|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 5:06 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 5:10 pm
Ska nog sova nu iaf.. God natt alla sötbollar ;D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 5:11 pm
sötbollar ?...godis O.O..va..var ?! *hyper*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Necrofix whee heart hihihihihih gör det bara jag får se sen 3nodding whee heart domokun Du är för liten för att titta på sånt.. ninja domokun Oni: Det kommer nog om du övar... GAH, Sluta misstolka dig själv... din korkade.... gonk =slår sig själv på kinden= sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jag har inga armar crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 5:12 pm
Necrofix jag har inga armar crying lol Får nog vara mindre hårdhänt nästa gång? domokun blaugh Errr...Jag ska nog vara tyst xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 5:13 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 5:14 pm
Mushi Necrofix whee heart hihihihihih gör det bara jag får se sen 3nodding whee heart domokun Du är för liten för att titta på sånt.. ninja domokun Oni: Det kommer nog om du övar... Quote: men det enda oni är bra på är att måla med blyerts sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 5:15 pm
Necrofix Mushi Necrofix whee heart hihihihihih gör det bara jag får se sen 3nodding whee heart domokun Du är för liten för att titta på sånt.. ninja domokun GAH, Sluta misstolka dig själv... din korkade.... gonk =slår sig själv på kinden= sweatdrop joeeee gonk *stoppa* inte sl峳 inte bra sad Men jag misstolkade det jag sa till Oni? sweatdrop Jag börjar nog bli för... ibland... =harkel= Bör kanske tagga ner lite på perversiteterna....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 5:15 pm
Mushi Necrofix jag har inga armar crying lol Får nog vara mindre hårdhänt nästa gång? domokun blaugh Errr...Jag ska nog vara tyst xd mmmmm dom e borta nu xp ninja domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 5:17 pm
Mushi Necrofix Mushi Necrofix whee heart hihihihihih gör det bara jag får se sen 3nodding whee heart domokun Du är för liten för att titta på sånt.. ninja domokun GAH, Sluta misstolka dig själv... din korkade.... gonk =slår sig själv på kinden= sweatdrop joeeee gonk *stoppa* inte sl峳 inte bra sad Men jag misstolkade det jag sa till Oni? sweatdrop Jag börjar nog bli för... ibland... =harkel= Bör kanske tagga ner lite på perversiteterna.... jasså xd ...... neda jag e lika pervers om inte mera domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 5:18 pm
mwehehe hade elsa varit här hade hon varit i himlen xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 5:19 pm
oni-chan Mushi Necrofix whee heart hihihihihih gör det bara jag får se sen 3nodding whee heart domokun Du är för liten för att titta på sånt.. ninja domokun Oni: Det kommer nog om du övar... Quote: men det enda oni är bra på är att måla med blyerts sweatdrop Det kan inte ens jag. Men det är tydligen för avslappnande att rita, och för beroende framkallande, för att kunna sluta. xd Necro:=sätta tillbaka armarna och kyssa= whee Vi får nog vara perversa... i smyg. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 5:20 pm
oni-chan mwehehe hade elsa varit här hade hon varit i himlen xd Elsa? neutral Låter som någon som skulle kunna jobba på min skola som mat-tant... Maten är extremt äcklig och för oidentifierbar för att kunna ätas. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 13, 2004 5:21 pm
oni-chan mwehehe hade elsa varit här hade hon varit i himlen xd himel och pankaka
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|