|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 5:29 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 5:30 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 5:32 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 5:32 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 5:33 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 5:34 pm
Mushi Jag avundas dina f?r... domokun Allts嬠dem du ritat p堤en sista bilden... Reisnewvision eller vad den nu hette. ֶer 18 eller 7, spela roll. neutral Jag skr䭭er iv䧠n䳴an alla om jag inte vill... Err, ja... sweatdrop hehe är iofs skor men ändå blaugh they are a pain in the a**...hrm och jag är inte så lättskrämd som det kan tyckas xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 5:36 pm
oni-chan Mushi Jag avundas dina f?r... domokun Allts嬠dem du ritat p堤en sista bilden... Reisnewvision eller vad den nu hette. ֶer 18 eller 7, spela roll. neutral Jag skr䭭er iv䧠n䳴an alla om jag inte vill... Err, ja... sweatdrop hehe är iofs skor men ändå blaugh they are a pain in the a**...hrm och jag är inte så lättskrämd som det kan tyckas xp Skor, fötter, nedrepart av benen... whatever, jag är trött och saknar min David. gonk Resten betyder egentligen ingenting just nu. domokun  Något jag kladdat ihop, dock välldans missnöjd med en hel del på den... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 5:37 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 5:37 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 5:38 pm
Mushi oni-chan Mushi Jag avundas dina f?r... domokun Allts嬠dem du ritat p堤en sista bilden... Reisnewvision eller vad den nu hette. ֶer 18 eller 7, spela roll. neutral Jag skr䭭er iv䧠n䳴an alla om jag inte vill... Err, ja... sweatdrop hehe är iofs skor men ändå blaugh they are a pain in the a**...hrm och jag är inte så lättskrämd som det kan tyckas xp Skor, fötter, nedrepart av benen... whatever, jag är trött och saknar min David. gonk Resten betyder egentligen ingenting just nu. domokun Något jag kladdat ihop, dock välldans missnöjd med en hel del på den... sweatdrop naaaw *klappar på huvudet* det blir nog bra ska du se 3nodding o.o jag vill se! *hoppar upp och ner*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 5:39 pm
Necrofix Mushi Waah, Give me back my David! scream stressed =drar i dina f?drar= Elaka puttrisar, ta n姯t ifr宠n姯n annan...Det 䲠fult att sno! stare Jag insisterar, och protesterar om det ej blir s堠 gonk , p堡tt du ska f堳ova h䲠imorgon... 3nodding jo gonk crying jo jag hoppas det ......men du m峴e f?ka f堳ova hos mig n宧宧 䶥n om mina f?drar e l䳫iga Aow...Då lär jag ligga gömd under täcket hela tiden... annars kanske dom blir sura på mig. eek gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 5:39 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 5:41 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 5:42 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 5:43 pm
Necrofix Mushi Necrofix Mushi Waah, Give me back my David! scream stressed =drar i dina f?drar= Elaka puttrisar, ta n姯t ifr宠n姯n annan...Det 䲠fult att sno! stare Jag insisterar, och protesterar om det ej blir s堠 gonk , p堡tt du ska f堳ova h䲠imorgon... 3nodding jo gonk crying jo jag hoppas det ......men du m峴e f?ka f堳ova hos mig n宧宧 䶥n om mina f?drar e l䳫iga Aow...Då lär jag ligga gömd under täcket hela tiden... annars kanske dom blir sura på mig. eek gonk nej dom blir inte sura p堤ig......dom e bara sur p堭ig lr p堳anna Jag vet att dom blir suriga på mig, jag har faktiskt öron... sweatdrop Och dom är inte precis tysta när dom "pratar" gonk Tycker att vi ska flytta ifrån alla dom där... prylarna som springer omkring och skriker... ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|