|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 7:02 am
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth stare *g岠n姲a meter bort fr宠hyllan* Det gjorde ju fan skitont! gonk Ska jag kasta en hylla p堤ig eller? Det vore inte r䴴vist s堮ej. oO; Vadå inte rättvist?!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 7:03 am
Jag kastade ju ingen hylla på dig. >.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 7:05 am
Chibi Strawberry Jag kastade ju ingen hylla på dig. >.o Jamen ska jag peta omkull en hylla på dig då? -____________-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 7:05 am
Chibi Strawberry Jag kastade ju ingen hylla på dig. >.o xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 7:06 am
Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jag kastade ju ingen hylla på dig. >.o Jamen ska jag peta omkull en hylla på dig då? -____________- Nej. Så elak är ju inte du. eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 7:07 am
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jag kastade ju ingen hylla på dig. >.o Jamen ska jag peta omkull en hylla på dig då? -____________- Nej. Så elak är ju inte du. eek Och du är? <___<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 7:10 am
Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jag kastade ju ingen hylla på dig. >.o Jamen ska jag peta omkull en hylla på dig då? -____________- Nej. Så elak är ju inte du. eek Och du är? <___< Självklart. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jag kastade ju ingen hylla på dig. >.o Jamen ska jag peta omkull en hylla på dig då? -____________- Nej. Så elak är ju inte du. eek Och du är? <___< Självklart. 3nodding ... *går bort till en hylla och börjar putta den mot Straw* You're going DOWN. *puttar ner hyllan på Straw* FEH! <. <
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 7:11 am
Jetzudan Rebirth ... *går bort till en hylla och börjar putta den mot Straw* You're going DOWN. *puttar ner hyllan på Straw* FEH! <. < Titta en liten mus! *Flyttar på sig i sista sekunden* <<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 7:12 am
oni-chan mmmm! hallon- och bl墤rspaj med vaniljs峠 whee heart *klappar sig p堭agen* Waah! fusk! Min mor är äppelpajsbesatt....så det blir i princip bara äppelpaj! gonk gott..men man tröttnar jue
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 7:12 am
Sostrate oni-chan mmmm! hallon- och bl墤rspaj med vaniljs峠 whee heart *klappar sig p堭agen* Waah! fusk! Min mor är äppelpajsbesatt....så det blir i princip bara äppelpaj! gonk gott..men man tröttnar jue det var typ köpt paj så det är ju inte riktigt samma men det var gott 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 7:13 am
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth ... *går bort till en hylla och börjar putta den mot Straw* You're going DOWN. *puttar ner hyllan på Straw* FEH! <. < Titta en liten mus! *Flyttar på sig i sista sekunden* << FARGH. >___
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 7:14 am
Jetzudan Rebirth FARGH. >___ *Lipar åt* Damnit. I'm naked.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 14, 2004 7:15 am
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth FARGH. >___ *Lipar åt* Damnit. I'm naked. stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|