heeey! jag vill också ha en badboll O.o *kastar tillbaka den på* oO; Dame. *Kastar en annan badboll till dig* mrgreen There you go!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Sostrate oni-chan heheee whee *spinner självbelåtet och ser söt ut* Ayiiee! eek Kawaii whee heheee kawaii desu ne 4laugh *tuggar i sig ett helt pezpaket till*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vad är det som är så konstigt med min charm? rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 10:09 am
Filthy Valgarv Filthy ...*S䴴er upp Uzi:n mot hans huvud* stare Stop that or I will pull the trigger until it says "Click,click,click" and you will be on the floor with a new hole through yer head. Häftigt. Berätta mer farbror vallgrav. 3nodding *sätta sig ner på golvet framför* ... scream scream scream scream *Drar fram en till Uzi och skjuter vilt omkring mig,med Matrix musik i bakgrunden*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 10:10 am
Kitten Celeste Vad är det som är så konstigt med min charm? rolleyes Vilken charm? stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Valgarv Filthy Valgarv Filthy ...*S䴴er upp Uzi:n mot hans huvud* stare Stop that or I will pull the trigger until it says "Click,click,click" and you will be on the floor with a new hole through yer head. Häftigt. Berätta mer farbror vallgrav. 3nodding *sätta sig ner på golvet framför* ... scream scream scream scream *Drar fram en till Uzi och skjuter vilt omkring mig,med Matrix musik i bakgrunden* *dodgar skotten och springer emot* ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Valgarv +__+ *B?r ?a ?en sakta*...o.o *Blinkar* uh-ooooh O_O;;; *stoppar bläckpennan i byxfickan och ser oskyldig ut*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kitten Celeste Vad är det som är så konstigt med min charm? rolleyes Nah inget.. Bara det att du inte har så värst mycket av denna charm du talar om. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 10:11 am
Chibi Strawberry oni-chan Chibi Strawberry Brrruuuum.. säger bilen.. *Kastar badbollen på den som skriver under mig* *får badbollen i huvudet och ser fånig ut* heeey! jag vill också ha en badboll O.o *kastar tillbaka den på* oO; Dame. *Kastar en annan badboll till dig* mrgreen There you go! wai! whee *kramar sin alldeles egna badboll*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|