|
|
|
|
Posted: Sun Apr 16, 2006 3:07 am
Darlaa Eitjes zoeken op gaia ^_^ Vrolijk pasen!!!!Man ik heb toch een honger!! gonk niet genoeg eitjes ge had ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 16, 2006 3:10 am
QYDrop Darlaa Eitjes zoeken op gaia ^_^ Vrolijk pasen!!!!Man ik heb toch een honger!! gonk niet genoeg eitjes ge had ? Pixel eitjes genoeg. Maar ik heb met pasen altijd uitgebreid ontbeit met men ouders maar die waren het weekend weg en zouden vanochtend thuiskomen maar het was al bijna middag, En ik was vroeg op om op gaia eitjes te verzamelen dus extra honger. Ah ik wordt geroepen ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 16, 2006 3:29 am
Darlaa QYDrop Darlaa Eitjes zoeken op gaia ^_^ Vrolijk pasen!!!!Man ik heb toch een honger!! gonk niet genoeg eitjes ge had ? Pixel eitjes genoeg. Maar ik heb met pasen altijd uitgebreid ontbeit met men ouders maar die waren het weekend weg en zouden vanochtend thuiskomen maar het was al bijna middag, En ik was vroeg op om op gaia eitjes te verzamelen dus extra honger. Ah ik wordt geroepen ^_^ tja pixel eitjes vullen niet echt lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 16, 2006 6:28 am
Eitjes zoeken! Wee! Ik heb al 2 mandjes! Ik wil er uiteindelijk 7 smile 6 voor mijzelf en 1 om in mijn huisje te zetten ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 16, 2006 7:12 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 16, 2006 7:47 am
kittyocean Eitjes zoeken! Wee! Ik heb al 2 mandjes! Ik wil er uiteindelijk 7 smile 6 voor mijzelf en 1 om in mijn huisje te zetten ^_^ Ik heb een 2004 mandje in mijn huisje veel schattiger ^_^ In towns is het zoeken leuk alleen loop het de hele tijd vast.. Alle 7 cassidy?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 16, 2006 8:13 am
Darlaa kittyocean Eitjes zoeken! Wee! Ik heb al 2 mandjes! Ik wil er uiteindelijk 7 smile 6 voor mijzelf en 1 om in mijn huisje te zetten ^_^ Ik heb een 2004 mandje in mijn huisje veel schattiger ^_^ In towns is het zoeken leuk alleen loop het de hele tijd vast.. Alle 7 cassidy? er zijn toch maar 6 items ??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 16, 2006 8:29 am
Darlaa kittyocean Eitjes zoeken! Wee! Ik heb al 2 mandjes! Ik wil er uiteindelijk 7 smile 6 voor mijzelf en 1 om in mijn huisje te zetten ^_^ Ik heb een 2004 mandje in mijn huisje veel schattiger ^_^ In towns is het zoeken leuk alleen loop het de hele tijd vast.. Alle 7 cassidy? sweatdrop 6 bedoel ik...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 16, 2006 8:30 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 16, 2006 9:16 am
Je kan oneindig doorgaan ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 16, 2006 9:50 am
weet iemand of je die dingetjes alleen vinden in forums en towns of ook in guilds?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 16, 2006 10:16 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 16, 2006 11:00 am
Ik heb ze nu ook alle 6 ^_^ (8 in totaal)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 16, 2006 12:47 pm
Nee!! gaiatowns doet het niet gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 17, 2006 4:41 am
Mou.... crying ik vind dat het ook in de Guilds gehouden moet kunnen worden! Nu is iedereen hier weg!!! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|