|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 5:45 pm
Mushi oni-chan wai! whee den 䲠ju sketa bra! n姲a sm堤etaljer h䲠och d䲠som kunde r䴴as till men annars 䲠det topp kvalitet 3nodding N姲a? N䭮er lite utav de jag vill 䮤ra p堨men aldrig orkar): H䮤erna Benen Bakre pojkens tr?(den 䲠f?ort! eek gonk ) Fr䭲e pojkens ansikte/huvud. Sen kommer jag nog inte p堮姯t f?tunden... sweatdrop xp tycker det är bra ändå *envisas*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 5:45 pm
 Mwaha!... eller... Nej.. usch... eek gonk sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 5:46 pm
oni-chan Mushi oni-chan wai! whee den 䲠ju sketa bra! n姲a sm堤etaljer h䲠och d䲠som kunde r䴴as till men annars 䲠det topp kvalitet 3nodding N姲a? N䭮er lite utav de jag vill 䮤ra p堨men aldrig orkar): H䮤erna Benen Bakre pojkens tr?(den 䲠f?ort! eek gonk ) Fr䭲e pojkens ansikte/huvud. Sen kommer jag nog inte p堮姯t f?tunden... sweatdrop xp tycker det är bra ändå *envisas* Hm, lite kanske... ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 5:47 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 5:47 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 5:49 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 5:49 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 5:50 pm
Valk! whee =kramar= Ska precis till att gå... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 5:51 pm
oni-chan Mushi oni-chan Mushi oni-chan wai! whee den 䲠ju sketa bra! n姲a sm堤etaljer h䲠och d䲠som kunde r䴴as till men annars 䲠det topp kvalitet 3nodding N姲a? N䭮er lite utav de jag vill 䮤ra p堨men aldrig orkar): H䮤erna Benen Bakre pojkens tr?(den 䲠f?ort! eek gonk ) Fr䭲e pojkens ansikte/huvud. Sen kommer jag nog inte p堮姯t f?tunden... sweatdrop xp tycker det är bra ändå *envisas* Hm, lite kanske... ninja *sl岠till lite i huvudet med en ihoprullad tidning* s䧥r jag att det 䲠bra s堤r det bra...ta 崠dig ber?t f?an pojkspoling xd *ruffsar om i h岥t p媛/quote] Hör och upplever mer negativt än positivt, Så jag vet inte ens vad "Du ritar bra" betyder längre... Well well. =ruffsig= eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 5:52 pm
Mushi Valk! whee =kramar= Ska precis till att gå... sweatdrop meep, inte lämna lilla valky-chan kvar här ensam gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 5:53 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 5:53 pm
Necrofix Mushi  Mwaha!... eller... Nej.. usch... eek gonk sweatdrop j䴴e fin *gr崡 gl䤪e tr岡r* crying *kramar* =kramas och pekar på sin typiska lilla mening till vänster, nästan i mitten=... Oh Gay. xp =kyssa= Soooovaaaa.... domokun =drar med dig som ett gossedjur, ser koffein behövande ut... är dessutom ruffsig i håret=
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 5:54 pm
Mushi Necrofix Mushi Jag vet att dom blir suriga på mig, jag har faktiskt öron... sweatdrop Och dom är inte precis tysta när dom "pratar" gonk Tycker att vi ska flytta ifrån alla dom där... prylarna som springer omkring och skriker... ninja Nej du kanske h? ditt namn f?tt jag e s堭ycket med dig med dom e fortfrande inte sura p天g tro mig...david har till och med pratat med dom om det...... jo.......men mamma blev tydligen skit ledsen n䲠jag sa att jag ville flytta hemifr宠n䲠jag var 18 gonk inte vilja g?mamma ledsen. D堦lyttar jag sj䬶 d宮. eek Men jag har h?att dom sagt saker om mig. Och d堭enar jag inte bara tagit upp mitt namn... Men men.. Ska nog sova.. x.x... Blivit deppig IGEN, m岠illa (m崴 spy illa ett bra tag nu...) och 䲠tr?... nej jag vill flytta men hon tolkade det som attt jag tyckte dom var skit och ville flytta tack vare jag tyckte dom var dumma... vad har dom sagt?......okay X.x......neje *kramar och kyssa* inte må dåligt sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|