|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 8:29 am
oni-chan Sostrate oni-chan hmm...pepparkaka eller pez...pez eller pepparkaka *plirar på sina händer och försöker välja vad hon ska börja med* Både och? xd Fast jag vet inte ifall det skulle vara en sådär bra kombination sweatdrop hmm...vi börjar med pepparkaka whee *bryter den i tre delar och önskar sig något* yum! *tuggar belåtet* *tar en pez* whee myumm!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 8:30 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 8:31 am
Sostrate oni-chan Sostrate oni-chan hmm...pepparkaka eller pez...pez eller pepparkaka *plirar på sina händer och försöker välja vad hon ska börja med* Både och? xd Fast jag vet inte ifall det skulle vara en sådär bra kombination sweatdrop hmm...vi börjar med pepparkaka whee *bryter den i tre delar och önskar sig något* yum! *tuggar belåtet* *tar en pez* whee myumm! *är pezoman* hee! *häller i sig hela paketet och försöker låta bli att hosta* xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 8:31 am
eek Mor undrade just vart pepparkakorna tagit vägen.... ninja inte här iallafall <___<;*hostar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 8:33 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 8:34 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 8:34 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 8:35 am
oni-chan Sostrate oni-chan Sostrate oni-chan hmm...pepparkaka eller pez...pez eller pepparkaka *plirar på sina händer och försöker välja vad hon ska börja med* Både och? xd Fast jag vet inte ifall det skulle vara en sådär bra kombination sweatdrop hmm...vi börjar med pepparkaka whee *bryter den i tre delar och önskar sig något* yum! *tuggar belåtet* *tar en pez* whee myumm! *är pezoman* hee! *häller i sig hela paketet och försöker låta bli att hosta* xp xd !!! Ta't lugnt!! O_O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 8:37 am
Sostrate oni-chan Sostrate oni-chan Sostrate oni-chan hmm...pepparkaka eller pez...pez eller pepparkaka *plirar på sina händer och försöker välja vad hon ska börja med* Både och? xd Fast jag vet inte ifall det skulle vara en sådär bra kombination sweatdrop hmm...vi börjar med pepparkaka whee *bryter den i tre delar och önskar sig något* yum! *tuggar belåtet* *tar en pez* whee myumm! *är pezoman* hee! *häller i sig hela paketet och försöker låta bli att hosta* xp xd !!! Ta't lugnt!! O_O näääh xp varför ska man ta det lugnt när man kan ta det olugnt ? domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 8:43 am
oni-chan Sostrate oni-chan Sostrate oni-chan Sostrate oni-chan hmm...pepparkaka eller pez...pez eller pepparkaka *plirar på sina händer och försöker välja vad hon ska börja med* Både och? xd Fast jag vet inte ifall det skulle vara en sådär bra kombination sweatdrop hmm...vi börjar med pepparkaka whee *bryter den i tre delar och önskar sig något* yum! *tuggar belåtet* *tar en pez* whee myumm! *är pezoman* hee! *häller i sig hela paketet och försöker låta bli att hosta* xp xd !!! Ta't lugnt!! O_O näääh xp varför ska man ta det lugnt när man kan ta det olugnt ? domokun Sant...men jag vill inte att du skall sätta en massa pez i halsen xd gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 8:45 am
Sostrate Sant...men jag vill inte att du skall sätta en massa pez i halsen xd gonk hmm...iofs 3nodding *äter en pez i taget istället* bättre så ? whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 8:48 am
oni-chan Sostrate Sant...men jag vill inte att du skall sätta en massa pez i halsen xd gonk hmm...iofs 3nodding *äter en pez i taget istället* bättre så ? whee Jao 3nodding whee *tar också en pez*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 8:49 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
oni-chan Sostrate oni-chan Sostrate Sant...men jag vill inte att du skall sätta en massa pez i halsen xd gonk hmm...iofs 3nodding *äter en pez i taget istället* bättre så ? whee Jao 3nodding whee *tar också en pez* peeeeez! *blir hyper och studsar omkring som en ?laddad studsboll* whee domokun Wiiee!!!*rullar runt som....en stock* xd domokun !!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|