|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 9:46 am
Valgarv *Släpper dom och börjar springa* <.< Pet: Vem?<.> Sos: xd Hey,du gav mig ett tips..Att fråga mamma! ninja xp sweatdrop xd 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 9:46 am
Kitten Celeste Chibi Strawberry *Darrar som ett asplöv* gonk *Kramar om värmande* 3nodding Men bodai.. -______-;;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 9:47 am
Chibi Strawberry Kitten Celeste Chibi Strawberry *Darrar som ett asplöv* gonk *Kramar om värmande* 3nodding Men bodai.. -______-;;; Bo vad? @o@;;;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jet Jag dog inte *men är död ändå* MEn what the. gonk *Kommer till helvetet och är lyckligt död där i alla sina dagar* Eh.. x_x Det där lät liiite knäppt..What... the crap... det gjorde det ja.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry *Darrar som ett asplöv* gonk *springer och hämtar en kopp te* o.o? te?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 9:48 am
Bite me surprised Kitten Celeste: Titta!*Skjuter ner Kitten med en Uzi* sweatdrop My bad.. Oni: *Träffas av flaskan och faller ihop* +_+ Sos:Ska bli kul att se hur det blev för dig på J-Cult 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 9:48 am
Sostrate Chibi Strawberry *Darrar som ett asplöv* gonk *springer och hämtar en kopp te* o.o? te? Ah! eek whee Tack.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 9:49 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 9:51 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Valgarv Oni: *Träffas av flaskan och faller ihop* +_+ wohohooo! *gör en liten segerdans runt med krigsmålning och allt* I win cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Valgarv Bite me surprised Kitten Celeste: Titta!*Skjuter ner Kitten med en Uzi* sweatdrop My bad.. Oni: *Träffas av flaskan och faller ihop* +_+ Sos:Ska bli kul att se hur det blev för dig på J-Cult 3nodding Ja, detsamma ^^ om min mamma inte ändrar sig vilket jag verkligen inte hoppas!! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 9:52 am
Chibi Strawberry Sostrate Chibi Strawberry *Darrar som ett asplöv* gonk *springer och hämtar en kopp te* o.o? te? Ah! eek whee Tack. Ingen orsak 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 9:53 am
Kitten Celeste Valgarv Kitten Celeste: Titta!*Skjuter ner Kitten med en Uzi* sweatdrop My bad.. Vad har jag gjort f?tt f?䮡 det d䲿 :< Du har lekt stalker,jag gillar inte sånna mad Oni: *Knockad* +___+ Sos: Får hoppas! gonk Min får inte heller ändra sig..Annars rymmer jag ninja Har ju redan lovat ett par att jag ska komma.. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 9:54 am