|
|
|
|
Posted: Tue Jun 24, 2008 10:25 am
Kolme päivää Tuskaan... 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 24, 2008 12:28 pm
Ja sainpas mutsin ostamaan miule lauantaille ruissi lipun. Sinnekkin nyt sitten siis katsomaan CMX, Von Hertzen Brothers ja Flogging Molly.
Vitun iso piristys elämään! heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 30, 2008 6:17 am
Jaajaa... Nyt on sitte Tuskat tuskailtu. surprised
Olo on aika omituinen. Olen tällä hetkellä noin 70e velkaa ihmisille, päätä hieman kivistää, niskat on tohjona Diablon keikan takia ja haisen niin tajuttoman pahalle kuin vaan voi. Mutta siltikään ei tunnu kuitenkaan siltä että asiat olisi huonosti. surprised
Melkoisen omituista tosiaan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 01, 2008 1:54 am
Aargh. Krapula, day 2.
On muuten ensimmäinen kerta kun krapula jatkuu yli yhden päivän. surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 01, 2008 2:50 am
Um... kokemuksia.
Haukotus... työt on pahasta.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 03, 2008 11:47 am
Timppa tässä moi. Nyt tuli semmonen olo että otan elämäni haltuun ja jätän sen yhden ikävöinnin taakseni!
Tuli nimittäin juuri äsken semmonen pieni valaistuminen jossa vain huomasin että paskaako minä sitä enään takaisin vingun. En tiedä miten se näin yhtäkkiä tuli, tai että onko se vain hetkellistä, mutta nautin tästä nyt ja en anna kenenkään viedä minun elämän hallintaa enää! HARRRR!!! scream
Ei miulla oikeestaan muuta sitte ollukkaan. Aattelin vain ilmoittaa näin ohimennen. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 09, 2008 3:59 am
Hei mitä hittoa?! Porukat on ostanu kaapelikortin ja nyt näkyy scifit sun muut! surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 15, 2008 7:55 am
Pikku-Timppa Hei mitä hittoa?! Porukat on ostanu kaapelikortin ja nyt näkyy scifit sun muut! surprised No voi perse. Ei näy enää. stare Ne olikin ostanut sen halvimman 20e/vuosi kortin jolla ei näy kuin eurosport ja jotaan muuta kakkaa... Syy miksi nää kaikki muutkin kanavat näky olikin vain joku viikon kokeiluaika. gonk Kerkesin jo toivoa... crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 15, 2008 9:11 am
Vanhemmilla on jonkin asteen aviokriisi. Vituttaa melkein eniten se kun on siinä iässä ettei enää voi olla näiden asioiden suhteen itsekäs, pitäisi vain järkeillä kaikki turhautuminen pois.
Koska tekisi mieli vaan sanoa että "Olkaa hiljaa ja leikkikää onnellisia koska minä en jaksa."
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 15, 2008 11:59 am
Helou kaikille. Long time no see. Kilta näyttää olevan yhä pystyssä. Onko kukaan menossa Animeconiin Treelle? Mie tilasin tilaisuutta varten mekon KIINASTA ( wtf?!), ja toivon että se saapuisi ajoissa. Varasuunnitelmana on pukeutua Nekozawa-senpaiksi. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 15, 2008 3:51 pm
Carmen LaVihta Helou kaikille. Long time no see. Kilta näyttää olevan yhä pystyssä. Onko kukaan menossa Animeconiin Treelle? Mie tilasin tilaisuutta varten mekon KIINASTA ( wtf?!), ja toivon että se saapuisi ajoissa. Varasuunnitelmana on pukeutua Nekozawa-senpaiksi. 3nodding Juu pitäähän Animeconiin mennä. Onneksi Tampereella asuu jotain sukulaisia niin voi mennä sinne yöksi kun haluaa olla molempina päivinä siellä whee Olen kyllä miettinyt minkähänlaista porukkaa siihen 4chan paneeliin menee... stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 16, 2008 7:25 am
Carmen LaVihta Helou kaikille. Long time no see. Kilta näyttää olevan yhä pystyssä. Onko kukaan menossa Animeconiin Treelle? Mie tilasin tilaisuutta varten mekon KIINASTA ( wtf?!), ja toivon että se saapuisi ajoissa. Varasuunnitelmana on pukeutua Nekozawa-senpaiksi. 3nodding Tänä vuonna jätän väliin. En saa sinne ketään mukaan ja yksin näyttäisin aivan liian yksinäiseltä ja joukkoon kuulumattomalta. Ja sitäpaitsi meripäivät ovat samaan aikaan. surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 16, 2008 8:59 am
Kone reistailee ja pitää mennä ostamaan uusi kovalevy että sen saa edes auki neutral
edit. Jaha.. siihen uudelle kovalevylle pitäisi asentaa xp ja isä ei sitä osaa tehdä, koska kone temppuilee. Tunnen jo, kuinka vierotusoireiden kylmä koura kiristyy ympärilläni. crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 19, 2008 6:07 am
Yralda Carmen LaVihta Helou kaikille. Long time no see. Kilta näyttää olevan yhä pystyssä. Onko kukaan menossa Animeconiin Treelle? Mie tilasin tilaisuutta varten mekon KIINASTA ( wtf?!), ja toivon että se saapuisi ajoissa. Varasuunnitelmana on pukeutua Nekozawa-senpaiksi. 3nodding Juu pitäähän Animeconiin mennä. Onneksi Tampereella asuu jotain sukulaisia niin voi mennä sinne yöksi kun haluaa olla molempina päivinä siellä whee Olen kyllä miettinyt minkähänlaista porukkaa siihen 4chan paneeliin menee... stare Varasuunnitelma C: koska kangaskauppa on niin pahuksen huonoon aikaan auki,en taida saadakaan Nekozawa-asua valmiiksi. razz Mutta ei huolta,minäpä olenkin sitten Ranma-tyttö. OStin tänään punaisen kiinalaistyylisen mekon, ja hankin vielä punaisne peruukin, ja voila=siinä on minun asuni. Teksi mieli kyllä pistää se ihan kiinasta tuleva dolly gosurori-mekkokin päälle,mikäli se ehtii ajoissa...mutta Ranmana tuntisin ainakin olevani...tunnettu. 3nodding Saa tulla nykimään letistä jos sattuu tunnistamaan. Minulla lienee mukana myös oranssi Kyo-laukku,Kirsikankukkaconista hankittu. wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 20, 2008 5:32 am
Animeconiin menen, lattiamajoitukseenkin. Jälleen laitan Zeggo-lapun paitaan ja reppuun, tökkikää jos näette. Muuten olen taviksena, kun ei cossipukua ehtinyt (tai viitsinyt) väsätä. Päivän idea! Pitäisi kirjoittaa coniin tulijoiden tuntomerkit ja nickit ylös, etten olisi ihan eksyksissä etsiessä ketään :O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|