|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 8:16 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 8:17 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sostrate whoosh!!Jag har pepparkaksbilar XDD hmm...jag har PEZ...byta ? blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 8:18 am
Nightmare Asura Sostrate -s䴴er sig ner och gnagar p堥n pepparkaka- *S䴴er sig bredvid och tittar p堨enne med valp?* o__o;;... xd oh! *räcker ut tallricken* kaka? du får också ta oni!^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 8:19 am
Sostrate o__o;;... xd oh! *räcker ut tallricken* kaka? du får också ta oni!^^ Tack.. ^^ *Tar en kaka och knaprar lite på den*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 8:19 am
Sostrate Nightmare Asura Sostrate -s䴴er sig ner och gnagar p堥n pepparkaka- *S䴴er sig bredvid och tittar p堨enne med valp?* o__o;;... xd oh! *räcker ut tallricken* kaka? du får också ta oni!^^ yay! whee *tar en pepparkaksbil och lägger ett litet pez-paket på tallriken*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 8:22 am
Varså goda whee *tar pez-paketet* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 8:22 am
hmm...pepparkaka eller pez...pez eller pepparkaka *plirar på sina händer och försöker välja vad hon ska börja med*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 8:24 am
oni-chan hmm...pepparkaka eller pez...pez eller pepparkaka *plirar på sina händer och försöker välja vad hon ska börja med* Både och? xd Fast jag vet inte ifall det skulle vara en sådär bra kombination sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 8:25 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 8:26 am
oO Dame vad Asu-kun såg annorlunda ut nu då.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 8:26 am
Sostrate oni-chan hmm...pepparkaka eller pez...pez eller pepparkaka *plirar på sina händer och försöker välja vad hon ska börja med* Både och? xd Fast jag vet inte ifall det skulle vara en sådär bra kombination sweatdrop hmm...vi börjar med pepparkaka whee *bryter den i tre delar och önskar sig något* yum! *tuggar belåtet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 8:27 am
Chibi Strawberry oO Dame vad Asu-kun såg annorlunda ut nu då. Jag vet.. ^^` Ville byta stil ett tag, och jag gillar den här blåfärgen tillsammans med svart..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 8:28 am
Nightmare Asura Chibi Strawberry oO Dame vad Asu-kun såg annorlunda ut nu då. Jag vet.. ^^` Ville byta stil ett tag, och jag gillar den här blåfärgen tillsammans med svart.. Ah yeah. Det ser bra ut. 3nodding Men jag blev chockad. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|