|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 3:39 am
Jalkazar Estub Jalkazar Estub Jalkazar Estub Jalkazar Estub alla tjajer här är ju creepy razz ( när du snackar om det där tv programet. O.O) låter som skiten som är på mornarna.... hatar de... scream jo jag gillar inte de razz .. men säg inte det här.. tjejerna kommer typ döda dig xp ingen fara jag sa det här istället Sökandet efter skattkammar önhaha aja det är kul att se dig levande xp Ja visst är de... även om det är nätt och jämnt så sant och nu sticker jag därifrån innan jag blir lynchad.... vänta dom skriver ju här åsså ... eek gonk haha tycker synd om dig xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 3:40 am
Chibi Strawberry Estub Chibi Strawberry Estub joo jag ser det sweatdrop xd Gör du nog. sweatdrop men men det gör inget att ni snackar om det ... jag ska ju dra till TS idag razz Och jag ska dra ner till Gävle Cityfest om nån timme. Men evul! gonk Jag vill till Stockhom!¨ VEM SKA TILL GÄVLE??! Jag bor där.. XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 3:41 am
Chibi Strawberry Estub tror fan jag kan göra det xd hoohoho xp Göra vad? o.O;skicka pockys ¬_¬;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Memmi89 neee..det kallas du e dum. Mli.. Du måste minska bilden i din signatur så den blir 500x500. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blixtra VEM SKA TILL GÄVLE??! Jag bor där.. XD Jag bor där också! eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 3:42 am
Estub Chibi Strawberry Estub tror fan jag kan göra det xd hoohoho xp Göra vad? o.O;skicka pockys ¬_¬; Ouu. xd heart SUGOI!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 3:42 am
Chibi Strawberry Blixtra VEM SKA TILL GÄVLE??! Jag bor där.. XD Jag bor där också! eek HAHA! Världen är bra liten du!! Vart i Gävle? Jag bor i Sätra ;D aka.. Ghettot.. XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 3:43 am
Estub Jalkazar Estub Jalkazar Estub haha aja det är kul att se dig levande xp Ja visst är de... även om det är nätt och jämnt så sant och nu sticker jag därifrån innan jag blir lynchad.... vänta dom skriver ju här åsså ... eek gonk haha tycker synd om dig xp de gör ja me gonk .. *gömma sig*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 3:43 am
Blixtra Chibi Strawberry Blixtra VEM SKA TILL GÄVLE??! Jag bor där.. XD Jag bor där också! eek HAHA! Världen är bra liten du!! Vart i Gävle? Jag bor i Sätra ;D aka.. Ghettot.. XD Omg. Jag bor också i Sätra. o______O;;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 3:44 am
Chibi Strawberry Blixtra Chibi Strawberry Blixtra VEM SKA TILL GÄVLE??! Jag bor där.. XD Jag bor där också! eek HAHA! Världen är bra liten du!! Vart i Gävle? Jag bor i Sätra ;D aka.. Ghettot.. XD Omg. Jag bor också i Sätra. o______O;;;No way! Vad heter du.. ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Blixtra Chibi Strawberry Blixtra VEM SKA TILL GÄVLE??! Jag bor där.. XD Jag bor där också! eek HAHA! Världen är bra liten du!! Vart i Gävle? Jag bor i Sätra ;D aka.. Ghettot.. XD Omg. Jag bor också i Sätra. o______O;;; tänk lite på mig också stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Estub Chibi Strawberry Estub tror fan jag kan göra det xd hoohoho xp Göra vad? o.O;skicka pockys ¬_¬; Ouu. xd heart SUGOI!!aja vi snackar mer om det efter jag har varit i TS 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anna. Nej men vilken skola går du på? Stora Sätra? surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 3:45 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 3:46 am
Blixtra Chibi Strawberry Estub Chibi Strawberry Estub joo jag ser det sweatdrop xd Gör du nog. sweatdrop men men det gör inget att ni snackar om det ... jag ska ju dra till TS idag razz Och jag ska dra ner till Gävle Cityfest om nån timme. Men evul! gonk Jag vill till Stockhom!¨ VEM SKA TILL GÄVLE??! Jag bor där.. XD de gör min kusin åsså
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|