|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 5:21 pm
Jag har "kladdat" igen. (Mest skrivit denna gång).... Men jag antar att ingen orkar se den! xd ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 5:21 pm
Mushi Det kan inte ens jag. Men det är tydligen för avslappnande att rita, och för beroende framkallande, för att kunna sluta. xd tell me about it :/ jag har minst 20 bilder upplagda i ett galleri jag har i en msn-grupp -.-;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 5:22 pm
oni-chan Mushi Det kan inte ens jag. Men det är tydligen för avslappnande att rita, och för beroende framkallande, för att kunna sluta. xd tell me about it :/ jag har minst 20 bilder upplagda i ett galleri jag har i en msn-grupp -.-; Oh! Let me see! biggrin =ser på med tindrande ögon=
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 5:23 pm
Mushi oni-chan mwehehe hade elsa varit här hade hon varit i himlen xd Elsa? neutral Låter som någon som skulle kunna jobba på min skola som mat-tant... Maten är extremt äcklig och för oidentifierbar för att kunna ätas. sweatdrop hon skulle personligen rycka ögonen ur dig för det där xp men hon kanske skulle göra ett undantag för att du är gay förstås *klurar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 5:23 pm
Necrofix oni-chan mwehehe hade elsa varit här hade hon varit i himlen xd himel och pankaka Tack för västen älskling whee heart =gosar= whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 5:24 pm
Mushi oni-chan Mushi Det kan inte ens jag. Men det är tydligen för avslappnande att rita, och för beroende framkallande, för att kunna sluta. xd tell me about it :/ jag har minst 20 bilder upplagda i ett galleri jag har i en msn-grupp -.-; Oh! Let me see! biggrin =ser på ed tindrande ?= O.o if ya really want to *letar efter adressen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
oni-chan Mushi oni-chan mwehehe hade elsa varit här hade hon varit i himlen xd Elsa? neutral Låter som någon som skulle kunna jobba på min skola som mat-tant... Maten är extremt äcklig och för oidentifierbar för att kunna ätas. sweatdrop hon skulle personligen rycka ögonen ur dig för det där xp men hon kanske skulle göra ett undantag för att du är gay förstås *klurar* Va trevligt, hon kan ju alltid försöka. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mushi =sätta tillbaka armarna och kyssa= whee Vi får nog vara perversa... i smyg. ninja *kyssa* whee heart jo tror det jag också ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 5:25 pm
oni-chan Mushi oni-chan Mushi Det kan inte ens jag. Men det är tydligen för avslappnande att rita, och för beroende framkallande, för att kunna sluta. xd tell me about it :/ jag har minst 20 bilder upplagda i ett galleri jag har i en msn-grupp -.-; Oh! Let me see! biggrin =ser på ed tindrande ?= O.o if ya really want to *letar efter adressen* 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 5:25 pm
Mushi oni-chan Mushi oni-chan mwehehe hade elsa varit här hade hon varit i himlen xd Elsa? neutral Låter som någon som skulle kunna jobba på min skola som mat-tant... Maten är extremt äcklig och för oidentifierbar för att kunna ätas. sweatdrop hon skulle personligen rycka ögonen ur dig för det där xp men hon kanske skulle göra ett undantag för att du är gay förstås *klurar* Va trevligt, hon kan ju alltid försöka. xd hehehe..hon skulle inte försöka..hon skulle lyckas domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 5:26 pm
Necrofix Mushi =sätta tillbaka armarna och kyssa= whee Vi får nog vara perversa... i smyg. ninja *kyssa* whee heart jo tror det jag också ninja Waha, Morsan har varit inne här 2 gånger nu... domokun Fast nu börjar jag nästan känna mig trött också.. =gäspar= Men jag har ingen David att krama på inatt... eek gonk Tror du att du får sova här imorgon??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mushi oni-chan Mushi oni-chan Mushi Det kan inte ens jag. Men det är tydligen för avslappnande att rita, och för beroende framkallande, för att kunna sluta. xd tell me about it :/ jag har minst 20 bilder upplagda i ett galleri jag har i en msn-grupp -.-; Oh! Let me see! biggrin =ser på ed tindrande ?= O.o if ya really want to *letar efter adressen* 3nodding http://groups.msn.com/vinden/reisklotter.msnw?Page=1enjoy the evilness of my work *flinar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mushi Tack för västen älskling whee heart =gosar= whee nemas problemas *gosar* whee heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 5:28 pm
oni-chan Mushi oni-chan Mushi oni-chan mwehehe hade elsa varit här hade hon varit i himlen xd Elsa? neutral LÃ¥ter som nÃ¥gon som skulle kunna jobba pÃ¥ min skola som mat-tant... Maten är extremt äcklig och för oidentifierbar för att kunna ätas. sweatdrop hon skulle personligen rycka ögonen ur dig för det där xp men hon kanske skulle göra ett undantag för att du är gay förstÃ¥s *klurar* Va trevligt, hon kan ju alltid försöka. xd hehehe..hon skulle inte försöka..hon skulle lyckas domokun Att säga det är en sak, men att faktiskt göra det är en annan. 3nodding Göra det... NEJ!... Lägg ner gonk Jag måste verkligen greppa block, penna och sudd och börja rita innan jag börjar... prata barnförbjudet... Och då menar jag värre än vad Pierre har sagt att han berättade om för alla små barnen hos kim... gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 5:28 pm
Necrofix Mushi Tack för västen älskling whee heart =gosar= whee nemas problemas *gosar* whee heart ninja =drar iväg med, upp i sängen= domokun whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|