|
|
|
|
Posted: Thu Apr 13, 2006 7:27 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 13, 2006 12:35 pm
gewoon een neutrale opmerking: Er heeft al een tijdje niemand meer gepost in Hotel ADPE ninja het is er nu helemaal stoffig en vol spinnen xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 13, 2006 12:42 pm
Maran F. gewoon een neutrale opmerking: Er heeft al een tijdje niemand meer gepost in Hotel ADPE ninja het is er nu helemaal stoffig en vol spinnen xp ja mischien moet er weer wat leven in geblazen worden (herrinert zich net dat ie nog geen nieuwe kamer hebt)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 13, 2006 12:45 pm
Maran F. gewoon een neutrale opmerking: Er heeft al een tijdje niemand meer gepost in Hotel ADPE ninja het is er nu helemaal stoffig en vol spinnen xp ik heb er net gepost zech maar ... min of meer ... zo iets .... dit schiet niet op
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 13, 2006 12:48 pm
XDmaster4 Maran F. gewoon een neutrale opmerking: Er heeft al een tijdje niemand meer gepost in Hotel ADPE ninja het is er nu helemaal stoffig en vol spinnen xp ja mischien moet er weer wat leven in geblazen worden (herrinert zich net dat ie nog geen nieuwe kamer hebt) ik ken wel een leuk winkeltje waar je het k**t bestellen ... mooi in 3d en bla bla bl ..... naja ik ben niet echt goed in verkoop praatjes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 13, 2006 2:03 pm
Waarom zouden we vloeken en schelden zo erg is je avi niet ^_^'
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 13, 2006 2:04 pm
Maran F. gewoon een neutrale opmerking: Er heeft al een tijdje niemand meer gepost in Hotel ADPE ninja het is er nu helemaal stoffig en vol spinnen xp Ieeeeks!!! O_O *rent naar der kamer met een vitrage overzich heen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 14, 2006 12:53 am
Darlaa Waarom zouden we vloeken en schelden zo erg is je avi niet ^_^' oke dank je rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 14, 2006 4:00 am
Kyaaah! Spinnen! SCARY!!! *zet een vloedgolf in werking*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 14, 2006 1:15 pm
*loopt de gang op*... hej lamp is stuk.... welke kamer was ook alweer van mij... *licht knippert ondertussen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 14, 2006 1:41 pm
Het spinnen verhaal werkt altijd.... xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 14, 2006 1:42 pm
QYDrop XDmaster4 Maran F. gewoon een neutrale opmerking: Er heeft al een tijdje niemand meer gepost in Hotel ADPE ninja het is er nu helemaal stoffig en vol spinnen xp ja mischien moet er weer wat leven in geblazen worden (herrinert zich net dat ie nog geen nieuwe kamer hebt) ik ken wel een leuk winkeltje waar je het k**t bestellen ... mooi in 3d en bla bla bl ..... naja ik ben niet echt goed in verkoop praatjes Neej ik kan ook niks van verkooppraatjes, maar dat moet ik nou juist doen voor een presentatie van nederlands... confused stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 16, 2006 2:05 am
schreewt heel hard door de microfoon met de speacers vol uit : JA MENSEN HET IS PASEN .... galm .... galm ...galm.... * kijk de lege ruimte door* .... is iedereen paas eieren aan het zoeken of zo ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 16, 2006 2:55 am
Meh, niet echt ^^ Vrolijk pasen iedereen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 16, 2006 3:01 am
Eitjes zoeken op gaia ^_^ Vrolijk pasen!!!!
Man ik heb toch een honger!! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|