|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 2:04 pm
lol brabant zelf val wel mee ik denk dat het eerder aan mij ligt xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 2:06 pm
hhehehe, nja gaat wel hoor =).
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 2:08 pm
nu ga ik slapen morgen 1e uur vrij kan ik lekker uitslapen ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 2:09 pm
oh lekker.... ik ben morgen hele dag vrij ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 2:10 pm
pfff lucky ach ja ik heb morgen toch maar 4 uurtjes in totaal ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 2:46 pm
Maandag begint school weer sad (Introductie) Dinsdag al meteen volle dag van half 9 tot 4 aan profielwerkstuk werken. IK HEB GEEN ZIN! razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 2:53 pm
ik wel ! , dit jaar komt er zeker een project waar ik echt me best op ga doen. it's just a matter of time ! geen achterstand, geen dingen die me lastig zullen vallen + de grote kennis die ik heb opgedaan laatste tijd biggrin . ( damn op een of andere manier doet dit me aan pokemon denken XD )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 10:31 pm
kittyocean XDmaster4 kittyocean Leuk is dat he Zakou? Okay, de eerste paar lessen noemen ze me wel mevrouw, maar zodra ze doorhebben dat ik gewoon geflipt ben, noemen ze me *insert real name* ^_^ en XD...wauw, bij mij slijmden ze nooit XD Wat deed ik verkeerd XD? maar die iemand stelde zeg erg aan en vond het leuk om erachteraan te zeggen juf je wordt rood XD maar volgens mij is zijn jonger dan jou hoe oud ben jij (ik weet het is niet netjes om te vragen) Dan zeg je: Hoe JONG ben jij? wink En ik ben 23 jaren JONG XD ow nou volgens mij is juf dinges rehm nou ben ik die naam kwijt 21 of 22 dat ik heb begrepen kan ook 23 zijn eigenlijk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 2:54 am
hahahaah, wij hebben op t mbo ( grafisch lyceum utrecht) ook een assistent leraar die 21 is... die gozer is 2 jaar ouder dan mij, maar er zijn mensen inj me klas die gewoon ouder dan hem zijn hahahahaha XD .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 8:09 am
Eastvane hahahaah, wij hebben op t mbo ( grafisch lyceum utrecht) ook een assistent leraar die 21 is... die gozer is 2 jaar ouder dan mij, maar er zijn mensen inj me klas die gewoon ouder dan hem zijn hahahahaha XD . •♥• Ik had ooit een wiskunde leraar die was 22 ( ja wiskunde!) wat waren wij? 14 ofzo.. een paar jaar later ging ie trouwen en toen kreeg ie een kind..
oh dit; Lief dood konijntje heeft een vliegje op zijn neus... lief dood konijntje heeft een vliegje... overal eigenlijk. Ik vraag me af hoelang zoiets midden op het trottoir blijft liggen? •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 8:34 am
dood konijntje? was da noe weer? xD sweatdrop
on my mind: het trouwfeest van vanavond. ik weet nu al dat het saai wordt confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 9:04 am
Wh00t, met mij gaat het weer tiptop! Meteen Woensdag al me nieuwe rooster gekregen, donerdag al me nieuw aardrijksunde boeken, nu hoef ik nog maar op 1 klein werkboekje te wachten en dan gata alle sweer flex!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 11:52 am
On my mind
Je kan zeggen wat je wilt.... maar ik vind Gaia door deze nieuwe gold regels een stuk minder leuk!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 1:08 pm
On my mind;
Die gaia gold regels zullen me echt een worst wezen 3nodding Jammy, hot chocolate ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 01, 2006 1:12 pm
On my mind:
Die PM van vandaag was echt meteen een harrassement report waard... ik voel me zo vies, terwijl het enkel woorden waren die mij waren toegestuurd!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|