Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
Vraag en antwoord Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 255 256 257 258 259 260 ... 358 359 360 361 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Hoe oud ben je?
  0-10
  11-13
  14-17
  18-21
  22-24
  ouder
View Results

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Sun May 27, 2012 10:58 am

Ik drink helemaal geen koffie XD

Wat lust jij echt niet?
PostPosted: Mon May 28, 2012 1:15 am

Koffie. En spruiten. En Thee. En zoveel andere dingen XD Witlof, Pomelo, Grapefruit....

Wat van het lijstje hierboven vind jij wel lekker?

kittyocean
Captain

Piet Plutonium

6,250 Points
  • Gaian 50
  • Treasure Hunter 100
  • Member 100
PostPosted: Mon May 28, 2012 2:35 am

Koffie, spruiten (mits lekker klaargemaakt anders doe ik t om het gezonde aspect), thee, veel andere dingen, witlof (mits lekker klaar gemaakt, met kaas bijv.), fanta pomelo, grapefruit denk ik ook wel razz

Wat als je kon toveren?
PostPosted: Mon May 28, 2012 3:41 am

Dan maakte ik allemaal portals om lekker te kunnen reizen zonder kosten... Backpacken in Ierland? Kom ik tover ons er wel naartoe. Laat voor school? Geen zorgen! Honger in de pauze? Even lunch halen. Iemand nog wat te eten of drinken? Tosti's? Okay zie jullie over 10 minutjes wel weer!

Wat is jouw ideale lunch....? Alles mag!

Zeissothafar

Hunter

br3akape

Destructive Pawn

19,265 Points
  • Battle: Cleric 100
  • Jack-pot 100
  • Restorative Spirit 250
PostPosted: Tue May 29, 2012 1:09 am

een Quatro carne pizza (eigen recept razz ) of 2 rundvlees bapoa broodjes xp . met cassis of optimel limoen drinken

wat doe jij met het zonnetje buiten?
PostPosted: Tue May 29, 2012 8:02 am

Normaal zou ik er zoveel mogelijk van willen genieten, maar op het moment zit dat er niet echt in door de tentamenweek die langzaam maar zeker dichterbij komt en allerlei opdrachten waar nog voor geleerd moet worden :/

Wat zou jij doen als je zo ongeveer alles probeert qua solliciteren voor een vakantiebaantje en het maar niet wil lukken?

Wilder Wein MCMXCII

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue May 29, 2012 10:11 am

Je kan niet meer dan doorgaan. Je vindt vast wel iets. (btw, dit is niet naar jou gericht, maar in de algemene zin). En ik zou meer vrijwilligerswerk gaan doen. Als ik maar bezig ben.

De zon is weg! Had je het vandaag koud of niet? Goed er op ingespeeld met kleding?
PostPosted: Tue May 29, 2012 10:26 am

Ja en nee, omdat we verwarming/airco op het werk hebben. 3nodding

Wat loopt, maar staat ook stil?

Piet Plutonium

6,250 Points
  • Gaian 50
  • Treasure Hunter 100
  • Member 100

Zeissothafar

Hunter

PostPosted: Tue May 29, 2012 1:47 pm

Ik zou het niet weten, ik ben niet zo goed in die raadsels! Uhm.... De motor van een auto? Die loopt wel maar beweegt zelf niet.... Dat doet de auto omdat de motor loopt razz

Raak je wel eens afgeleid van de bergen werk die je eigenlijk voor morgenochtend af moet hebben? Waardoor en wat doe je eraan wink
PostPosted: Wed May 30, 2012 1:09 pm

ik vertoon dan juist uitstelgedrag XD Als ik gewoon zou gaan zitten en het zou gaan doen...

@ Piet: een klok?

Mijn vraag: hoeveel uur per dag zit je online (niet werk of school)

kittyocean
Captain

Zeissothafar

Hunter

PostPosted: Thu May 31, 2012 10:36 am

Met 'niet werk of school' haal je gelijk een groot deel weg! Uhm, nee gewoon in mijn vrije tijd een uurtje. En dan nog niet eens elke dag, meestal ben ik op school altijd online (computer vakken, yay!) dus kruip ik er 's avonds niet achter.

Het schooljaar is voor veel mensen bijna voorbij. Of misschien al lang! Ga je iets doen/heb je iets gedaan op de laatste schooldag om dit te vieren?
PostPosted: Fri Jun 01, 2012 1:42 pm

Ik weet niet meer wat ik op de middelbare deed, maar wel met college!

Op de laatste dag dat mijn OV kaart nog geldig was en mijn vriendin's OV kaart inging, zijn we samen naar Drente gegaan om Hunnebedden te kijken. Omdat we beiden gratis reizen hadden, was dat super awesome XD

Hoe graag wil jij controle houden?

kittyocean
Captain

Zeissothafar

Hunter

PostPosted: Fri Jun 01, 2012 2:36 pm

Licht eraan waarover! Ik probeer mezelf wat meer te controleren met werk, ik slack de laatste tijd nogal. Maar ook met auto rijden moet ik me onder controle houden. Spontane dingen waarvan je niet weet hoe het af gaat lopen vind ik ook wel okay op z'n tijd. Maar in relaties vind ik het niet zo belangrijk: Als ik vrijheid wil en verwacht, moet ik dat ook kunnen geven 3nodding .

Wat vind je van een GPS tour van monument naar monument in een stad, die je vervolgens in een minigame op mag blazen door het te beklimmen en dergelijke?
PostPosted: Sat Jun 02, 2012 3:35 am

eigenlijk best grappig XD Zolang het echte monument maar niets overkomt smile

ben jij al verbrand geweest dit jaar en hoe erg?

kittyocean
Captain

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Sat Jun 02, 2012 5:36 am

mis een beetje gekleurd maar echt verbrand nee niet echt.

Welke muziek band blijft je raken?
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 255 256 257 258 259 260 ... 358 359 360 361 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games