|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 9:37 am
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Dom 䲠skitgoda jue! xd *sitter och smaskar i sig* Fan heller ._.Är dom visst. BevisaOk. *stoppar in en i din mun och tvingar dig att tugga* Såja. Svälj nu!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 9:37 am
Sos: Ah,jo..Men ändå,det är inte snällt att missa!..Typ.. crying
Sant..Jag kommer typ få be om hjälp hela tiden xd
Oni: Vaaaaad sa du?*Ler* ^^
Pet: Too baaaad.. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 9:38 am
Valgarv Oni: Vaaaaad sa du?*Ler* ^^ *morr väs*...oss!! *biter förgrymmat på pinnarna*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 9:38 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 9:39 am
Hur kan du va så grym!! crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 9:40 am
Valgarv Sos: Ah,jo..Men ändå,det är inte snällt att missa!..Typ.. crying Sant..Jag kommer typ få be om hjälp hela tiden xd Oni: Vaaaaad sa du?*Ler* ^^ Pet: Too baaaad.. xd Äsch, men nu gör det ju inget så ^^ XD Jag kommer nog också be om en massa hjälp....tills min mor kommer och sätter en ljudisolerad låda över mitt huvud <__<;; xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 9:41 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 9:41 am
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Dom 䲠skitgoda jue! xd *sitter och smaskar i sig* Fan heller ._.Är dom visst. BevisaOk. *stoppar in en i din mun och tvingar dig att tugga* Såja. Svälj nu! .. *Sv䬪a* Urgh!! *falla ihop* +_+What the. o.o Säg inte att du dog nu.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 9:42 am
oni-chan Valgarv Oni: Vaaaaad sa du?*Ler* ^^ *morr väs*...oss!! *biter förgrymmat på pinnarna* *Släpper dom och börjar springa* <.< Pet: Vem?<.> Sos: xd Hey,du gav mig ett tips..Att fråga mamma! ninja xp sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 9:43 am
Jet Jag dog inte *men är död ändå*
Val You, of course!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 9:44 am
Petsy Jet Jag dog inte *men är död ändå* MEn what the. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 9:45 am
Valgarv oni-chan Valgarv Oni: Vaaaaad sa du?*Ler* ^^ *morr väs*...oss!! *biter förgrymmat på pinnarna* *Släpper dom och börjar springa* <.< *frustar till och kastar en petflaska i huvudet på* min tunga! xp *gör en ful grimas åt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*Darrar som ett asplöv* gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry *Darrar som ett asplöv* gonk *Kramar om värmande* 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 9:46 am
Jetzudan Rebirth Petsy Jet Jag dog inte *men är död ändå* MEn what the. gonk *Kommer till helvetet och är lyckligt död där i alla sina dagar* Eh.. x_x Det där lät liiite knäppt..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|