|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 10:01 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy Valgarv Filthy *tittar förbi så alla sköter sig* ninja *Gömmer Uzi:n bakom ryggen* 3nodding Filthy,sir. ^^ *tar fram sin Glock 17* xp Nice selection there,my good sir.. eek xd Kitten: OI! scream *Skjuter ner honom igen* domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 10:02 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 10:03 am
oni-chan Valgarv Oni: *֧onen snurrar,anime-style* Oro..+_+ humhmm *råkar slå till i huvudet med petflaska igen och fortsätter kladda* xp +____+ *Knockad totalt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Sostrate oni-chan Sostrate oni-chan *petar på med en pinne* ohohohohooo 4laugh the victime ish unconsoiuse *börjar kladda med bläckpenna i ansiktet på* whee hahaha xd jag 䲠sn䬬 jag lovar *visslar oskyldigt och f?ker h嬬a fast glorian ? huvudet* Jao, det 䲠du whee *klappar p堨uvudet?* xd heheee whee *spinner självbelåtet och ser söt ut*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Valgarv Filthy Valgarv Filthy *tittar förbi så alla sköter sig* ninja *Gömmer Uzi:n bakom ryggen* 3nodding Filthy,sir. ^^ *tar fram sin Glock 17* xp Nice selection there,my good sir.. eek xd Kitten: OI! scream *Skjuter ner honom igen* domokun *skjuter sönder alla mjölkpaket* AHHH MOTHERLAND!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 10:04 am
Brrruuuum.. säger bilen..
*Kastar badbollen på den som skriver under mig*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 10:05 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Valgarv Sos: We all are abit evil sometimes.. twisted ...Ehr..<.< Oni: *֧onen snurrar,anime-style* Oro..+_+ Kitten: Blah,chicken..<.< Yez...we are <__<;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jet Hehu.. sweatdrop xp
Val *Bita* wink heart xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 10:06 am
Chibi Strawberry Brrruuuum.. säger bilen.. *Kastar badbollen på den som skriver under mig* *får badbollen i huvudet och ser fånig ut* heeey! jag vill också ha en badboll O.o *kastar tillbaka den på*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 10:06 am
oni-chan heheee whee *spinner självbelåtet och ser söt ut* Ayiiee! eek Kawaii whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|