|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 8:51 am
Sostrate oni-chan Sostrate oni-chan Sostrate Sant...men jag vill inte att du skall sätta en massa pez i halsen xd gonk hmm...iofs 3nodding *äter en pez i taget istället* bättre så ? whee Jao 3nodding whee *tar också en pez* peeeeez! *blir hyper och studsar omkring som en ?laddad studsboll* whee domokun Wiiee!!!*rullar runt som....en stock* xd domokun !!! *snubblar över och raglar rätt ner i frysdisken* uwaaah! eek *landar bland de frysta grönsakerna*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 8:51 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 8:53 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 8:55 am
oni-chan Sostrate oni-chan Sostrate oni-chan Sostrate Sant...men jag vill inte att du skall sätta en massa pez i halsen xd gonk hmm...iofs 3nodding *äter en pez i taget istället* bättre så ? whee Jao 3nodding whee *tar också en pez* peeeeez! *blir hyper och studsar omkring som en ?laddad studsboll* whee domokun Wiiee!!!*rullar runt som....en stock* xd domokun !!! *snubblar över och raglar rätt ner i frysdisken* uwaaah! eek *landar bland de frysta grönsakerna* Woah!! eek *rullar in i en hylla och får allt från hyllan över sig* gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 8:55 am
yay! whee someone loves me! *får brev* blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 8:56 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 8:58 am
Sostrate oni-chan Sostrate oni-chan Sostrate oni-chan Sostrate Sant...men jag vill inte att du skall sätta en massa pez i halsen xd gonk hmm...iofs 3nodding *äter en pez i taget istället* bättre sÃ¥ ? whee Jao 3nodding whee *tar ocksÃ¥ en pez* peeeeez! *blir hyper och studsar omkring som en ?laddad studsboll* whee domokun Wiiee!!!*rullar runt som....en stock* xd domokun !!! *snubblar över och raglar rätt ner i frysdisken* uwaaah! eek *landar bland de frysta grönsakerna* Woah!! eek *rullar in i en hylla och fÃ¥r allt frÃ¥n hyllan över sig* gonk *kikar fram över kanten på frysdisken med en påse frysta ärtor på huvudet*...uhm...gick det bra ? ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 9:00 am
oni-chan Sostrate oni-chan Sostrate oni-chan Sostrate oni-chan Sostrate Sant...men jag vill inte att du skall sätta en massa pez i halsen xd gonk hmm...iofs 3nodding *äter en pez i taget istället* bättre sÃ¥ ? whee Jao 3nodding whee *tar ocksÃ¥ en pez* peeeeez! *blir hyper och studsar omkring som en ?laddad studsboll* whee domokun Wiiee!!!*rullar runt som....en stock* xd domokun !!! *snubblar över och raglar rätt ner i frysdisken* uwaaah! eek *landar bland de frysta grönsakerna* Woah!! eek *rullar in i en hylla och fÃ¥r allt frÃ¥n hyllan över sig* gonk *kikar fram över kanten på frysdisken med en påse frysta ärtor på huvudet*...uhm...gick det bra ? ninja *dyker upp från en hög av burkar och förpackningar*Juh...Jag tror det eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 9:02 am
Sostrate oni-chan Sostrate oni-chan Sostrate oni-chan Sostrate oni-chan Sostrate Sant...men jag vill inte att du skall sätta en massa pez i halsen xd gonk hmm...iofs 3nodding *äter en pez i taget istället* bättre sÃ¥ ? whee Jao 3nodding whee *tar ocksÃ¥ en pez* peeeeez! *blir hyper och studsar omkring som en ?laddad studsboll* whee domokun Wiiee!!!*rullar runt som....en stock* xd domokun !!! *snubblar över och raglar rätt ner i frysdisken* uwaaah! eek *landar bland de frysta grönsakerna* Woah!! eek *rullar in i en hylla och fÃ¥r allt frÃ¥n hyllan över sig* gonk *kikar fram över kanten på frysdisken med en påse frysta ärtor på huvudet*...uhm...gick det bra ? ninja *dyker upp från en hög av burkar och förpackningar*Juh...Jag tror det eek phew *andas ut* sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 9:02 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 9:03 am
*Hoppar ner genom takluckan* ninja God,I've missed that intro.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 9:05 am
oni-chan phew *andas ut* sweatdrop Hur gick det för dig?*smyger fram och lyfter bort påsen från huvudet*xD!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
eek OMG....OMG WTF.....OMG WTF OMFG! *pekar på takluckshoppande person*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
*Tittar ner genom takluckan* ninja I'm invisible.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|