|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 9:22 am
Nightmare Asura Filthy *kastar en pitchfork efter* COWARD! xp *V䮤er mig om och sl岠bort pitchforken med min 䮧elstav, i en enda snabb r?se* cool Luuuuckyyyy!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 9:23 am
Filthy Luuuuckyyyy! *låta som timetrap ninjorna i naruto* xp .. *Står kvar i samma position och tänker på hur tur jag hade som verkligen träffade pitchforken* o.o`
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 9:23 am
Oni: Oooookej..O___o ... ... ... redface
Pet: Jaja,mamma..<.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 9:24 am
Nightmare Asura Filthy Luuuuckyyyy! *låta som timetrap ninjorna i naruto* xp .. *Står kvar i samma position och tänker på hur tur jag hade som verkligen träffade pitchforken* o.o` *bombar med shurikens mot* scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 9:24 am
Valgarv Oni: Oooookej..O___o ... ... ... redface neutral *kliar sig förvirrat i huvudet* vad gjorde jag nu då ? domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 9:25 am
Filthy *bombar med shurikens mot* scream gonk *Tänker inte på att slå bort dom med staven, och gömmer sig bakom en hylla istället* .__.` *Sätter sig ner på knä och kramar om staven*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tååååårtaaaaa! *springer iväg* domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
oni-chan Valgarv Oni: Oooookej..O___o ... ... ... redface neutral *kliar sig förvirrat i huvudet* vad gjorde jag nu då ? domokun Jag vet inte crying Förlåt!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 9:26 am
sweatdrop .. *Hoppar upp på närmaste hylla*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 9:26 am
Filthy Tååååårtaaaaa! *springer iväg* domokun Phu.. ._.` *Tittar fram bakom hyllan*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 9:27 am
Valgarv oni-chan Valgarv Oni: Oooookej..O___o ... ... ... redface neutral *kliar sig förvirrat i huvudet* vad gjorde jag nu då ? domokun Jag vet inte crying Förlåt! eek näääh! *petar försiktigt på* inte grina nu sweatdrop *känner sig skyldig*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 9:28 am
tröötttt x___x*lägger sig bakom kassan och somnar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 9:28 am
*Sätter sig med ryggen mot hyllan och petar på fötterna med staven* ..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|