|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 1:14 pm
kittyocean On my mind: Die PM van vandaag was echt meteen een harrassement report waard... ik voel me zo vies, terwijl het enkel woorden waren die mij waren toegestuurd! aaaw, arme kitty! cry *Hugs* Wil je een koekje zodat je de rest even vergeet? biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 1:18 pm
wat hebben die mensen toch steeds tegen je :S...... wrom report je diegene nie gewoon ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 1:20 pm
eerder: waarom tref ik steeds van die viezerds! De enige Gaians die nog redelijk normaal lijken zitten hier in de Guild!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 1:21 pm
Eastvane wat hebben die mensen toch steeds tegen je :S...... wrom report je diegene nie gewoon ? Ze zijn gewoon dom, waarschijnlijk te weinig aandacht van het andere sekse, of ze willen gewoon aadacht of een chaos aantichten, gewoon negeren
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 1:24 pm
ze zijn gewoon overs**** pubers die denken dat je je zo behoort te gedragen want tja, op tv zie je het iedereen doen, en op gaia zie je zoveel mensen het doen.
*slaps idiot people*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 1:44 pm
•♥• sweatdrop vroeger betekende de luidspreker (of wat er eerst voor stond) "update biggrin omgomg wat zou het zijn?" nu is het.. "wat nu weer gonk als het maar niets slechts is" word een klein beetje depri van de dingetjes die je gaja levendje afbreken. eerst de ziel van mijn avi weg nu mijn manier van gold verdienen... •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 02, 2006 2:41 am
Ik snap jullie problemen niet echt. Er is toch niets veranderd aan de manier waarop je gold verdient en hoeveel? Of mis ik soms iets? 0.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 02, 2006 3:50 am
ButtonFly Ik snap jullie problemen niet echt. Er is toch niets veranderd aan de manier waarop je gold verdient en hoeveel? Of mis ik soms iets? 0.o •♥• Het pollen voor gold is totaal afgeschaft sad •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 02, 2006 4:11 am
Darlaa ButtonFly Ik snap jullie problemen niet echt. Er is toch niets veranderd aan de manier waarop je gold verdient en hoeveel? Of mis ik soms iets? 0.o •♥• Het pollen voor gold is totaal afgeschaft sad •♥•Ik vat het niet, waarom? waneer? Hoe? en wat?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 02, 2006 6:28 am
kassiopeia Darlaa ButtonFly Ik snap jullie problemen niet echt. Er is toch niets veranderd aan de manier waarop je gold verdient en hoeveel? Of mis ik soms iets? 0.o •♥• Het pollen voor gold is totaal afgeschaft sad •♥•Ik vat het niet, waarom? waneer? Hoe? en wat? let maar eens op je gold wat je verdient (zie de gaia coin). Je krijgt zo'n 1 gold per bericht wat je plaatst, en erg weinig gold voor het pollen... en veel voor surfen! Kijk bij de announcements, of click op de coin. Je verdient meer als je de volgende strategie aanhoudt: ........... gewoon van pagina naar pagina klikken. ........... en om de 7 minuten ofzo een poll beantwoorden ........... posten hoef je niet eens meer te doen; die 1 gold per post zet geen zoden aan de dijk!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 02, 2006 6:36 am
kittyocean kassiopeia Darlaa ButtonFly Ik snap jullie problemen niet echt. Er is toch niets veranderd aan de manier waarop je gold verdient en hoeveel? Of mis ik soms iets? 0.o •♥• Het pollen voor gold is totaal afgeschaft sad •♥•Ik vat het niet, waarom? waneer? Hoe? en wat? let maar eens op je gold wat je verdient (zie de gaia coin). Je krijgt zo'n 1 gold per bericht wat je plaatst, en erg weinig gold voor het pollen... en veel voor surfen! Kijk bij de announcements, of click op de coin. Je verdient meer als je de volgende strategie aanhoudt: ........... gewoon van pagina naar pagina klikken. ........... en om de 7 minuten ofzo een poll beantwoorden ........... posten hoef je niet eens meer te doen; die 1 gold per post zet geen zoden aan de dijk! Het draait toch niet alleen maar om het gold? sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 02, 2006 6:44 am
Nou, het maakt Gaia wel uniek. Anders had ik ook op een ander forum kunnen zitten!
Ik zie Gaia als een geheel spel, met een forum erbij. Alleen het spel is nu weg, en we hebben het forum over.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 02, 2006 6:58 am
The Forbidden Angel kittyocean kassiopeia Darlaa ButtonFly Ik snap jullie problemen niet echt. Er is toch niets veranderd aan de manier waarop je gold verdient en hoeveel? Of mis ik soms iets? 0.o •♥• Het pollen voor gold is totaal afgeschaft sad •♥•Ik vat het niet, waarom? waneer? Hoe? en wat? let maar eens op je gold wat je verdient (zie de gaia coin). Je krijgt zo'n 1 gold per bericht wat je plaatst, en erg weinig gold voor het pollen... en veel voor surfen! Kijk bij de announcements, of click op de coin. Je verdient meer als je de volgende strategie aanhoudt: ........... gewoon van pagina naar pagina klikken. ........... en om de 7 minuten ofzo een poll beantwoorden ........... posten hoef je niet eens meer te doen; die 1 gold per post zet geen zoden aan de dijk! Het draait toch niet alleen maar om het gold? sad sluit zich aan bij forbidden Angel. T maakt gaia uniek, maar t moet niet gaia overnemen * mijn mening. maargoed... ik vind t jammer dat er zoveel kritiek op gaia is. t is net alsof ze met alles wat ze doen 5 stappenj achteruit gaan terwijl ze het toch echt voor ons doen en for free. nu kan ik wel allemaal quotes gaan gooien over dat t gratis is enz. mjah denk dat ik wel duidenlijk heb gemaakt wat ik bedoel. gaia probeerd t allemaal wat meer te balanceren * p.s ik denk enkel dat ze t hierom doen zodat je niet alleen maar mensen met extreem veel items heb en het dus wat leuker is om het bij 1 AVA te houden. en het dus echt een sport word te wisselen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 02, 2006 7:20 am
kittyocean Nou, het maakt Gaia wel uniek. Anders had ik ook op een ander forum kunnen zitten! Ik zie Gaia als een geheel spel, met een forum erbij. Alleen het spel is nu weg, en we hebben het forum over. •♥• Het gold en buy aspect is heel erg belangrijk voor gaia tenminste ik vind het persoonlijk erg belangrijk voor mijn gaia experience, het kunnen aankleden van je poppetje en de huisjes was voor mij DE reden toen lid te worden. en dan wil ik ook wel optimaal mee kunen doen met de item en donation updates enzo.
Maar je overdrijft wel hoor kitty, het spel is niet weg het is iets moeilijker geworden. en mensen hebben wel een beetje gelijk dat pollen een wat flauwe manier was te verdienen en dat het via de minigames leuker en echter is. Maar ik vind het persoonlijk niet echt een fijne ontwikkeling. Ik zit maar een beetje obsessief naar me goldcounter te kijken de hele tijd.
•♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 02, 2006 12:12 pm
Ik ben geen gamer, en die spelletjes boeien me niet echt =S Pollen was mijn enige echte vorm van inkomen. Iedereen heeft zijn eigen manier. Pollen is overigens een geaccepteerde manier van gold verdienen op Gaia. Anders zou je geen gold bij de polls moeten krijgen!
Normaalgesproken ben ik degene die Gaia verdedigt, maar deze laatste ontwikkeling vind ik echt ten nadele van de site. Ik moet nog zien dat de items ook goedkoper gaan worden, wat ze hopen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|