|
|
|
|
Posted: Sat Sep 02, 2006 12:24 pm
ik krijg 2/3 gold per post en ik verdien meer dan eerst en dan nog gaia is en blijft een forum en dat gold en je ava is maar een bijdingetje en je verdient niet niks met polls je verdient minder
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 02, 2006 12:27 pm
kittyocean On my mind: Die PM van vandaag was echt meteen een harrassement report waard... ik voel me zo vies, terwijl het enkel woorden waren die mij waren toegestuurd! hoezo dan wat stond erin oke mischien stomme vraag XD maar was het echt zo erg
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 02, 2006 12:35 pm
Ik word gek van dat gezeur over gold. is er geen mogenlijkheid om t ergens anders over te hebben ? want ik betwijvel dat t word veranderd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 02, 2006 12:48 pm
ik zou zeggen: draag een onderwerp aan waar we het over kunnen hebben
En XD: dat herhaal ik niet eens, zo goor was het!
Maar hou het maar op iets wat met cyberen te maken heeft. Echt goor
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 02, 2006 4:02 pm
Misschien dat je het al vertelt hebt, maar ik ben te lui om deze topic verder terug te lezen, maar van wie kreeg je die vunzige PM dan? Ik hoef geen naam, maar was het iemand die je "redelijk" kende of gewoon een random idiot?
Maar ik zal niet al te lang op dit onderwerp hebben, en de topic nu richting de panda's sturen. Dius wie heeft wel eens een panda gezien en haatte je hem of niet? En waarom heeft Jezus eigenlijk zo'n haat tegen panda's? Het is niet zo dat ze heel zijn gezin hebben uitgemoord (tenzij dat stiekem is weggelaten door een paar pro-panda activisten).
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 03, 2006 2:06 am
On my mind: Besef opeens dat die kleine poes van me groeit als kool, twee week geleden was het nog een klein bang beestje en nu is het al een behoorlijk dikkertje die het huis regeert.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 03, 2006 3:01 am
ll Eurynome ll On my mind: Besef opeens dat die kleine poes van me groeit als kool, twee week geleden was het nog een klein bang beestje en nu is het al een behoorlijk dikkertje die het huis regeert. Deja vu! Mijne doet/deed hetzelfde xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 03, 2006 4:56 am
Darlaa kittyocean Nou, het maakt Gaia wel uniek. Anders had ik ook op een ander forum kunnen zitten! Ik zie Gaia als een geheel spel, met een forum erbij. Alleen het spel is nu weg, en we hebben het forum over. •♥• Het gold en buy aspect is heel erg belangrijk voor gaia tenminste ik vind het persoonlijk erg belangrijk voor mijn gaia experience, het kunnen aankleden van je poppetje en de huisjes was voor mij DE reden toen lid te worden. en dan wil ik ook wel optimaal mee kunen doen met de item en donation updates enzo.
Maar je overdrijft wel hoor kitty, het spel is niet weg het is iets moeilijker geworden. en mensen hebben wel een beetje gelijk dat pollen een wat flauwe manier was te verdienen en dat het via de minigames leuker en echter is. Maar ik vind het persoonlijk niet echt een fijne ontwikkeling. Ik zit maar een beetje obsessief naar me goldcounter te kijken de hele tijd.
•♥• ik vind het niet moeilijker.. ik krijg met een pm 7 gold, dat is best veel. en ik ben blij dat er nu veel minder bumpers zijn mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 03, 2006 5:47 am
on my mind: hartstikke verkouden, koppijn en verstopte neus... confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 03, 2006 6:01 am
Zakou Nenharma on my mind: hartstikke verkouden, koppijn en verstopte neus... confused aaaw *hugs*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 03, 2006 6:06 am
.~Horsie~Anne~. Zakou Nenharma on my mind: hartstikke verkouden, koppijn en verstopte neus... confused aaaw *hugs* Dankje <3 Maar kijk uit dat ik je niet aansteek! xD Anders zitten we hier dadelijk met de hele ADPE verkouden te wezen xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 03, 2006 6:09 am
Zakou Nenharma .~Horsie~Anne~. Zakou Nenharma on my mind: hartstikke verkouden, koppijn en verstopte neus... confused aaaw *hugs* Dankje <3 Maar kijk uit dat ik je niet aansteek! xD Anders zitten we hier dadelijk met de hele ADPE verkouden te wezen xDJaaaa zieke party! Ah nee geintje! wink blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 03, 2006 12:18 pm
BolleHenk Misschien dat je het al vertelt hebt, maar ik ben te lui om deze topic verder terug te lezen, maar van wie kreeg je die vunzige PM dan? Ik hoef geen naam, maar was het iemand die je "redelijk" kende of gewoon een random idiot? een naam geef ik niet. Straks wil iemand aardig zijn en hem eens goed zeggen wat die denkt, en dat kan juist deze aardige persoon in de problemen brengen! Het was een random iemand waar ik amper mee praatte. Ik had hem 2 dagen ofzo op mijn friendslist staan. Hij verwarde me waarschijnlijk met iemand anders, maar dan nog! Die troep mag niet op Gaia; staat in de ToS!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 03, 2006 1:49 pm
Zakou Nenharma on my mind: hartstikke verkouden, koppijn en verstopte neus... confused Heb ik nou ook! Het begon met 2 dagen keelpijn en daarna verstopte neus en hoofdpijn. Tijdens m'n eerste schooldag, joepie stare kittyocean BolleHenk Misschien dat je het al vertelt hebt, maar ik ben te lui om deze topic verder terug te lezen, maar van wie kreeg je die vunzige PM dan? Ik hoef geen naam, maar was het iemand die je "redelijk" kende of gewoon een random idiot? een naam geef ik niet. Straks wil iemand aardig zijn en hem eens goed zeggen wat die denkt, en dat kan juist deze aardige persoon in de problemen brengen! Het was een random iemand waar ik amper mee praatte. Ik had hem 2 dagen ofzo op mijn friendslist staan. Hij verwarde me waarschijnlijk met iemand anders, maar dan nog! Die troep mag niet op Gaia; staat in de ToS! Dat mensen dat echt lezen 0.o ik heb de TOS nog nooit gelezen, hetzelfde geld voor de Rules and Guidelines. Dat lees ik echt nooit, nergens. Te veel moeite. Te veel letters.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 03, 2006 2:48 pm
ik heb t tos ook nog nooit gelezen... mjah k ben niet bepaald van plan rare dingen te zeggen/doen smile . zodra ik een waarschuwing van de mod zou krijgen zou ik t ECHT vervelend vinden aangezien ik niet bepaald ruzie zoek.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|